Wednesday, November 21, 2007

I believe in GOODNes en u...?

IK geloof in Goodnes, elk mens is van nature meer goed ingesteld dan kwaad, onze leefomgeving bepaald ons menselijk gedrag en naar zien volgt voorbeeld.
Vaak vroeg ik me af why me of why hun of waarom net deze persoon wel alles is nu overduidelijk nu het mij na jaren lange ervaringen is gaan dagen en in ben gaan zien dat ons leven uit een grote leerschool bestaat welke ervaring we ook meemaken.
echter is er een grote maar niet alleen voor mij maar denk ik voor de gehele mensheid diezelfde vraag, waarom leren mensen niet delen waarom moet iemand gouden kranen bezitten en kristallen trapleuningen terwijl de ander nog niet eens d mogelijkheid heeft een beker met drinkwater te kunnen vullen.

Wel mijn doel is met deze site een discussiepunt los te weken dat hier op aarde een stel mafkezen aan de macht zitten die DENKEN dat geld happy maakt en ze alles zichzelf maar toe kunnen eigenen maar helaas zal daar nu voor hen een zeer bittere pil aankomen welke zal zorgen voor totale eenheid in menselijk ras en het voortbestaan daarvan.

Het doet mij zeer te zien dat landen die financieel niet bij machte zijn de juiste hulp te bieden bij dissasters het nog moeilijker gemaakt word doordat ze niet over juiste papieren bezitten OM deze mensen te KUNNEN helpen.
Echter is aan HEn niet de schuldvraag wie verantwoordelijk is voor het overlijden van MIljarden mensenlevens straks of zullen zij nog juist op tijd in gaan zien dat ook voor hen straks geen uitvlucht meer mogelijk is want NEE er komen geen ufo,s die ons zullen redden en NEE we kunnen bidden wat we willen maar worden aangewezen om onze EIGEN menselijke krachten welke door GOddelijke inzichten gevormd zijn doordat wij van onze ervaringen mochten leren, we leerden vallen en leerden op te lossen wanneer er een dijk doorbrak we leerden delen als iemand het moeilijk had door iemand een hand toe te reiken maar hoe ver is de mensheid heen zoals het nu is dat we ons afsluiten voor het daadwerkelijke nieuws wat nu gemanipuleerd word vanuit de hoogste aardse "krachten" hoeveel moeten deze mensen nog gekker worden te denken dat HUN helikoptertjes het zullen redden tijdens dit daadwerkelijke keerpunt wat komen zal, is het niet eens tijd ook voor hun in te zien dat ALS onze mensheid hier op aarde In miljarden aantallen elk voor zich elke dollar of euro zou gaan delen er geen mens meer zou hoeven te overlijden door gebrek aan drinkwater of eten..?

Hoever moet de mens gaan een schuldgevoel te creeren zodat de mensheid straks denklt dat dit inderdaad het einde der tijden is omdat de mens de aarde verziekt heeft MIJN antwoord hierop is een keihard NEE want wij mensen zijn van nature positief ingesteld maar willen PUUR overleven koste wat het kost.
Hoe ver moet een mens gaan te kijken WAAROM iemand MOET Stelen of WAAROM iemand een ander vermoord, is het niet eens bij ons opgekomen dat ook wij onderdeel uit maken van een mensheid die op dit moment wakker geschud word doordat gebeurtenissen ons een nieuwe ingeving zullen geven..?

Ik ga niet van slechte mensen uit maar ga van het goede uit, uiteraard zijn er mensen op deze aarde die het verzieken voor de rest maar hoe lang moest dit nog doorgaan wel mijn antwoord vanuit de HOOGST GODDELIJKE energien mag dan ook zijn; NIET LANG MEER WANT OOK DE RIJKEN ZULLEN VERSAGEN DIE NIET MENSELIJK MEER MOCHTEN SEYN,
zij zullen falen omdat de techniek die zij zichzelf hebben gemaakt het niet meer zal toereiken tijdens dit keerpunt. al deze dure techniek zullen falen en of kapot springen, dure auto,s zullen gemanipuleerd worden doordat boordcomputers oververhit raken, mensen zullen stuk voor stuk gewezen worden op hun EIGEN krachten welke van nature uit in ELK mens ingebouwd zitten puur doordat onze voorvaderen dezedoor mochten geven.

hoe alleen ik ook mag staan tijdens de komende rechtzaken hoe sterker ik me zal verweren omdat ik zoals ik ben niet toe zal laten dat darknes ofwel de slechte kant van de mensheid dit keerpunt zal overwinnen.
Zoals een ieder al duidelijk is zijn wij een zeer groot offensief van goodnes begonnen zoals al eerder vanuit mijn dromen voorspeld werd. de aarde zal zich in het goede keren want elk mens vanuitkwaad of haat gecreerd zal dit keerpunt niet overleven.
Want arm zal rijk worden dik zal dun worden land zal zee worden bergen zullen dalen worden want die niet willen dromen zullen datgeen kwijtraken wat vanuit angsten gecreerd werd.

I believe in GOODNES leer te delen leer te geven leer te genieten want iets weggeven maakt o zo blij in een mensenleven dat kan ik alleen maar zeggen doordat ik de ervaring en de kik mocht ervaren te inzien wat daadwerkelijk iets mogen betekenen voor iemand anders inhield.
ik leerde anderen dromen op te schrijven en ze te creeren zonder dat ze dit doorhadden, pas na 17 jaar begonnen ze me te begrijpen dat ik iets in werking had gezet bij ze maar dit proces puur zelf hadden gedaan puur door de gedachten te creeren en hun dromen te laten waarmaken.
LAat onze nieuwe generaties niet opgroeien met tekenfilms vanuit geweld en moord gecreerd want dromen maken werkelijkheid zo ook elke gemotiveerde film zal elke levensvatbare cel in ons menselijk lichaam proberen te verleiden datgeen te willen doen wat we vanuit ons zelf nooit konden indenken.
Wees allert op datgeen wat ons menselijk oog te zien krijgt en ons menselijk oor te horen krijgt want elk geschreven woord en of gedachtengang in ons netvlies zal een inspiratiebron zijn voor onze toekomst.

Ik ga van het goede uit omdat ik slecht geen kans geef, ik heb mogen leren van mijn fouten en heb mogen ervaren dat elke gebeurtenis goed en of kwaad een leerproces is die ons maakt als de persoon die wij daadwerkelijk zijn.

EN wie bent u? leert u ook delen of blijft u slapen in die eeuwige roes totdat straks de gebeurtenissen u om de kop worden gesmeten, ik heb mogen leren mijn mond te gebruiken mijn handen te laten lezen mijn ogen te doen zien hetgeen mijn oren voor u hebben mogen ontvangen.

mijn keus is te willen overleven en te willen leren delen om tijdens dit keerpunt zoveel mogelijk mensenlevens te mogen laten inzien dat het tijd is voor de grote volksverhuizingen die aanstaande zijn omdat moeder aarde voor ons de nieuwe wegen heeft uitgestippeld op haar nieuwe leylijnen.


Leer te delen, leer te geven leer te zien wie u daadwerkelijk bent, Goodnes or...

Mijn informatie is u gegeven met vriendelijke groet rene van den Brink

Veenendaal Nederland ( ge di christi re ofwel GErard DIrk CHRISTIaan REne)