Tuesday, September 20, 2005

Dagboek 20 september 2005

Dagboek,

ok ik loop vaak na te denken; Bij deze een klein kijkje in mijn denken leven en doen.
Als ik vaak onderweg ben en om me heen kijk denk ik erg vaak waarom moet dit nou zo of waarom zijn die dingen nu niet goed op de juiste plaats gezet...?
Inderdaad hebben andere mensen mij daar op moeten wijzen dat wat inderdaad vanuit mijn oogpunt perfectie is en ook werd de vraag gesteld waarom en hoe ik al deze informatie toegespeeld krijg en hoe ik zeker weet dat er waarheid in zit.
tja elke dag ontmoet ik weer nieuwe mensen, nieuwe personen die ook mij telkens weer mogen laten leren puur om ervaring op te doen.
Echter hoe ik aan mijn informatie kom tja mischien gewoon kwestie van erg goed luisteren en op de juiste frequentie af te stemmen met het universum?
Inderdaad ben ik er achter gekomen dat als je je op dingen concentreerd dat die dingen vaak ook werkelijk worden.
Stel hierbij eens voor dit heb ik aan erg veel mensen mee mogen geven omdat dit de meest makkelijke manier is om te leren begrijpen hoe ons eigen onderbewustzijn werkt;
Stel in uw gedachten de vlinder voor die u erg graag wilt zien en doe intens een wens.
u zult merken de eerste tijd bent u vaak teleurgesteld omdat u die vlinder niet ziet maar op een gegeven moment als u die vlinder in uw gedachten los laat dan verschijnt ze ineens op een moment dat u dat nooit verwachte. wel dit heet het lezen van uw eigen onderbewustzijn ;-)
Zo werkt het ook bij mensen en ook ik leer hier elke dag weer doorbij simpel de mensen zijn soms kwaad omdat je eerlijk bent, willen dingen niet beseffen of onder ogen zien en tja ik weet helaas dat waarheid erg hard kan zijn en heb die fout in het verleden ook vaak gemaakt ik deed net of er niets gezegd was tegen me en hield me er erg eigenwijs niet mee bezig maar juist doordat ik daar tegen ging verzetten kwam het juist op me af, ik vroeg me dus steeds af waarom dit me gebeurde maar dat is nu denken volgens de visie van Zuid Afrika want ook denken bestaat in spiegelbeeld want als U boos bent is dat UW probleem en niet degeen die de opmerking of antwoorden gegeven hebben waar u eigenlijk niet op zat te wachten.
U laat op dat moment negatieve krachten direct toe in uw onderbewustzijn maakt je direct de antistof aan om woede te gaan uiten en om te zetten in depressie. dit gevoel komt puur omdat we niet weten om te gaan met ons diepste innerlijk.
Ik wil u graag met erg veel andere mensen die visie uitleggen en delen in deze positive krachten van ons leven volledig te benutten.
IK heb erg veel personen hard weg zien redden door wat ik zei en deed me natuurlijk diep in mijn hart erg zeer maar telkens als ik dacht hey deze persoon zou perfect kunnen zijn bleek dat weer tijdens een woedeaanval roet in het eten te gooien en verdwenen weer uit mijn leven. tja ik heb me er al maanden complet los van gelaten van dit idee en had inderdaad een enorme muur om me heen gebouwd waar ik dacht dat niemand meer door zou komen maar was echter vergeten dat ook de mens in verschillende spiegelbeelden leeft.
Ik was dus mijn eigen spiegelbeeld tegen het lijf gelopen, in eerste instantie schrok ik wat de "stemmetjes" bij mij van binnen allemaal begonnen te roepen bij het zien van deze persoon tja hete dit nu voorbestemming en tja het anwoord van mijn meesters was slechts volluit tja het zij zo zoals het komen zal. dus met andere woorden ja en begon na te denken om welke reden ik deze persoon nu eigenlijk ontmoet had tja het antwoord kreeg ik per direct van boven en schrok daar onwijs van, want de eigenlijke persoon waar IK voor gekozen had bleek hier in dit verhaal totaal niet voor te komen, dus tja moest ik deze persoon beter leren kennen, wilden "ZIJ" dat ik een relatie met hem aanwilde gaan of ?? tja wat moest ik ermee en snapte er totaal niets van maar bleef toch contact houden want dat stemmetje binnen in me wilde toch antwoorden van een soort bevestiging van binnenuit van zie je wel ..
Ik moest even geconfronteerd worden met de meest simpele regel van het sterrenstelsel als het leven komt zal het komen zoals het komen mag, echter de tijd zal ons die antwoorden geven waarom ik deze persoon op mijn pad heb gekregen wel nu ik een tijd verder ben gekomen weet ik waarom deze persoon mijn pad moest kruisen en tja wat nou als ik dat niet wilde of wat nou als hij dat niet wilde tja ook daar viel ik wederom weer keihard op mijn bek ik had niets te willen bleek nu een tijdsperiode later want ook met vele anderen merk ik dat voortbestemming eigenlijk het grootste raadsel is waar de meeste mensen mee rondlopen, waarom gebeurt dit nu waarom mag dit niet waarom crasht een computer vier keer waarom wil die auto nu niet starten of is de band van de fiets lek tja allemaal vragen die allang van te voren vast staan in de regelementen van het universum en ook ik ben eindeloos op mijn bek gevallen bij het niet opvolgen daarvan de vrije keus is uiteraard aan ons zelf maar heb gemerkt dat elk plan van mijn dieptste innerlijk opgebouwd uit ook maar het kleinste procentje wraak of kwaadheid simpel weg gedoemd zijn te mislukken, echter sinds aantal maanden ben ik ook dat volledig om gaan zetten in het vinden om liefde te geven op de juiste manier zoals dat bedoeld is zonder macht zonder pushen. zonder voorbedachte rade. maar vrijwel alle personen die dit in levende lijve ervarendoor puur liefde op hun bord te krijgen schrikt dit juist af puur omdat ze niet gewend zijn echt allen liefde te krijgen. dit hebben verschillende meesters mij geprobeerd duidelijk te maken maar heeft jaren geduurd voordat ik dat WILDE beseffen echter was het toen te laat omde juiste personen omde dingen toen op te lossen echter weer uit mijn leven waren verdwenen en tja toen moest ook ik de consequenties ervan dragen want die personen werden inderdaad maar een keer op je levenspad gestuurd en zouden inderdaad nooit meer terugkeren puur om je te mogen leren en aan het eind van een aards leven het besef komt van tja had ik maar dit had ik maar dat. echter is het dan inderdaad te laat om nog enige vorm van kwaliteitstijd te kunnen creeren in leven en heb de woorden van een zeer goede relatie van me zeer aangetrokken daar was sprake van ruim 30 jaar verschil maar bestaat de opbouw van die relatie uit pure liefde en word liever vanuit gegaan van tien jar kwaliteit dan 80 jaar oud worden niet niet geleefd te hebben naar je gevoel. ik heb hier een onwijs grote les mee geleerd ook ik oordeelde op leeftijd en liet merken aan mijn meesters dat deze persoon nog veel te jongen zou zijn deze taak te kunnen vervullen waarop zei erg hard moesten lachen en me een simpel antwoord gaven; onze ziel is onwijs oud en leert elk leven weer en inderdaad vallen we vaak op onze bek maar bleek inderdaad nu dit keer wel gelijk te hebben de persoon wilde niet luisteren niet beseffen en ligt helaas nu op bed af te wachten wanneer Hij gehaald word door boven want weigert ook maar enige vorm van medicatie en zal dus erg hard gezegd niet lang meer leven puur omdat hij de adviezen van het UMC niet aannam.
soms is inderdaad een goede compromie de uitkomst om antwoorden te vinden in je leven maar nooit bang te zijn voor consequenties want die ervaring hebben we vaak ook zelf gecreerd.
Dat heet simpel weg echte liefde van uit je binnenste belicht.
Het losmaken van een persoon die je geliefd is ligt vaak erg zwaar maar ook ik heb gemerkt bij mijn vele " adviezen" dat je iemand los MOET laten wil je er juist een goede band mee op willen bouwen, want als je die persoon zou belemmeren in zijn doen en laten zou de kracht die liefde zou overbrengen niet overkomen om de simpele reden dat je je bevind op een ander energie level en dan heeft een overlevingskans geen enkele kans, echter het los laten van een persoon is op dat moment de beste keus puur om die persoon besef te laten zien te laten voelen en te laten delen evt. het mag het moet niet alles in leven word gegeven maar ook genomen om momentne die wij gelukkig niet zouden weten want dan zou de mens nog luier worden en nog egoistischer en blijft slechts een vage herrinering over in dat geheugen wat Wij geheugen noemen tja echter word maar 7% van ons hersengestel gebruikt en vraag ik me vaak af waarom gebruiken we die andere delen dan niet want tja 93 % word niet gebruikt jammer eigenlijk want hoe mooi zou dat wel niet zijn als we die wel konden gebruiken op de juiste manier die juiste weg te vinden de juiste persoon op de juiste plek te weten vinden tja dat zou eigenlijk toch wel erg gaaf zijn toch at kunnen en die denkwijze datteerd erg simpel van de tijd dat de maja,s inca,s en vooral farao,s het voor het zeggen hadden en tja die stonden dus inderdaad in direct contact met de sterrenstelsels en tja als voorbeeld de volgende woorden wat mij overkwam de afgelopen zomer; ik dacht aan de perfecte persoon en ik kreeg op mijn pad, ik droomde en ik ontmoete vaak had ik moeite met de regelementen van het universum maar eigenlijk nu een tijd later gekeken zijn die momenten erg simpel en erg mooi want het bestond/ bestaat gewoon uit pure liefde, geven om, geven aan en geven over aan, die laatste is inderdaad mij nu afgelopen weken erg duidelijk geworden.
soms door teveel informatie vanuit een eerlijk hart gegeven een mens sneller geschrokken doordat ze eerlijke antwoorden krijgen die ze al eeuwen dwars zitten en al vanuit vorige levens met deze vragen rond liepen en tja dan is een confrontatie inderdaad erg hard maar waar.
Soms is het inderdaad de grote vraag doe ik er goed aan een persoon achter te laten echter de mensen om me heen laten overduidelijk merken dat uiteraard ieder zijn eigen keus mag maken en dat juist het mooie is in life maar wij als groep gewoon gekozen hebben samen een gelukkige band op te bouwen en een ieder die daar wil bijvoegen is daar welkom in en is simpelweg de keus aan hen zelf mee lopen in de carrousel van het leven zoals we in Afrika zeggen of gewoon starrig door blijven lopen de rest van ons leven en telkens keihard tegen een onmens grote muur op proberen te klimmen die niet beklimbaar was om de reden dat onze oppermacht vanuit het sterrenstelsel die gewoon niet toeliet.
Iedereen kan van zijn problemen af komen maar is vaak kwestie van willen veranderen, willen mensen toe laten in je leven die je dingen kunnen leren, dingen aan kunnen reiken die soms al vele eeuwen en of mensenlevens dwars zitten ook dit word meegenomen naar een evt volgend leven.
Vaak staan er inderdaad bij een ziekbed personen naast de betrokkene persoon en als ik dan hun gedachten lees is het inderdaad zoals een van MIJN meesters al zei ze staan diep in hun gedachten al de eigendommen te verdelen en te kijken wie of wat hoeveel geld krijgt en het liefste zouden wensen dat de betrokkene zo snel mogelijk zou overlijden om hetzelf beter te krijgen.
Als ik mijn gedachten uit zou mogen spreken dan zou ik gaan oordelen over een persoon en wil dat gewoon niet om de reden dat ik uit liefde wil handelen en wil bestaan en niet van kwade wil ben.
ik weet dat kwaadheid erg simpel word weerkaatst en vooral in mail dubbel word "opgepakt" juist via mail of brief komt gevoel niet op de juiste manier over en tja dat kan soms erg verkeerd uit pakken maar ook dan is die keus aan de persoon zelf om kwaad te blijven en zich zijn history ofwel zijn probleem te laten terugkomen telkens weer of eens een nieuwe weg in zouden durven slaan.
Ik heb besloten voor die nieuwe weg en zie nu ook in dat mensen die letterlijk en figuurlijk ervoor kiezen niet eerlijk te zijn tegen zichzelf juist deze mensen uit je leven gehaald worden.
Ik vroeg me vaak af en ging dan voor advies naar een van mijn meesters toe en kreeg simpelweg een kort hard antwoord ach jongen wat maak je je druk als de persoon niet wilt dan komt en volgt er zo een ander en dat deed me erg zeer want ik voelde me zo happy ik voelde me zo op mijn gemak en tja inderdaad kwam nu dat moment voor mijzelf weer aan IK moest nu zelf iemand los laten en tja de vraag blijft inderdaad komt die persoon nog terug hoe zou dit hoe zou dat en tja die antwoorden zullen we inderdaad enkel krijgen door tijd kans te geven en door te gaan met je leven want een keus tja die mag niet gelijkwaardig zijn maar die moet zelfs gelijkwaardig zijn anders heeft een goede band als vriendschap ook geen kans van overleven en is kwestie van uitstel tot er alsnog een uitbarsting komt.
Ik heb daarom geleerd van mijn meesters vanaf het allereerste moment compleet eerlijk te zijn want alleen dat is het beste fundament als je je "mooie huis" wilt bouwen.
Echter bepaald de kwaliteit van leven uw levensduur en inderdaad ben ik gaan inzien dat ook ik liefde kan geven maar vergat vaak mezelf wat zou ik eigenlijk willen, wat zou ik leuk vinden wat zou mijn wens zijn, hoe zou het voelen als ik liefde terug zou krijgen.. ook dit antwoord heb ik sinds maanden gekregen van boven af laat de keus los en geef die aan de ander over want als die persoon dan ooit terugkomt dan MAG het en zo niet dan niet dan volgt er simpelweg vaak een ander persoon die wel een leven op hetzelfde level willen leven als jou als persoon.
Ik heb deze dingen vorige maand en vanavond nog mee mogen geven aan andere mensen en hebben ook mijn diepste innerlijk aan het denken gezet want tja inderdaad is het simpel door los te laten zie je vanzelf wat er gebeurt en als er inderdaad een ander persoon aanmeld zal dat inderdaad zo mogen zijn want tja ook dat is geen toeval ;-)
Veel personen worden vaak giftig op een moment dat ik niet uit ene juist moment terug reageer dat eigenlijk hunzelf degene zijn waar hard aan gewerkt word maar ja een spiegel kan soms ook erg hard zijn als je je hoofd eraan stoot maar door een twee keer voldoende afstand te nemen zal je zeker niet nog eens op je bek vallen, neem deze les mee en zie wat u er zelf uit mag halen, want uit onze gesprekken deze week met erg veel mensen blijkt dit gewoon de enige waarheid te zijn. we willen wel en eisen wel maar de wil weggelaten maakt vrije keus van die persoon zelf en enkel uit vrijheid kan echte liefde ontstaan op gelijkwaardig level.

Mijn "weg" heb ik opengegooid om het universum te bepalen welke weg ik mag bewandelen en ben die weg dan ook al enige tijd ingeslagen, puur omdat ik zelf wilde veranderen niet nogmaals die fouten wilde maken die me zo zeer gedaan hadden maar de les daaruit geleerd had.
Maar verander nooit voor je omgeving doe dit puur voor jezelf want de omgeving doet dit ook zeker niet voor jou, de boom groeit de richting op die zij wil groeien wat we ook doen om dit tegen te houden, de boom zal zijn leven lang strijden om die weg vrij te maken waar zij groeien wil.

Dirk Christians