Tuesday, December 25, 2007

eens op en dag zullen ook wij mogen herrijzen...

eens op een dag zullen ook wij oprijzen.....

Eens op een dag zullen we oprijzen hoger dan de hoogste berg die we kunnen reiken.
We zullen rijzen, groeien en inzien dat we deel uitmaken van een groeiproces wat ons uiteindelijk zal maken tot de persoon die we daadwerkelijk zullen willen zijn ofwel onze daadwerkelijke aard.

We zullen eindeloos gaan zien dat liefde zal overwinnen op een planeet aarde welke in overvloed gecreerd is.
Aan ons de persoonlijke keus ook in te gaan zien dat deze overlvoed voor ons allen geschonken word alleen dan zal het daadwerkelijke kersgevoel geschonken kunnen worden aan elk levend menselijk wezen op deze aard.

Mijn vraag aan de galaxy is dan ook rize me up zodat ook ik me toe kan gaan voegen aan de mensen die ervoor zorg dragen dat juist op deze aarde de hemel op aarde gecreerd zal kunnen gaan worden.


diep in onze harten zit hoop verborgen die naar wat we ook meemaken we om kunnen zetten in geloof en hoop in die toekomst ondanks wat we ook meemaken, ik geloof in wonderen ik geloof in mensen die zichzelf in staat zijn te kunnen genezen doordat ook anderen zij steunen in hun genezingsproces.
gebeurtenissen komen om ons een les te leren zodat dingen niet eindeloos op hun beloop kunnen gaan en we veranderen van lifestyle om te gaan zien dat leven op andere manieren veel mooier is en veel intenser want juist het genieten van elke dag alsof deze de laatste is maakt mensen bewuster en intenser en brengt mensen tot besef dat we juist elkaar in het leven heben gekregen om elkaar te steunen in voorspoed EN in tegenspoed maar wees niet gevreesd om als het zover is de overgang te mogen maken naar het licht want enkel de sleutel tot dat licht is pure liefde, enkel liefde zal de overtuiging geven en ook u in laten zien dat alleen dan de magnetische werking die wij als mensen hebben door alle techniek heen ook voelbaar zal worden en omgezet zal worden in kracht om te mogen overleven.

Ik geloof in wonderen ik geloof in het licht,

Laat mij juist deze kerst mogen vliegen als een vogel zo licht op de wind laat mijn hart zo vol van liefde zijn dat zij zal overstromen laat mij die les mogen leren om te zien dat liefde zal gaan zorgen voor creatie van hemel en aarde want ik geloof en erken dat ik me enorm bevoorecht voel om die boodschapper te mogen zijn en die enorme grote levenssleutel te mogen overhandigen aan hen die in zichzelf geloven want enkel een wonder zal bestaan als je erzelf in zal geloven, mijn volgend geschreven stuk is vanacht doorgegeven door GAya en zal mensen in mogen laten zien dat juist die kracht onze eigen keus is want een keus om een engel te willen zijn is het mooiste kerstgeschenk wat onze mensheid ooit is geschonken.

Ge di Christi re