Wednesday, November 28, 2007

spiraal van het leven

een spiraal van het leven is voor iedereen verbondenheid.
Zonder dat we wisten staan we allen direct met elkaar in verband. we behoren tot een familie bacterien die zo groots zijn gegroeid zodat moeder aarde haar natuurlijke evenwichtsysteem in werking heeft gezet onze mensheid terug te gaan dringen naar het aantal en de plaatsen waar wij behoren Geen enkel mens uitgezonderd.

Ik mocht een boodschap brengen die veel ophef zou veroorzaken omdat dit tegendruist tegen alle wetenschappers in, wij kunnen naar mate we ons onderbewustzijn beter zouden gaan trainen directe impact hebben op de natuur en haar leefomgeving op deze aarde.
Waar we nooit bij stil hebben gestaan is dat op plaatsen waar negativiteit heerst zoals oorlog ook de bacterie op de vlucht slaat en toe zal laten de natuurrampen haar herstelprocedures te laten volbrengen.

Zonder dat wij het door hebben gehad is er sprake van eenwording van onze totale mensheid, we worden een in taal we worden een in gedrag we zullen leren delen leren dromen en vooral leren behoeden die fouten die onze voorvaderen hadden gemaakt niet wederom te begaan.

Wetende wat komen gaat op welke lokaties en welke delicten maakt niet depressief maar eerder intieme diepe rust omdat alles wat nu gaande is behoord tot een zeer groot plan wat volledig tot uitvoer gebracht word om straks de nieuwe aarde volledig haar werk te laten volbrengen.

Ik mag dan aangekomen zijn op mijn nieuwe bewustzijnsniveau naar waar ik zo naar gesnakt had, maar hoe zeer ik ook achterom kijk ik ben niet boos en vooral niet bang wetende wat komen gaat.
Ik weet de wereld huilt en schreeuwt om geluk, elke dag komen mensen om en worden mensen vedriet aangedaan maar toch blijf ik roepen blijf hopen blijf zien wat leven daadwerkelijk inhoud hoe ziek we zook zijn hoe zeer we ook gedaan worden alles is met een doel gecreerd zo ook onze lotsbestemming van leven of dood.

Ik heb vaker gezegd dood is geen dood want leven is dood en dood volgt leven wij behoren tot een eeuwige cyclys die in spiraal vorm omhoog kruipt richting de galaxy en nog vele levels hoger wat NOG niet zichtbaar is voor deze mensheid.
Ik heb rust mogen vinden in mijn lotsbestemming ik heb vrede met de weg die voor mij uitgestippeld mag zijn maar toch doet het onwijs zeer dagelijks te zin wat gaande is en niet te kunnen ingrijpen.
MIjn mond is gesnoerd mijn lippen verzegeld wetende dat alles nu zal gaan plaatsvinden zoals het behoort te zijn.

Het enige wat ik kan en mag zeggen vergeef het hun die niet weten vergeef het hun die gebrek aan kennis hebben vergeef het hen die kwaad zijn omdat ze moeten zien te overleven vergeef het hen die brood stelen doordat ze anders geen dag weten door te komen. iets niet weten behoort tot de grootste ziektes van ons menselijk bestaan omdat we achteraf vaak inzien wat weten en deling van kennis werkelijk inhoud.
Het zit hem niet in jarenlange studies maar vooral in het leren ontvangen van informatie in ons onderbewustzijn om deze informatie te mogen doorgeveb aan medebewoners van planet earth.

Ik heb mogen leren niet kwaad meer te worden ik heb mogen leren zien te ontwijken, ik heb mogen ervaren hetgeen ik vroeg ik heb de kracht mogen ontdekken pijn en lijden om te mogen zetten in geloof en hoop in die toekomst die waarschijnlijk niet eens hier op aarde voortbestemd was.
Ik mocht leren loslaten die mensen die ik liefhad en uit mijn leefomgeving waren weggenomen.
Ik leerde te ervaren dat niet iedereen eerlijk was en daarom dingen aangedaan werden puur doordat deze mensen niet eerlijk toegaven wat waarheid was en toch weet ik die kracht te behouden liefde niet los te willen laten ongeacht wat mensen je aandoen.
Ik vraag met klem een ieder levend persoon hier op aarde ditzelfde te doen leer te geven want geven is iets wat ons menselijk bewustzijn nog niet kan evenaren want de kick om iemand liefde te mogen geven in plaats van ongeluk is ook kwestie van weten, weten hoe de cyclus van ons leven in elkaar steekt.
Ik heb moeten leren mensen om wie ik erg veel liefhad los te moeten laten omdat wegen soms andere kanten op leiden en nooit meer bij elkaar komen maar toch is het gevoel deze mensen te blijven koesteren in mijn herrinering sterker dan het moeten loslaten van deze personen in mijn herrinnering.
Ik heb moeten ervaren hoe mijn beste toenmalige vriendin Esther dit leven mocht verlaten op 29 jarige leeftijd, maar mocht ook sterker ervaren dat meerdere mensen op deze aarde begaan zijn met ons lot.
Ik vraag met klem een ieder te geven want liefde te mogen ontvangen is iets wat onbeschrijflijk is en niet uit te drukken is in woorden of geschriften zoals deze, ik heb mogen leren hoe ik bloemen mocht plaatsen in water en zo een grote oceaanstorm mocht leren te kalmeren puur door liefde toe te laten en in te zien dat haat en wraak geen manieren zijn mensen op hun feiten en fouten te drukken nee ik mocht leven zoals mijn leven bedoeld was ik mocht inzien wat mijn fouten waren ik mocht huilen zoveel ik wilde ik mocht liefde ontvangen en weer kwijtraken puur om een les te leren welke voor mij bestemd was.

Leef in liefde leef in licht want de kick op dit door te mogen geven is iets wat niet in een miljard woorden is uit te drukken.

Ik mocht komen met mijn boodschap ik mocht ervaren en mocht inzien dat niet ieder mens eerlijk was tegen me maar vergeef het hen want ze wisten niet..........................


GOd bles your soul, vergeef het ieder levend wezen hier op aarde leef in liefde en geef in licht elk kaarsje wat deze dagen zal ontstoken worden zal een klein lichtpuntje zijn de duisternis te mogen onderdrukken.


Ik maak me op wederom een stukje dichter bij de bron van ons bestaan te komen en omhoog te klimmen in deze spiraal van ons bestaan.

Nkosi sikelela Afrika , enkel samen is een droom te verwezenlijk enkel samen is er kans te overleven, deling van kennis deling van liefde maar vooral ervaring zal elke kans op overleving grootser maken.

Ik geloof in intuitie en overlevingsdrang van onze mensheid en niet in doemdenken zoals er veel gedaan worden op dit moment want wetende dat dit behoort de 5e zonspassage richting de bron....

Was het maar zo dat we als mensheid de handen inheen konden slaan en konden zoeken naar oplossingen in plaats van doemdenken en veroordelen.

Ge di christi re