Monday, August 17, 2009

Hello sun HAYE, hello new sun Haye ( 2012 = 20088 8002 ..9 is nautilusschelp...)



Met veel vreugde mag ik u bekend maken de bevrijdingsdag aanstaande welke de bevrijding van onze planeet aarde zal gaan betekenen.

Al reeds eerder hebben we melding mogen maken van het lenmiscate welke ook idem in de date verbonden was en tevens in twee personages als de twee zonen van Ra en Thot zijn weerspiegeld.

Op alle fronten word keihard gewerkt deze aarde in voldoende licht te gaan laten bevinden.

Zoals voor een ieder nu reeds zichtbaar is geworden is de aarde los gemaakt van haar draai as. De rotatie zal spoedig in werking worden gezet en de data is vrijgegeven van rotatie linksom, voor deze tijd zal voelbaar worden dat de aardas los is gekomen.


De aardas is losgemaakt om de rotatie in werking te kunnen gaan laten treden, de 09 09 09 zal aangewezen worden als dag van volledig vrije rotatie welke de vrijbaan zal gaan geven naar onze nieuwe baan wiegende tussen onze vader en moeder in zon en de maan.

Lang is uitgekeken lieve mensen naar dit moment der aankondiging maar ik mag en an u mededelen dat vanuit de allarhoogste dimmensies word verzocht de kringen te gaan vormen en samen te binden.

Nederland en Zuid Afrika zullen ook dit keer eeuwig verbonden zijn in de vorm van lenmiscate welke 888 overal zichtbaar geplaatst zal zijn vanuit de ogen der hemel.

Haye laten we dansen haye laten we bidden, haye laten we niet vrezen want weet dat deze mooie tijd voor een ieder ook als bevrijdend zal zijn los te mogen gaan komen vanuit machtverbonden krachten welke de mens tijden lang in de houdgreep heeft gehad.

IK als eenzijde van het menselijk lenmiscate mag u de wedergeboorte aankondigen welke de komende maanden voor onze deur zal staan.

Deze aankondiging met de wetenschap dat reeds eerder genoemde data nodig waren voor bewustwording van datgeen komen zal schenkt niet alleen mij veel rust maar ook velen om mij heen.

Ik kan wel dansen zingen van vreugde en vedriet maar zou zo dolgraag dat gevoel willen delen van wat ik in mijn visioenen heb mogen zien van de dingen die komen gaan.

Zwevende steden, vliegende auto,s dieren die over de gehele aarde mogen ronddwalen vrij van gevangenschap en vrij van vechtslust, mensen zonder spanning zonder geldvrees zonder doodsangsten, lieve mensen de beelden die nu door komen zijn zo immens mooi dat ik nog de mensen om me heen amper kunnen bevatten wat komen mag.

OP dit moment ben ik bedlegerig en heb veel pijn mogen verwijderen van deze aarde samen met mijn gidsen, echter dit laatste stukje net voor de shift zal plaatsvinden zal en mag u als mens zelf in werking zetten dit in tegenstelling met voorheen gebeurde pole shiften. dit keer zal de aardas door mensen handen in gang gezet worden vanuit Schotland en Nieuw Zeeland.

IK kondig u aan de dag van vrijwaarding in energie in gebondenheid in levenskracht en voortbestaan van ons als menselijk en dierlijk ras.

De aangekondigde data zal zijn 09-09-2009 omdat deze symbolisch is doorgeven de groei der aarde te doen waarborgen zoals vanuit boven bedoeld was. de 9 getal der groei getal der waarborg zal zekerheid geven aan voorspelllingen die reeds eerder gedaan zijn en te maken hebben gehad met reeds eerder opgedane visie,s

Moge de krachten der Goden allen met u zijn, ik heb u mogen doorgeven de dag der bevrijding van vele zielen. aan u rest slechts de keuze te mogen maken voor uzelf en u naaste tijdig de voorzorgs maatregelen te gaan treffen opdat geen wat komen gaat.

Er is u plenty bewijs geleverd dat er is meegekeken vanuit de allerhoogste dimmensies en de ogen van Thot en ra, hun zonen zijn reeds opnieuw neergedaald veel voor u te mogen doen, beiden geboren in spiegelbeeld de datas 30 08 198o - 01 03 1971 bevestigen beiden het getal 9 het jaar waarin de zonpassage zou worden aangekondigd en de data waarin het jaar de verjaardag kruist van beide zonen op de dag zondag bevestigd ook dit keer het lenmiscate waarin beide zonen zijn geboren met 9 jaar verschil ertussen.

IK vraag u vanuit de goden te dansen en te zingen en zich op te gaan maken voor de grote trek richting the promisses lands, lang is gewacht op dit teken wat wij u hebben mogen schenken.

Lach de zon toe HAYe lach de maan toe Haye geniet van de krachten die neergedaald zijn op uwen vader en moederen aarde.

Laat de kracht in u op nemen deze waarheid niet langer onder stoelen en of banken te schuiven maar een te zijn met datgeen wij hebben mogen zien als teken dat de Goden met ons zijn in deze lang voorspelde pole shift ook wel vijfde zonspassage.

Verwachte rotatie; linksom 370 graden

duur rotatie 5 a 6 dagen

uitval alle techniek tijdens deze rotatie, daaromheen gelden 130 dagen van grote storingen welke alle compssgebonden technieken zulen verstoren,

uitvallen financiele markten, verwacht august 2009


gevrijwaarding van oude energien zullen in werking treden 09-09-2009

Zoals een ieder die ZIET niet meer zal kunnen ontkennen is reeds sprake van het losmaken van de aardas, hierdoor zal zon zowel maan voor ons gezicht veranderen van positie, het is slechts de aarde welke zich opmaakt voor daadwerkelijke rotatie.

weest niet gevreesd omdat dit keer deze mensheid zich tijdig zal mogen voortverplaatsen naar aangewezen veilige oorden MITS MEN LUISTERD...

De trilling der aarde zal nog verder worden opgevoerd om u als mens tot bewustzijn te gaan laten komen. dit zal in zeer gefasseerde fases plaatsvinden. Voor alle reeds eerder genoemde gebieden geld zich de aankondiging van verplaatsen van mens zowel dier.

Vanuit ra is dit woord doorgegeven vanuit Re gesproken.

Ik groet u vriendelijk vanuit de hoogste lichtdimmensies van het zonne licht.

Ik zal gaan de weg die u voor mij heeft bepaald ra ik zal trachten te mogen wijzen die veilige wegen en die veilige bakens.

Maakt u zich op voor rotatie lieve mensen, weest niet gevreesd om wat verdwijnen zal maar weest verblijd met wat komen zal..;-) HAYE Haye zon HAye haye maan

we zijn klaar voor rotatie


Haye lets dance, Haye sun haye lets dance and enjoy..

My work is done i am happy .. lets dance..

Re zoon van Ra