Saturday, October 27, 2007

The healing proces

Het helende proces,


vanwaar uit word meestal gedacht dacht men wat is de frequentie vanwaaruit denken begint is het de hersencel of is het de chemie die die hersencel de frequentie doorgeeft wel ik geloof dat laatste, als dat laatste als uitgangspunt genomen kan worden in vol vertrouwen dat een helingsproces in ons zelf aanwezig is gaat men direct anders tegen dingen aankijken. inderdaad slaat het nieuws in als een bom als je hoort dat je "ongeneeslijk" ziek bent maar wat is ongeneeslijk ziek als die wetenschap niet weet wat een daadwerkelijke celdeling inhoud en zich enkel bezig houd met vernietigen van die celvorming door middel van zo veel mogelijk medicatie voorschrijven aan die betrokken persoon.

echter is het al oeroud zoals de weg naar rome dat medicijnen iets is wat begint in het menselijk brain, hoe staan we er tegen over en hoe stellen we ons lichaam er op in ofwel laten we dit toe of niet.
Vaak gebeurt het pas in een laatste levensfase dat iemand ontdekt dat leven veel korter is dan mening mens in kon denken we wilden dingen doen en kwamen er opeens achter hat ik maar dit en had ik maar dat wel daarom word gesproken over een wedergeboorte in ons menselijk onderbewustzijn dat is werkelijk de start van het healing proces zoals wij dit benoemen vanuit de hoogste Goddelijke energien.

De betrokken personages die het een en ander op hun gweten hebben zullen worden verantwoord voor hetgeen zij aangericht hebben en zo ook van hun sokkel worden ontheven, dit is de eeuwige sleutel die het kosmopolitaanse sterrenstelsel waarin wij ons bevinden zeer hoog in het vaandel heeft staan.

Is het niet het zelfde effect van de placebo dat iemand kan geloven dat hij beter word en daarom ook de celdeling in zijn of haar lichaam direct reageerd in een aantal seconden.
Vaak is een healingsproces een duur van enkele maanden en richt me daar ook op maar ook is het mogelijk de energie direct te mogen ontvangen en direct de celdeling te wijzigen zodat herstel van het menselijk lichaam direct in werking gezet kan worden wij noemen dit gebruik maken van ons hoger onder bewustzijn ofwel de kennis gebruiken om een ander te kunnen helen, deze kracht is ons als mens gegeven vanaf onze geboorte tot onze dood en elk mens doet hier aan mee of ze dat wil of niet.

Gedachtenkracht is iets wat ernstig onderschat werd en ook ik na weken doodziek op bed gelegen te hebben onderga een daadwerkelijke inerlijke metamorfose tegen verwachting van normale wetenschap in.
Mijn geweten sprak mij innerlijk aan dat de ontmoeting tussen Robert James arnot en mij in het jaar 2002 niet zo maar een ontmoeting is geweest het was een zeer speciale die tot zeer lange mensenheugenis zal blijven naspelen zonder dat ook maar iemand dit door had op dit moment. een ontmoeting tussen de zon en de maan had plaatsgevonden exact op het juiste moment de juiste plaats de juiste tijd.
Een leerproces is niet uit te leggen voor die tijd als iemand het zelf zal moeten ervaren want gevoel en ervaring moeten exact op een lijn liggen vandaaruit kan worden gestart met het opstarten van een helend proces vanuit je diepste innerlijk.
Alle kleuren vertegenwoordigen Sakras in ons eigen lichaam en elk levend persoon op deze aarde behoort tot die cirkel van sakras we trekken aan en stoten af door middel van pronken ervaren en delen vooral leren delen en dat laatste werd nogal onderschat.

IK weet nu dat anderen op zeer negatieve wijze misbruik hebben gemaakt van mijn zeer diepe krachten die bedoeld waren mensen te helen en niet mensen te kwetsen of zeer te doen, deze kracht werd mij ontnomen zonder dat ik er erg in had maar als sluipmoordenaar in mijn leven opdook ook omdat ik deze ervaring ZELF moest ervaren.

wat is een ongeneeslijke ziekte; alleen het woord al klopt niet vind ik want als je ervanuit gaat zoals in een elk religieus boek word geschreven dat het woord een sleutel is wat ons gegeven word om te mogen overleven ( omdat elke cel in ons lichaam reageerd op de kracht waaruit het woord gesproken gedacht of geschreven en dus ook gelezen word,)deze kracht werd dan ook volledig verkeerd uitgelegd vanuit de kwade krachten die moeder aarde groots in haar greep hadden maar uiteindelijk zal ook zij deze nieuwe wegen mogen gaan vrijgeven want de hernieuwde aarde zal komende maanden haar nieuwe levenslijnen uitzetten en haar groeiproces laten voltooien zonder enige invloed van deze zeer krachte duistere krachten.

een ongeneeslijke ziekte begint inderdaad bij het uitspreken van zon woord maar hoe mooi kan het zijn als je de kennis en ervaring in handen mag hebben te weten dat geen ieder levend mensenwaardig persoon op deze aarde kan weten of een ziekte ongeneeslijk is of niet,


dat lot bepalen niet wij maar boven en het vertrouwen en instinct dat alles ook goed komt is ijzersterk als je zeker weet dat je de juiste mensen om je heen hebt gecreerd om die dingen niet meer toe te laten wat mij zo heeft gekrenkt en mijn kracht heeft ontnomen, ik heb zeer dicht mee mogen kijken wat boven gaande is en alleen dat al gaf mij die overduidelijke overtuiging dat MIJN tijd nog lang niet daar is deze schitterende aarde te mogen verlaten.

welcome to planet earth.

Nelson mandela en Bischop tutu hebben mij die meest krachtigste woorden geleerd ie mij hebben mogen toekomen en juist daarom heb ik deze ervaring willen delen met u als lezer van deze site. zoals u doorheeft heb ik de afgelopen dagen niet meer berichten geplaatst op de site en zal het proces dan ook toelaten zoals het komen mag, het groeiproces der moeder aarde zal in de komende maanden uitgewerkt worden en het wachten is dan welk gebied welke mensen en op welke plaatsen de gebeurtenissen hebben mogen plaatsvinden.
IK wens vanuit deze diepste innerlijke liefde de wijsheid de liefde en de overlevingsdrang toe tot een ieder die doorheeft wat deze gemanipuleerde aarde voor ons in petto heeft gehad wij werken vanuit het licht vanuit goedheid en niet vanuit overredingsdrang maar leren mensen ervaren , bewust te worden en vooral zich voor te bereiden op wat komen gaat.

De 5e zonspassage zal veel gedaan leed van u wegnemen ik zal me moeten concentreren samen met mijn directe raadgevers de gedane zaken tot oplossingen te doen laten komen om het kwade voor altijd de rug toe te keren, liefde is onoverwinbaar en zal ten aller tijde overwinnen welke prijs daar ook voor betaald moet gaan worden..........

in liefde geschreven;

ge di christi re