Friday, November 23, 2007

voortdurend in beweging.. ons groeiproces

Voortdurend in beweging is de aandrang van ons menselijk bestaan ofwel constante veranderingen toe laten zorgt voor verbeteringen in ons bestaan.
Vaak werd niet begrepen dat ook de aarde een constant bewegend orgaan is wat dor verandering kan groeien tot wat ooit eens een nieuwe zon zal worden in onze galaxy.

De kracht vanuit Zuid Afrika te vinden om pijn en lijden om te mogen zetten in geloof en hoop in de toekomst geeft mij enorme vrede met de dingen die nu komen zullen gaan.

HEt enige wat mij nog mocht resten is te waarschuwen voor wat komen gaat maar nu ik inzie dat weinig mensen in willen zien dat dit groeiproces iets is wat al van beginsafaan behoord tot de cyclus van deze planeet aarde begin ik eindelijk rust te vinden omdat het inderdaad "elke vlinder" voor zich moet ervaren door pijn en lijden wat deze intenties inhouden omdat anders niet gelooft werd.

Ik voel dat ik klaar ben om te mogen gaan en mijn boodschap te hebben geplaatst op deze aarde, ik mocht een zeer grote sleutel bij me dragen dit keer om de mensen tot nieuwe inkeer te brengen.
Nu echter is het tijd om aan mijzelf te werken om de reis te gaan volbrengen die voor mij gepland staat.
Ik voel me gereed wat voor weg ook voor me gepland staat.

Om vrede te mogen vinden in iets wat anderen je aangedaan hebben is een kracht die ik niet uit kan leggen maar je zelf zal moeten ervaren door te leren vergeven en te delen.
Leef in liefde leef in licht want enkel het zuiverste licht zal elk mens leiden naar de bron van ons bestaan.

Ik mocht met liefde de dingen doen die voor mij gepland waren ik was blij ik mocht genieten van elk moment dat de zon op mijn gezicht scheen.
Ik ben dankbaar elk menselijkwezen te mogen ontmoeten die mijn leven meerwaarde heeft gegeven mij ervaringen te mogen delen.

Ik mocht groeien door te mogen ervaren ik mocht leren delen door te mogen geven ikmocht ontvangen hetgeen ik vanuit mijn diepste innerlijk nooit had kunnen wensen.

een sleutel of ....

In liefde geschreven Ge di christi re