Thursday, November 29, 2007

aan de vooravond....

Aan de vooravond wat voor onze mensheid wel eens de grootste natuurrampen aller tijden zullen worden beseffen we steeds meer dat wij als mens nietig zijn en in een cyclus behoren tot een natuurlijke baan waarin wij niet het lot over leven of dood te zeggen hebben.

Grote zeebevingen die gaande zijn en niet in het nieuws worden verwerkt roept bij veel mensen verbazing op waarom niet waarschuwen als iets waarheid is en mensen nog kunnen ontkomen waarom moet er enkel op economisch belang gedacht worden en niet in getelde mensenlevens.
Gaat inderdaad geld voor een mensenleven is mijn vraag aan docters en wetenschap en helaas kom ik dan tot een keiharde conclusie en dat is JA.

Door dieper te spitten en te kijken in een machtig levend orgaan als de aarde ben ik gaan respecteren wat ik mag meemaken elke dag weer, elke dag is een ervaring te doen wat we mischien morgen niet meer zouden kunnen doen.
Stellen we vaak niet de dingen te veel uit en laten we dingen op hun beloop en komen we achteraf er pas achter dat het vaak te laat is dingen te willen herstellen doordat het kwaad al geschied is.

Erger is het door te hebben dat regeringen wereldwijd met name de rijke westerse landen volledig op de hoogte zijn van het groeiproces wat nu gaande is maar vooral de schuld naar de lokale mensheid wil schuiven terwijl dit niet zo is.

Tuurlijk hebben we allel een aandeel in het proces wat nu gaande is maar wetende dat dit proces al voorspeld is 26.000 jaar geleden besef ik dat de mensheid zoals ze nu leeft totaal geen weet heeft van de natuurwetten zoals die door onze voorvaderen waren ingeprogrameerd.
Ook ik mag deel uitmaken van een groep mensen die deze ompoling waarschijnlijk als eerste niet zal overleven maar toch blijf ik hoop proberen te geven voor een ieder die hetzelfde ziet hetzelfde doorheeft en hetzelfde wil doorvertellen want alleen de kracht van het een op een doorgeven van onder andere deze sites zal ons sterker en sterker maken om zometeen als het keerpunt in werking word gezet de juiste stappen te kunnen ondernemen zoveel mogelijk mensenlevens te kunnen en ook te willen redden.
Een messias een boodschapper nee een doodnormale jongen die geboren is op een boerderij te Veenendaal maar al vroeg door had in zijn leven dat niet alles zo eerlijk ging dan wij verwachten.

Mensen die we lief hadden verdwenen als eerste uit ons leven en mensen die ons kwaad deden als laatste maar pas later besefte ik dat als ons leven een leerproces was juist die mensen die eerder weggenomen werden uit ons leven wel eens klaar mochten zijn en hoger op mochten in de circles of life tja dan zou deze visie wel eens een hele andere draai kunnen krijgen en wat ik vroeg al vermoede werd werkelijkheid.
Ik begon dingen anders te zien anders te benaderen ik leerde niet meer boos te worden maar eerder loslaten omdat ik wist dat een ieder persoon gestraft zou worden maar dit niet door ons was te bepalen.

Vaak leerde ik de oplossingen te vinden in dromen die ons dingen wilden vertellen maar meestal werden onderschat met name in onze westerse wereld.
Ik leerde juist loslaten om dingen weer naar me toe te laten komen maar juist dfie ene persoon die mij had laten ontwaken mocht ik niet behouden en dit was de ergste pijn die ik me ooit voorgesteld kon hebben.
Ik leerde te houden van hem door de jaren heen ik leerde te respecteren wat zo iemand voor mij gedaan had ik leerde te beseffen dat juist hij diegeen was die mij opgetild had naar een hoger bewustzijnsniveau en juist dit doet me zo enorm zeer.
Ik weet dat ik hem terug mag gaan zien in dit leven of een volgend leven maar ik weet dat zonder hem mijn ziel altijd zal blijven dwalen zoekende naar die ene welke mij had helpen ontwaken en mijn wedergeboorte in werking heeft mogen zetten.

Ik mocht geven in dit leven en mocht ervaren hoe een boodschap door te geven hoe te mogen zien maar vooral hoe te mogen leren delen.

ik ben deze siteals een groot dagboek gaan zien wat straks als een databank gebruikt zal kunnen worden om u als mensheid van vele vragen te helpen verlossen want ja juist achteraf dan zullen de vragen losbarsten waarom ditgeen niet beter was voorbereid maar ik kan niet anders zeggen dat het niet mijn taak is het voor mensen op te nemen die met opzet deze informatie achter trachten te houden puur omdat ze bang zijn de macht kwijt te raken maar is het niet zo dat juist angst ervoor zorgt dat dingen gebeuren en zullen toegelaten worden.


Ik heb veel mogen leren en heb veel willen geven meer dan ik kon ontvangen maar wetende welke les ik nu mocht leren zou ik elke dag wederom hetzelfde hebben willen ervaren want ik heb geleerd van mijn les en wil deze info graag doorgeven om de volgende generatie te behoeden voor fouten die wij niet konden tegenhouden.


Wees allert nu want grote trillingen zullen de aarde doen beven en grote muren van wateren zullen gebouwd worden de nieuwe huid van de aarde straks vorm te geven.
De schil van de aarde zal uitzetten en inkrimpen welke zal zorgen voor een vernieuwde skin waarop wij weer honderden jaren in vrede mogen wonen.


Een messias nee dat ben ik niet wel een nieuw kind van het hoger bewustzijn wat een aankondiging mocht doen voor een wedergeboorte der aarde.

Ge di christi re