Tuesday, November 27, 2007

levend op een grote groeiende bol genaamd aarde

Levend op een grote groeiende bol genaamd aarde vergt ook een zorgzamen omgang met dit groeiproces want als alles met elkaar in verband blijkt te staan blijkt dat het keihard nodig is een vernieuwde lifestyle te gaan gebruiken.

Ik zie de aarde als een grote " sneeuwbal" die steeds groter groeit met de jaren heen door evolutie, bladeren vallen van bomen overstromingen zorgen voor een grote aardoppervlak en groeiende waterplanten zorgen weer voor aanwas van land.
Vergeten werd dat ook wij als mens een direct onderdeel uitmaken van dit groeiproces en een zeer grote impact hierop hebben zonder op de juiste manier hierbij stil te staan.
De maya,s waren perfecte rekenaars wat betreft aardcyclussen, deze aardcyclussen zijn processen waarin de aarde tot een soort orgasme komt en uitzet om de volgende groeifase in te luiden, de maya,s noemden dit ook wel 5e zonspassage, doordat deze dichter op de zon komt te staan zal de impact van de zon ook veel groter zijn en zal de temperatuur met enkele graden toenemen op bepaalde plaatsen op aarde.
Verder zullen de nieuwe noord en zuidpool in een aantal dagen tijd opnieuw worden gevormd op nieuwe plaatsen.

Ik moet dan ook enorm lachen als grote wetenschappers met theorien komen over ijstijden terwijl er sprake is geweest van poolvorming op Europa als we beter en vooral dieper kijken naar het natuurlijk groeiproces van deze planeet aarde zien we dat de polen telkens een kwart opschuiven tegen de klok in ;-)
vaak werd door moderne wetenschap niet aangenomen dat de aarde zich vormd naar wat onze gedachten zich inbeelden en bij goed gebruik hiervan zou dit kunnen zorgen voor een schitterende leefwijze die perfect in samenhang zou kunnen zijn met moeder gaya ofwel moeder aarde.

Ik hoop dan ook dat tijdig de ogen geopend zullen worden van vele mensen hier op aarde want hoe vaak ik ook heb mogen waarschuwen dat de continentverplaatsing begonnen is en zich in haar laatste fase bevind.
Als we wat beter hadden opgelet dan hadden we sneller doorgehad dat met name de Afrikaanse landen zich allang opmaken voor wat genoemd werd in de aloude geschriften de wedergeboorte der aarde.
deze vijfde zonspassage is de 5e in haar nieuwe baan rond de zon en de maan.
Tijdens dit keerpunt zal de balans tijdelijk volledig wegvallen van energie en zo ook de vloed en de eb lijnen ernstig van slag laten gaan.
Hele steden zullen onder water verdwijnen landen verzwolgen worden door de aarde doordat olie en gasvelden tijdens deze zeer grote aardbevingen in elkaar zullen klappen.

Dit zal tot groots gevolg hebben dat volledig nieuw ingedeelde continenten een nieuwe plaats op de aarde zullen krijgen.
Met name vrijwel het gehele midden Oosten zal groots gestraft worden voor het leegpompen van moeder aarde, ook met name Rusland en de VS zullen zeer zwaar getroffen worden doordat grond die lang bevroren was nu begint te ontdooien en dus ook voor grote problemen zal gaan zorgen omdat hier volledige steden op oude moerasgronden zijn gebouwd.( zie Moskou)

Eerst deed het me zeer dat ik niet KON waarschuwen en voelde me schuldig daarover wetende dat het voor 97 % van de mensheid afgelopen zou zijn binnen de komende 2 jaar.
Nu weet ik beter en mocht rust vinden doordat ik weet dat ik niet degeen ben die zich schuldig zal mogen voelen maar juist de mensen die het mij onmogelijk hebben gemaakt te KUNNEN waarschuwen doordat ze sites blokkeerden mijn zaak kapot sloegen en mijn priveleven vrijwel onmogelijk maakten door mij financieel volledig uit te kleden en te dwarsbomen.
MAAR ik weet nu dat juist deze mensen tot verantwoording zullen geroepen worden VOORDAT dit keerpunt zal plaatsvinden want een ding is overduidelijk zeker.
GEEN enkel kwaadwillend persoon zal dit keerpunt overleven OMDAT de sleutel van overleven in pure liefde is gestopt en dit tot direct omzetting van de celvorming zal leiden in ons menselijk lichaam en uiteindelijk zal zorgen voor ziekte en de dood.
Elk kwaadwillend mens zal uit uw omgeving worden verwijderd, mijn hart snakt naar Afrika het land van mijn ziel waar ik wakker ben geschud door iemand die ditzelfde inzag als wat ik zag.
Zo kon het niet langer de mens wist niet meer in perfecte balans te leven met moeder natuur ondanks haar vele kennis en groeimogelijkheden want ja juist de mensheid zou in perfecte staat zijn te kunnen overleven door juiste kennis ook te gebruiken.
Echter zal geld u op deze aarde worden ontnomen omdat juist zij zal zorgen voor uitbreiding van ziekte en verderf tijdens dit keerpunt.

Een huilend kinderstemmetje aan je voeten zonder de kennis te willen helpen dat maakt deze aarde juist zo ziek maar we moeten beter nadenken want ik weet zeker dat niet de aarde ziek is maar juist onze mensheid ziek is in haar gedachten want hoe vaak we dingen toe laten en laten gebeuren en pas achteraf inzien wat we fout hebben gedaan dat maakt het pas erger.
Maar ook ik ben anders gaan denken want is onwetendheid en gebrek niet onze grootste ziekteverschijnsel iets wat we niet weten of niet krijgen te zien zullen we ook niet kunnen helpen en tja dat is iets wat onze regeringsleiders eens zouden moeten gaan inzien want alleen dan zou een verbeterde wereld kans hebben.
We hebben de aarde getracht leeg te roven en zullen daar onze prijs voor moeten gaan betalen.
grote steden Zoals de nieuwe stad ( new Ark ofwel New York) zullen volledig van de kaart gaan verdwijnen doordat zij op breuklijnen zijn komen te liggen en de mensheid niet door heeft gehad dat zij gebouwd heeft op een van de grootste slagaders van de aarde welke zal uitzetten tijdens dit keerpunt wat dagen lange duistenis zal inluiden en dood en verderf zal bezorgen over deze aarde.
Ik wijs met een strenge vinger richting de leiders van deze wereld omdat ook zij weten wat komen gaat maar geen enkele stap hebben WILLEN ondernemen omdat ze bang zijn om hetgeen kwijt te raken wat ze zo vertrouwd was, macht en geld echter dit zal hen allen ontnomen worden de komende jaren want geen enkele dollar zal meer toereikend zijn om de herstelprocedures van de aarde die in werking gezet zijn nog tegen te kunnen houden met omkoping want hoe makkelijk is het niet voor iemand die "rijk" is even wat geld te deponeren en dan gewoon weer met de leefwijze verder te gaan om zo je "schuld af te kopen".

Ik vraag me af wanneer deze mensen eens wakker worden en in gaan zien dat de kik om iemand te helpen iets is wat niet in woorden en of geld uit te leggen is want puur iemand helpen omdat je de kennis mocht hebben geeft een gevoel van eerbied wat vanuit ons evenbeeld geschapen is en de werkelijke evolutiesprong in werking gezet heeft.

Vergeten werd dat levensvormen via licht getransformeerd worden en zal zorgen dat zielen konden terug keren naar de plaatsen waar dingen fout zijn gegaan om wederom die les goed te maken wat toen fout was gegaan.
Echter zie ook ik om me heen dat mensen je graag voor zichzelf houden omdat ze bang zijn je kwijt te raken maar je juist kwijt raken doordat ze je vast blijven houden en dat als een verstikkend gevoel terugwerkt op de ziel van de mens.

Elk mens en levend wezen behoord te leven in volledige vrijheid in ruimte ziel en geest echter alleen dan zal vrede en rustgevendheid gevonden worden in ons menselijk bestaan.

A united world is the only way to survive..............

Ge di christi re