Thursday, March 27, 2008

energie datgeen wat jij bepaald...

http://nl.youtube.com/watch?v=mLgKtSZDiZE

ondanks de vele tegenslagen hebben de gebeurtenissen mij telkens aangesterkt en de moed gegeven te wachten op de waarheid.

Wetende dat mijn leven gewaarborgd is in het hiernamaals geeft mij intense rust maar vooral genoegdoening te weten dat ook de mensen die erop uit geweest zijn mensen als ik en dit soort sites kapot te maken een hart onder de riem te steken want ook zij zullen in mogen zien dat een groeiproces der aarde niet mee te spotten valt en zei unieke momenten in zal lassen dit keer de mensheid tot bewustzijn te gaan brengen nooit meer diezelfde fouten te hoeven maken die we in het verleden gemaakt hebben.

We zullen wachten op hetgeen komen gaat en een deze dagen zal een van de sites online gaan zoals beloofd en voor waarheid gaan zorgen wereldwijd zoals de cirlces of life eruit zien en bepaald zijn vanuit het meest logische en diepgaande evolutieproces der aarde.

Right here waiting for you geeft aan dat we op punt zijn gekomen de dingen toe te laten zoals het komen mag.
Ook wij maken gebruik net zoals in het hiernamaals gebeurd van licht geluid en trillingen om contact te mogen maken met onze naasten, Energie is iets wat je niet kan uitleggen als je het niet gezien hebt en ervaren hebt, Energie is ervaren is voelen van datgeen jij zelf Wilt voelen en wilt ervaren want die keus maak ook jij toch echt zelf.

I wil waiting totdat de mensheid op het punt komt van bezinning en bewustwording want dat het punt naderd is duidelijk, energie word ontnomen van de aarde om straks in volle glorie opnieuw te ontketenen en in hun ware banen te gaan voldoen.
Ook de nieuwe polen zullen zich op nieuwe lokaties nestelen en in tijdsbestekken van enkele uren plaats laten vinden.

Een eeuwige stroom van energie waarvan ook wij deel van uitmaken en juist daarom deed dit ook mij zo zeer te ervaren dat mensen kiezen voor een einde en niet voor een begin zoals wij geloven en aangeven in onze sites.

Ik geloof in eeuwige energie die nooit ophoud omdat dood leven volgt en leven dood volgt, het is kwestie van hetgeen jij in wilt geloven.
Dromen is niet alleen zeker weten dat dit geboorte van creatie is maar ook zeker weten te moeten wachten tot die dromen waarheid worden en de creatie van hemel op aarde plaats zal gaan vinden.Ook ik ben door hulp van anderen weer terug mogen komen in mijn energie en besef maar vooral weet dat ik onderdeel uitmaak van de mayaprofetie zoals u lang geleden beloofd is en dat deze waarheden hoe dan ook geopenbaard zullen gaan worden en een einde zullen maken aan machten die vanuit haat en zelftoeeigening hebben gehandeld want wees eerlijk wat heb je aan een gigaberg met geld als we dit niet mee kunnen nemen, wat hebben we aan een giga grote auto als we dit niet mee kunnen nemen, wat hebben we aan een giga huis als we he tniet mee kunnen nemen en vooral niet kunnen delen...

We hebben geleerd te delen mensen ook anderen te voorzien in behoeften zodat elk mens hier op aarde zijn op haar droom tot waarheid uit zou kunnen roepen omdat ik weet net zoals jij dat de dromen van het creeren van hemel op aarde puur mogelijk is als we samenvoegen in energie in denkwijze maar vooral in daadkracht.

vriendelijke groet, verblijf ik

dirk christians