Thursday, November 22, 2007

een vlinder die "nooit" zal vliegen....

Als vlinder ben ik mijn vleugels reeds kwijtgeraakt doordat anderen die mij afgenomen hebben maar niemand zal mij de kracht ontnemen te kunnen wandelen als die vlinder zonder vleugels wetende dat dit behoort tot het leerproces wat wij elk als mens mee moeten maken die les te leren die bij ons als persoon behoort.

Ik ben niet bang te gaan die weg die voor mij uitgestippeld zal zijn.
Het is niet aan mij die kracht door te mogen geven aan u wat de vlinder heeft mogen leren in zijn leerproces in haar korte leven want elke vlinder die nog in zijn cocon zit behoord zelf te ervaren wat pijn is en zal moeten vechten om ook een plaatsje te bemachtigen op deze schitterende planeet aarde om puur haar plekje te mogen waarborgen in deze cirlce of life.

Vergeef het hun diegeen die mij mijn vleugels af hebben mogen nemen, zij wisten niet beter zij konden niet ervaren zij waren niet bekwaamd te weten wat komen gaat.

Mijn vlinder is nog nooit zo levend geweest als dat ik nu mocht ervaren doordat ik mocht leren te ervaren ik vroeg en ik kreeg problemen om ze allen op te lossen.

Ik weet dat ik in mijn volgend leven weer als een schitterende vlinder mag vliegen.


Ge di christi re