Monday, August 24, 2009

"Is de politie uw vriend...."" ?

Op de vraag is de politie uw vriend zeg ik een kiehard en duidelijk NEE,

Niet alleen onze familie is werkelijk schandalig behandeld door de jaren heen omtrent het willen doen van aangiftes, meldingen en hulpvragen bij onder andere de gemeente politie zowel de Nederlandse overheid.

het bevreemd mij dan ook niet dat in Nederland de boel tot koken is gekomen afgelopen weekende.

Als men de hamvraag stelt of de politie uw vriend is kan ik en vele anderen u keihard melden van niet.

Tientallen keren weggestuurd worden terwijl je in bezit bent van geluidsopnames van personen die dreigen intimideren valsheid in geschrifte plegen etc zonder dat politie en of overheid ook maar enige vorm van maatregelen neemt deze mensen tot stoppen te wanen vraagt om immense grote problemen die naar mijn verwachting al vele malen eerder hadden moeten gebeuren.

Hoe zou u reageren als u bedreigd word, en dan geen gehoor krijgt bij overheid rechtbanken, en dergelijke andere hulpinstanties, personen die reeds meerdere malen eerder veroordeeld zijn en zelfs bekend zijn bij vele overheids instanties zonder dat de overheid enige MOEITE doet deze mensen achter slot en grendel te plaatsen ondanks de immense grote overlast en criminele activiteiten die men gewoon toelaat en zelfs de benamingen geven zeer gerespecteerde personages en gerenomeerde personen tja.. in Nederland geld helaas een recht dat ce crimineel totaal gevrijwaard is van enig recht.

Nu ik naar mijn eigen situatie kijk waarbij ik mijn zaak ben kwijt geraakt door toedoen van derden met opzet kapot gemaakt zonder ook maar enig ingrijpen van de Nederlandse overheid tot regering toe dan vraag VAn wie de politie nu werkelijk de vriend is van het slachtoffer wat jarenlang de nasleep blijft houden van doen en toelaten van derden of vriendje is van deurwaarders en haar vele kornuiten welke overduidelijk samenwerken met deurwaarders en mallafide saneringskantoren en zo gevrijwaard zullen zijn van enig recht tot nog toe.

ALS een rechtbank zijn databank landelijk zal gaan samenkoppelen en ook met instanties zal gaan samenwerken zal mischien eindelijk een brug geslagen worden in het immense verschil tussen burger en de overheid die ontstaan is door de afgelopen jaren heen.

Ik ben niet bang voor hetgeen komen gaat nu omdat ik weet dat alles nu zal escaleren en een aantal levens ni direct gevaar lopen vanwege het feit dat deze personages vele honderden mensen het leven zeer zuur hebben gemaakt zonder enig ingrijpen van politie en of overheid..

Ik als persoon vraag me dan ook af of de politie er nog wel voor de burger is , ik betwijfel dit ten zeerste omdat ik als persoon er overtuigd van ben dat het een commerciele instelling is geworden die gebasseerd word op geld verdienen en zoveel mogelijk zaken snel af te handelen zonder de oplossingen te zoeken en of te willen vinden.

Ik heb vrede met de gang van zaken zoals ze nu komen gaan, de escalaties die op handen zijn en zeker voelbaar zijn in alle steden in Nederland doen mij zeer maar geven me de rust omdat ik WEET dat dit nodig zal zijn iedereen zo ook de overheid eens wakker te gaan schuddern.

Het escaleren van overheids systemen met de Nederlandse burgers zal dan ook niet lang meer op zich wachten en aangezien de burgers zich in de steek gelaten voelen door met name overheids instanties dan begrijp ik vreselijk goed de immense kwaadheid en onmacht bij de Nederlandse burger.
ALS de politie haar burgers blijft wegsturen en blijft hulp weigeren tja dan vraag ik me nog werkelijk af in hoeverre de Nederlandse staat een volledige vrijbaan is voor criminelen en moordenaars..

iK beroep mijn recht op delen van mijn meningsuiting in dit schrijven volgens het Europees recht.



Vriendelijke groet


Rene van den Brink