Wednesday, March 26, 2008

a12 uitgeroepen tot regenboogroute

http://www.rws.nl/rws/dww/home/regenboogroute/regenboogroute/index.html

uitleg drie eenheid

Veenendaal = een en al ( V) een en (da)al
Ede word beschreven als Tuin van Eden Garden of Eden Hog van Eden
Ederveen maakt drie eenheid volledig; Eder= Ede veen is veenendaal

Voor mensen die niet willen geloven dat er een overduidelijk samenhang is ontstaan van een nieuwe heilige drieeenheid zou ik zeggen ga op ontdekking uit en zie ervaar maar vooral word wakker hoe de mensheid aangestuurd word in ons dagelijks bewustzijn zonder dat we dit weten en beseffen.

De plaats waar ik geboren ben staat nu een gebouw genaamd; Poortgebouw( BRINKERSTEEG; WEG VAN ONTMOETING, bRINK IS ONTMOETINGSPLAATS. NIEUWEWEG... ETC ETC HOEVEEL MEER TEKENEN WILLEN WIJ HEBBEN..

De plaats die de drie viaducten op de regenboogroute als eerste aangeeft word poortwachter genoemd, dit is eerste viaduct Wat Ede en Bennekom verbind.
veel plaatsen konden direct gelinkt worden met heilige geschriften maar de vele misselijkmakende opmerkingen van veel mensen hebben mij doen besluiten deze uitleg op internet te plaatsen maar er ook verder niets meer mee te doen.

Het is niet aan mij mensen te waarschuwen en of op hun verantwoordelijkheden te wijzen. als zij willen voelen dan is dat een ieder zichzelf de keus.
Het is nooit anders geweest in de history dat de mensheid eerst moest voelen wilde ze ervaren en de les pas leren.
het raakt me dan ook als mensen mij daar wel op aanspreken als ze zelf hun verantwoordelijkheid mis hebben gelopen en niet voorbereid zijn ophetgeen komen zal.
De krachten der natuur zijn ernstig onderschat en zullen de gehele wetenschap volledig voor het blok plaatsen achteraf zal gezien worden dat hetgeen op deze sites is geplaatst uit volledige waarheid heefgt bestaan.

Ik kom mijn belofte na zoals ik eerder gezegd heb maar zal verder volledig teruggetrokken leven en niet meer openstaan voor het naar buiten treden mensen enige uitleg te geven of lezingen te geven.
Wat betreft mijn waarschuwingen gelden nog steeds, wereldwijd zal een enorme toename plaatsvinden van grote natuurdissasters welke in mijn ogen en visie behoren tot een herstelprocedure van moeder aarde.
Bomen zullen als luciferhoutjes omver worden gedrukt, dijken als zwembandjes mee worden gevoerd met rivieren die geen rivieren waren maar als wegen waren gecreerd in uw bewustzijn.
Onderschat zijn de levensvormen van het hiernamaals de zeer eigenwijze opstelling met name vanuit de Nederlandse overheid heeft mij den besluiten niet meer open te staan voor nog maar enig commentaar.

Ik besef en ik merk dat het individu van ons als mens zijn zwaarder telt dan het samen zijn en samen bundelen van de menselijke kracht en heb daarom ook besloten niet verder te koppelen aan de groep zoals in Zuid Afrika en de vele andere landen word gekoppeld.

De overduidelijke boodschappen die geplaatst zijn in onder andere reisdvds en musicals kunnen gezien worden als overduidelijke waarschuwing, als het voor u als mens al een grote moeite is om voor elkaar op te komen en nog geen 40 euro aan boodschappen in huis te halen om voorbereidingen te treffen zoals uw eerste levensbehoeften dan kan ik nies anders meedelen dan dat u mag voelen wat gaat gebeuren, we hebben telkens gewaarschuwd op momenten dat dit exact nodig was, de tsunamie, de vloedgolven die net langs de Nederlandse kusten opgingen het zware onweer etc..

Lieve mensen begrijp ons niet verkeerd maar als iemand niet wil luisteren en blijft geloven dat God,Allah of welke religievorm dan ook u komt redden op het moment dat de vloedgolven komen dan heeft u dit toch echt fiks mis, we hebben mogen leren om te overleven en ons te verplaatsen naar plaatsen die wel veilig zijn door ons instinct en intuitie te ontwikkelen en op te krikken door gezamelijke kennis te creeren en deze door te mogen geven aan onze volgende generaties, maar blijkbaar heeft deze generatie geen wilskracht geen drang te overleven en geen gezamenlijke drang samen te voegen tot het creeren van een betere aarde.

Ik zal mijn channelingen dan ook niet meer op deze site weergeven zo ook de andere niet meer om misbruik van deze informatie te voorkomen zoals nu gedaan is diverse keren.
Mensen die op de loop gaan met deze informatie zullen tegen een torenhoge muur oplopen en fiks hun neus stoten omdat ze niet verder zullen komen en hun de info ook niet verder geschonken zal worden.

De sites zullen online blijven staan en we zullen de berichten blijven plaatsen echter de gesprekken met het hierbovennamaals zullen niet meer weergegeven worden op de sites en worden niet meer openbaar gemaakt.

het grove misbruik hiervan word ernstig onderschat en de doodsteek werd vanuit zeer dichte hoek gegeven, ik hoop dat deze personen beseffen wat ze zullen aanrichten en op tijd zullen beseffen dat deze zeer hoge Goddelijke frequentie niet voor iedereen begrijpbaar is en vooral bij te houden is.
Ik ben niet bang voor het proces wat komen gaat en was gericht zoals u kon zien op het vinden en zoeken naar oplossingen maar de vele smerige opmerkingen onder andere via de emails en contact buttons zonder naamweergave maken het voor mij een overduidelijke keuze niet meer de doorgeefluiken te plaatsen waardoor de informatie niet meer voor iedereen bereikbaar zal worden.

Ik bied u mijn excuses daarvoor aan mits u gekwetst bent maar hoop dat u enerzijds onze reactie kan begrijpen, iemand dood wensen een kist bestellen en alles toe te wensen wat maar mogelijk is zonder naam weer te geven behoord tot de laagste en meest aangrijpende gebeurtenissen die de reden zal geven aan God het proces nu volledig in werking te gaan lagten treden, u heeft geoordeeld niet gezien u heeft geroepen niet verstaan, u zal de sleutel des levens alleen ontdekken als u vanuit ware liefde werkt en niet mensen oordeelt want vergeet deze woorden nooit tijdens de kruisinging van Jesus, Vader vergeef het hen want ze weten niet, vader vergeef het hen want ze wisten niet wie ik was...


De sleutel des levens zat in de persoon waar niemand dit van had verwacht, citaat openbaringen bijbel..

Onderschat de krachten der natuur niet.

Ik groet u namens mijn Grootvader en grootmoeder Zon en Maan, Mijn Moeder gaya,
de weg die komen zal is bepaald vanuit de hoogste dimmensies en zal van gener lei wegen af worden geleid dit is de weg die komen sal die sullen vergaan zullen niet hebben willen weten wilskracht heeft mogen ontbreken aan deze generatie de waarheid zal nu volledig boven gebracht worden en het oordeel Gods geveld worden.


GE DI CHRISTI RE