Friday, March 24, 2006

Mededeling

helaas moet ik u mededelen dat vanwege mijn gezondheid ik de site niet verder zal kunnen voortzetten.
ook ben ik er achter gekomen dat mensen puur reageren als het hun uitkomt en alleen leuke dingen in het leven willen doen en of meemaken dit heeft mij grotendeels opgebroken.

aangezien mijn visie juist is dat mensen elkaar behoren te helpen in benarde situaties heeft mij van deze wereld doen vervreemden en zal me daarom ook nu volledig terugtrekken.

de komende rechtzaken slokken teveel energie van mij op waardoor ik de site zal moeten stopzetten om gezondheidsredenen.

andere personen zullen "mijn werk" hopelijk voortzetten en u op de hoogte houden van komende ontwikkelingen.
na vandaag erg hard "wakker geschrokken" te zijn wat betreft mijn gezondheid heb ik besloten me volledig terug te trekken.
Ik ben erachter gekomen dat mensen inderdaad alleen vooraan staan als ze iets krijgen iets gepresenteerd krijgen op een serveerblaadje of je nodig hebben.

helaas is dat jammer genoeg niet zo en gooit het leven je in hoeken waar je vaak niet wilt en toch is het aan ons hier allen uit te krabbelen.
die tijd is echter aangebroken voor mij en zal me volledig moeten gaan concentreren op de rechtzaken die komen gaan.

in overleg met mijn ouders en docter heb ik de bijl er compleet bij neer moeten leggen.

ik zal de komende tijd niet meer reageren op mails of dergelijke contacten ook deze zullen worden overgenomen door derden.
helaas moet ik te kennen geven dat het de meeste mensen om geld gaat, geld verdienen en er beter van worden de laatste maanden heb ik echter een aantal vrienden in mijn leven toegelaten die ik koester en daarom ook deze keus heb gemaakt omdat mijn gezondheid dit niet toelaat.
om juist die paar laatste vrienden te koesteren heb ik samen met mijn ouders dit besluit genomen.
de hoofdsite zal online blijven totdat het recht verlopen is.
de blogspot site zal nog over worden onderhandeld.
Mijn levensverhaal zal nog wel worden afgemaakt en worden geplaatst op de blogspotsite.

Via deze weg wil ik u hartelijk bedanken voor het vertrouwen wat u in mij heeft gehad.

Met vriendelijke Groet verblijf ik,

Rene van den Brink