Monday, May 05, 2008

The power of one.

The power of one,


is he tniet zo dat altijd een iemand een doorslag moet geven in de sprongen in de evolutie altijd gecreerd.
Mischien is leven wel heel anders dan we dachten en konden beseffen, maken we niet allen onderdeel uit van een groot levend universum, groeiende objecten, groeiende planeten, groeiende zonnestelstels.

Is het nog begrijpbaar of bevinden we ons in een doolhof waar we geen raad meer mee weten, ik weet wel zeker dat ALLES perfect volgens een groot plan plaatsvind.
ZUid Afrika was op de hoogte van een groot Goddelijk plan welke nu tot volledige uitvoer gebracht zal worden.

We zitten vastgeroest in een wetenschap die geen wetenschap meer blijkt te zijn omdat feit na feit na feit boven tafel komt.
Zuid Afrika wel eens bij nagedacht dat wij hollanders een connectie hebben met een volk dat dieper, veel zinniger en veel doordachter met leven omgaat dan menig mens had verwacht of kon beseffen.

Waarom word een predikant direct geloofd of worden dingen aangenomen als men hoort dat dit behoort tot wetenschap..
Waarom word er niet vanuit gegaan dat onze geschiedenis altijd eerst moet exploderen om daarna door te groeien naar een hoger bewustzijn.

Zo ook dit proces kan en mag ik niet anders vermelden dan te zeggen dat het bijna zo ver is, het nulpunt zal over de evenaar gaan komen waardoor wereldwijd grote problemen zullen gaan onstaan in ALLE energie connecties die door mensenhanden zijn gemaakt of ontstaan.

Wij mogen onszelf zien als een groeiende Bacterie die op dit moment vrijwel gehaal uitgeroeid zal gaan worden omdat wij met teveel zijn op een te kleine plaats waardoor epidemien en pandemien groots om zich heen zullen grijpen en wereldwijd voor mijlarden doden zullen gaan zorgen in samenhang met ALLE krachten der wind water vuur lucht en vooral alles samen AARDE.

Ik leef niet in angst omdat ik weet wat komen gaat.
Ik zie geen haat omdat ik niet toelaat wat anderen mij wel aangedaan hebben.
ik leef niet in kwaadheid opdat ik besef dat de enige die daar last van heb mijn eigen lichaam is.

Kosi Kosi sikelela Sikelela Afrika nkosi sobona sobona people sobona...

the time is almost there..


Met liefde wacht ik af wat komen gaat, voorbereid en wetende....

Ik ben enkel uw doorgeefluik, het is aan uw wetenschap deze feiten te onderzoeken op alle kernen van waarheid.
zien doet horen horen doet geloven mits men WIL leren dat wetenschap iets is wat altijd aan verandering verbonden is..

God zij met u, Wees gezegend wees blij dat het moment bijna aldaar is..

Ik groet u mede namens de Zuid Afrikanen om de boodschap te verkondigen via stampings wereldwijd.

Ik groet u namens alle lichtwerkers boodschappers en tevens mediums die vanuit waarheid hebben gehandeld en geen geld bovenaan hun lijstje hadden staan, ook zij zullen verantwoording af mogen gaan leggen in het proces wat komen gaat..
Alle waarheid zal verbonden worden met boven om u de openbaringen der tijd te doen aankondigen.

Ook ik heb leren los te laten en het houden van in mensen om te zetten in houden van universeel omdat ik weet dat enkel mijn aardse lichaam behoort tot een levensles welke mijn ziel vrijbaant naar het hiernamaals.

Ik ben klaar de past over te gaan maken mits onze Goddelijke krachten dit als mijn weg aanwijzen.
Bij het zingen van het juiste lied zal er een stem als eerste moeten zijn samen dat koor te mogen gaan vormen..

Ik ben begonnen te zingen Gloria gloria...

I exelcios deos I exelcios deos.............

een druppel maakt nog geen oceaan enkel alle druppels samen vormt een immense watermassa..

Welkom to planet eart...


Uw Doorgeefluik

Ge di christi re