Sunday, November 01, 2009

Wetenschap in gedachten is kracht




Het geheim van het universum..

0 123456789 0 123456789 0 123456789= Decia.. Deci 10..

Wetenschap van gedachten is kracht,

Wist us dat gedachten kracht is zonder dat we hier bij stil hebben kunnen staan.

July Augustus Cesar pilatus.. Benoemingen gedaan om kracht uit te blijven roepen in dit hiernamaals zonder dat mensen die nu leven hier nog bij stil hebben gestaan.

Hoe meer je aan iemand denkt met hoe grotere mate of in hoe grotere hoeveelheid hoe meer kans op een groteren levensvorm in het hiernamaals.

Zodra het geheim uit de bijbel was gelekt kon de stap gemaakt worden Jesua di Christi te vermoorden omdat hij niet meer nodig was achter dit geheim te komen.

Zowel Julius Als Augustus waren er al snel achter dat juist gedachtenkracht de kracht was die dit universum en onze aardbol aanstuurde.
Juist daarom creerden ze de extra maanden Augustus en July om hele groepen mensheid aan hun te laten denken zodat ze meer kracht zouden kunnen uitoefenen ook in dit hiernamaals.

Zodra je op de jaartellingen goed induikt kom je al snel tot immens grote ontdekkingen zoals de goden bedoeld hebben met ons ALLEn dezelfde energie te geven, dezelfde energie te delen en dezelfde energie te behouden.

Zodra je erachter komt dat jaartellingen eigenlijk behoren mee te schuiven met seizoenen kom je snel te weten wat eigenlijk niet de bedoeling was om naar buiten gebracht te worden.

De naderende pole shift die zeer "onverwacht" zal gaan plaatsvinden buiten alle kalenders heen en voorspellingen heen puur omdat de kans gegeven mag worden aan ALLE mensen te overleven door dit te weten zal immense impact hebben op de rest van onze levensjaren.

Juist de gedachtenkracht zou immens sterk kunnen zijn als men met zijn allen samen DENKT Samen focust op de goede dingen en verbeteringen in ons klimaat.

De focus is niet alleen de kracht achter de gedachtenkracht maar is ook de stimulans samen te werken als algehele mensheid de aardse krachten in directe balans te brengen. Doet men dit niet in de komende twee maanden tijdsbestek dan zal inderdaad voor menig bewoner van deze aarbol het einde der tijden aangebroken zijn.

Nu ik weet hoeveel en hoevaak vanuit Vodoo is geprobeerd mijn kennis te kunnen stelen en of te misbruiken zo erg veel mensen met me hebben geprobeerd is het mij duidelijk geworden dat de krachten en kennis die ik in me mag hebben niet van mij uit zijn gekomen maar vanuit den hogeren word aangestuurd.

Het heeft me intens zeer gedaan telkens weer mensen tegen te komen die een tegenaanval durven aangaan en me de les hebben geprobeerd te lezen zo ook Robert.

Nu ik op terug getrokken voet ben gaan leven is het mij duidelijk geworden hoe immens veel impact mensen kunnen hebben door middel van je vast te houden in gedachten kracht en hoezeer je iemand kan doen als je hem of haar negeert.

Juist die kennis dat creatie vanuit jezelf mag komen en je geen lucifers nodig hebt in een grote jungle te overleven maar dat die kracht in jezelf gevonden kan worden door de kennis te gebruiken uit je hersen en de kracht te gebruiken van je handen over je handen vuur te kunnen creeren door de wetenschap en de kracht samen te bundelen.

Het heeft/doet me intens zeer dat juist iemand waarvan ik jaren had gedacht aan mijn zijde te staan Juist aan de andere zijde met zijn bewuste keuze niet alleen mij volledig genegeerd heeft al die jaren lang maar ook vele vele miljarden mensenlevens hier op het spel zet door de informatie die ook hij binnen heeft gekregen voor zichzelf te houden om zo meer geld te kunnen verdienen.

Zoals ik al eerder heb vermeld is de teleurstelling in mijzelf te groot geworden nog langer te willen wachten op iemand omdat dan de story mooi afgemaakt zou kunnen worden voor boeken en of films omdat de story dan compleet zou zijn, MAAR de Goden zouden de Goden niet zijn als deze verrassing op verrassing in zouden passen in ons leven om een nieuw soulmate in je leven toe te laten en in te zien dat jarenlang wachten op een persoon wel eens jezelf duur zou komen te staan.

Leef en geniet in liefde en negeer aub NOOIT maar dan ook NOOIT uw medemens omdat deze kracht de meest dodelijk de meest schadelijke en vooral de meest grote kracht is iemand te willen vernietigen met voorbedachte rade.

Zoals ik al reeds eerder heb vermeld op de site zal geen ontmoeting meer gaan plaatsvinden tussen re en ro, zon en of maan Robert en of rene.

De story is done hoop ik bij deze, ik ben begonnen me te storten op rechtzaken die niet alleen voor mij een groot gedeelte van mijn leven heeft veranderd en die mij de mens gemaakt heeft die ik nu ben.

De prijs dat niet alleen Robert mij heeft laten stikken door al die jaren heen zal ik in dit leven voor lief moeten nemen.

Ik weet omdat ik wil delen met mensen, ik weet omdat ik wil luisteren naar mensen ik weet omdat ik samen wil leren voelen en ervaren met mensen omdat ik WEET dat de gedachtenkracht die wij overgeven aan onze kinderen mischien wel eens tot de grootste gaan behoren ooit door de mens gezien gehoord ervaren en of gevoeld...

Zoals u denk ik al doorheeft ben ik langzaamaan de site volledig aan het afbouwen en ben vrijwel gestopt met het plaatsen van de blogs..

De pole shift die nu zeer snel zal plaatsvinden op de ECHTE 9e November zal tegen verwachten in van wetenschap overheden en vooral religieuze leiders immens grote impact hebben.

Ik weet dat ik met de sites erg veel stof op heb doen waaien maar de klok van de aarde zou de klok niet zijn als deze meegroeit met deze planeet aarde.

Ik nog de anderen om mij heen steunen mij in de gedachte dat elke dag langer wachten een te lang zou zijn op iemand die mij jarenlang heeft genegeerd en zich bezig heeft gehouden met jarenlange vodoo.

Juist deze gedachte heeft me intens zeer gedaan maar heeft voor een grote ommekeer gezorgd in mijn leven om door te gaan zoals de Goden met mij bedoeld hebben in de vorm van creatie exact volgens groots plan.

Re en Ro is niet meer.

Ik hoop nogmaals dat ook u zich niet meer met de gedachten in mij inmengd.

Ik wil me weer vrij voelen , vrij kunnen doen wat ik wil, vrij kunnen willen delen en vrij kunnen zien zoals boven met ons bedoeld is.

Hetgeen deze mensheid een overduidelijke keuze maakt niet te willen luisteren naar me en niet te willen ervaren om te overleven juist dit heeft me onwijs zeer gedaan maar heeft me vrede gegeven met de dingen die komen gaan..

De jaartelling zoals die nu gehanteerd word is nogmaals niet de juiste overeenkomende telling zoals de maya inca farao en vele anderen ons hebben willen meegeven.

Ook de wetenschap de eerste plannen reeds online te plaatsen terwijl het water nog niet in de straten van Veenendaal heeft gestroomd heeft mij rust gegeven te mogen weten te mogen wachten en vooral te mogen vrede hebben met de dingen die komen gaan.

De wetenschap te mogen weten dat alles in het NU gecreerd is en alles gelijktijdig word afgespeeld zonder dat wij dit als mens beseffen te mogen leven in slechts een microcel van ONS GOD ZIJN....

De goden zouden de Goden niet zijn als men niet een veiligheidsmodule ingebouwd zou hebben in ons systeem van eeuwig leven...

Laat deze boodschap overduidelijk zijn dat tijd niet aan ons is besteed maar aan boven, Zij bepaald zij regeerd. Hetgeen nu komen gaat is tot in detail voorspelbaar en dus kan een mensheid als deze grotendeels overleven door zicht tijdig te verplaatsen naar veilige oorden zoals ik reeds eerder heb doorgegeven.

Ik merk van alle kanten dat deze mensheid gericht is op zichzelf en dat juist het egoisme van deze mensheid haar de das om kan doen, JUIST door samenwerken en delen van kennis zal op alle fronten vele vele mensenlevens gered kunnen worden de komende maanden.

Niet willen luisteren naar je innerlijk is vele malen erger dan mensen denken en zeggen maar er is een immens groot verschil, niet deze aarde is hard en grillig maar deze mensheid maakt de aarde hard en grillig terwijl alles werkelijk alles in ons kunnen ligt voor alles en iedereen een hemel op aarde te creeren en grotendeels het verleden in tijd achter ons te laten en de informatie die wij opdoen met deze pole shift veilig stellen voor onze volgende generaties zoals die van onze kinderen.

Het was mijn plicht Robert te moeten laten gaan in 2002 omdat het mijn taak was deze mensheid te waarschuwen te alarmeren en vooral wakker te schudden dat 2012 niet de 2012 is die voorspeld is...

Nogmaals vraag ik met klem aan de wetenschap in te duiken op grove misrekeneningen die ontstaan zijn in onze history omdat slechts een aantal personen op de hoogte waren dat gedachten kracht waren en dat hoe vaker de naam genoemd word de persoon in kwestie in het hiernamaals eindig zal kunnen leven.

Ik heb reeds gedaan wat in mijn kunnen ligt, de rest is volledig aan u, UW Keuze, UW beslissing UW wetenschap maar vooral uw HOOP en geloof in de toekomst dat weet ik zeker.

Geloven in Goden is geloven en vasthouden van de kennis die je zelf beheerst, enkel de Goden zullen je meehelpen door de jaren heen elke puzzelstuk op die plek neer te leggen waar je het nooit had verwacht.

Het is aan niemand van ons te mogen oordelen wie goed en of slecht zijn dit bepaald boven en geen enkel aards wezen.

Hetgeen mensen niet naar mij hebben willen luisteren zo ook Robert, dit zal voor de rest van HUN leven in hun ogen gekerfd worden als de komende maanden de pole shift zal plaatsvinden OP DE DAADWERKELIJKE Data die aangegeven is...

De traan die ik heb gelaten is geen oceaan te klein..

Soms moet je de persoon waar je intens van houd laten gaan omdat ook hij nooit het vertrouwen nog de hoop heeft ingezien die ik wel heb mogen zien.

geloven is vast blijven houden totdat ook jij de oplossing ziet waarvan alle puzzelstukken op zijn plaats komen te liggen. ALS DE POLE SHIFT EXACT OP DE DATA ZOU PLAATSVINDEN ZOALS U DIT DACHT DAN ZOUDEN WERELDLEIDERS DEZE GELEGENHEID TEN VOLLE AANGRIJPEN U ALS MEDEBEWONER DE SCHULD OMTRENT KLIMAATVERSCHUIVINGEN IN DE SCHOENEN TE SCHUIVEN OM ZO MEER EN MEER BELASTINGEN TE KUNNEN INNEN.

HELAAS VOOR HEN ZAL ER EEN KEIHARDE WAARHEID TE BOVEN KOMEN IN DE NAAM, IN DE TIJD EN VOORAL IN DE WEG EN MANIER WAAROP mA AT ZAL WORDEN OPENBAARD.


Rene van den Brink

liefdevolle groet,