Thursday, December 27, 2007

ओपेरोएप आन धृ विल्देर्स

Oproep aan dhr Wilders lid Tweede kamer fractie Nederlandse regering.


Via dit schrijven roepen wij u op op een normale vrdevolle manier om te gaan met uw medemens en niet iedereen tegen elkaar op te zetten.
Wij vragen osn af welke doel u in het vooruitzicht heeft mensen onegacht welke religie of achtergrond te beledigen.

Ook ons is het niet meer duidelijk welk doel u of uw partij vertegenwoordigd en hebben dan ook de uitlatingen van u als zwaar beledigend aangenomen.
Is het niet zo dat een vrij Nederland zou mogen staan voor een vrij denken van ongeacht welke religie dan ook, zet u als aanvoerder van een partij van vrijheid mensen niet aan tot haat...
Ik vraag me af of u daadwerkelijk op de hoogte bent wat gaande is en leeft ook in Moslim groeperia want ik weet als geen ander dat vrijwel elke ware geloofde het niet in zijn intenties heeft haat en verderf te verspreiden ove de aarde.

Ik beroep mij dan ook op het Nederlands recht van vrijheid van meningsuiting en vraag u te stoppen om mensen haatgevend aan te stoten en proberen een vredelievende gedachte de kop in te drukken.

In mijn opzicht bent u diegene die veroordeeld zou mogen worden voor het aanzetten van aanslagen en vredehaat. u beseft niet hoe zeer u de daadwerkelijke Nederlanders kwetst met deze manier van optreden.

Mijn oproep aan u is dan ook; wees wijzer en probeer eens op vredevolle manier dingen op te lossen zonder als een rennende haan door een kippenhok te dwarrelen die niet eens weet wat hij roept.

Een daadwerkelijk probleem kan pas opgelost worden dhr wilders als we daadwerkelijk de oorsprong daarvan hebben achterhaald en niet onschuldigen beledigen en uitmaken voor iets waar zij niets aan kunnen doen.

Laat een mens geloven in wat zij willen mits dit op vredevolle manier plaatsvind maar verlaag u niet door toe te geven aan wat zij zo graag van u willen zien.

Een goed leider behoort neutraal te zijn en ongeacht voor elke religie elk Nederlands staatsburger te mogen vertegenwoordigen ongeacht zijn geloof, dat is pas een leider want nee een persoon als u zou ik persoonlijk terug sturen naar een kleuterschool om eerst eens uw emoties in bedwang te leren houden en elk mens te respecteren zoals ze zijn ongeacht religie.

Dan pas snapt ook u een boodschap zoals die gesproken is door Hare majesteit Beatrix ook zij heeft de beste intenties met deze boodschap en is het niet aan u hier op zon grove wijze mee om te gaan.
Ik voel me Nederlander zoals wij groot zijn geworden door tolerantie en door goedgevendheid maar vooral door veel geduld en vertrouwen want als dat van deze aarde ontnomen zou worden dan zou het eind zoek zijn dhr WIlders.
Ik hoop dat u hier wat mee kan en eerst eens nadenkt en dan bezint voor u wat roept..

vriendelijke groet verblijf ik Rene van den Brink