Thursday, March 30, 2006

het recht op je leven..

het recht op je leven is toch iets simpels eigenlijk of niet.
hoe lAng laten we ons nog meer kapot maken door mensen die enkel macht uit willen oefenen op ons. hoe lang luisteren we nog naar de grootste mond die het toch uiteindelijk voor het zeggen heeff.
hoe lang moeten wij nog krom liggen om iemand anders mooie auto te betalen.
ik denk dat ik als eerste op ben gestaan om van me af te bijten en te laten merken dat IK LEEF, ik TERUG BEN EN IK WEER GENIET.
en weet je waarom... puur om dingen met andere mensen te willen delen en geen macht uit te oefenen.
mensen vragen vaak naar een voorbeeld wel ik hoef alleen maar de belachelijke reclames op te noemen van onder andere de Nederlandse fiscus want als je jezelf voor lul wilt zetten dat kan je dat zeker op deze manier doen.
OF DE RECLAMES DIE NA 23.00 OP DE BUIS KOMEN HET VROUWELIJK SCHOON ZO NAAR VOREN TE BRENGEN ENKEL MET DIE GEDACHTE DE MENSEN GELD AFHANDIG TE MAKEN, ZO IS HET OOK MET VERZEKERINGEN OF HYPOTHEKEN EN DERGELIJKE. IS HET DAN NIEMAND OPGEVALLEN DAT BEDRIJVEN ZOALS ECCENT EN VELE ANDEREN MILJARDEN MEER WINST MAKEN TERWIJL DE MENSEN VRIJWEL DOOD TEREN..... WIE DOET HIER WAT AAN...
ik heb besloten op te komen voor anderen en niet meer voor mezelf, ik heb besloten mijn mond open te trekken om eindelijk eens te laten zien dat niet iedereen het er mee eens hoeft te zijn wat er in den haag telkens word verknald.
overduidelijk worden keuzes gemaakt die andere mensenlevens het leven kosten en dit doet mij mateloos zeer dat niemand maar dan ook niemand die verantwoordelijk durft te nemen hier de consequenties voor te moeten dragen. het is eigenlijk erg simpel vind ik als ik een ontwerp maakte en dat was niet goed dat durfde ik daar open voor uit te komen en de eventuele schade die daaruit voortkwam te vergoeden maar hoeveel archtitecten halen capriolen uit met torenhoge gebouwen maar worden niet tot verantwoording geroepen als een immens groot gebouw instort door een bouw of constructie fout. ....wel dat is nu het zelfde met de overheid er word gepraat gepraat en gepraat maar niets word ondernomen om een naderend gevaar onder de loep te nemen want inderdaad NEDERLAND GAAT KOPJE ONDER..... en wat doen wij eraan helemaal niets want den haag zegt we zitten lekker veilig achter dijken en hoge deltawerken en denk dan telkens als ik over het strand loop .. ze moesten eens weten...

ja ik weet meer ik voel meer en zie meer en ja mag ik DIT als een gave zien... maar wat heb ik in hemelsnaam aan een gave als niemand daar iets mee doet niemand die blijkbaar dezelfde wil heeft te overleven.
de vraag is niet meer DAT Nederland kopje onder gaat maar de vraag is enkel wanneer wel die vraag is erg simpel te beantwoorden als we de heroglieven nog verder weten te ontcijferen en de secret messages nog meer weten op te sporen enkel dan weten we op welke plaats op welke tijd we mogen zijn.
ik heb me voorgenomen ongeacht wie me steunt me hier volledig op te storten wat er ook met mij gebeurt.
en weet je waarom... erg simpel omdat ik van ieder mens hier op aarde ontiegelijk veel hou.

bush, milosovic, micha, kim, rik, manuela, tim, maarten,robert,ron,monica, jan, heidi,IEDEREEN OOK DIE IK VERGEET OP TE NOEMEN etc etc ieder mens heeft te houden van anderen wat degeen ook aangericht heeft of wat diegeen ook uitgevreten heeft , elke religie ongeacht op welk continent schrijft deze zelfde levens les voor en geeft dit door van generatie op generatie en wat doen wij er mee...

houd van uw medemens en kom voor elkaar op zolang dit nog kan want een ding kan en mag ik u verzekeren de tijd des oordeels is zeker aangebroken de evolutie op Moeder aarde zal VOLLEDIG HERSTELD WORDEN. INCLUSIEF DE MENSHEID!!!

LAAT DEZE KANS NIET AAN UW NEUS VOORBIJ GAAN EN SCHENK LIEFDE AAN UW MEDEMENS ZOLANG DIT NOG KAN ENKEL DAN ZAL EEN POORT VAN LICHT U BESCHERMEN IN DE TIJD DIE KOMEN GAAT, WIND WATER VUUR LUCHT EN AARDE ZULLEN U SPAREN WANT LUCHT ZAL VOOR HET GROOTSTE DEEL VAN DE MENSHEID OP MOEDER AARDE DE GROOTSTE VIJAND OOIT WORDEN. EPIDEMIEN ZULLEN HEERSEN OVER AARDE AANTALLEN VAN MENSEN ZULLEN DRASTISCH AFNEMEN. WIND WATER ZULLEN HAAR KRACHTEN LATEN VOELEN EN MOEDER AARDE ZAL LATEN VOELEN WIE HIER DE HEERSER IS WIJ ALS MENS ZIJN ENKEL DE GEBRUIKERS EN ZOUDEN OSN OOK ZO MOETEN GEDRAGEN WE MOGEN DE AARDE EVEN GEBRUIKEN MEER NIET EN WAT DOEN WIJ WE MAKEN ER EEN IMMENSE KLEREZOOI VAN EN VERNIETIGEN ALLES WAS LEEFT EN ADEMT TOTDAT...



DE VOORSPELLINGEN DIE GEDAAN ZIJN DATEREN UIT DE TIJD VAN DE MAJA,S INCAS EN FARAO,S EN GEVEN DE VOORSPELLINGEN WEER DIE EXACT UITKOMEN OP DEZE JAREN.
IK BEN NIET BANG TE MOGEN STERVEN OMDAT IK WEET DAT IK VAN ALLES EN IEDEREEN HOU WAT DOOR HET UNIVERSUM BEDACHT OF GECREERD IS EN RESPECTEER DAN OOK ALLES WAT ADEMT EN LEEFT EN ZAL DIT DOORGEVEN VAN GENERATIE OP GENERATIE ZOLANG IK MAG LEVEN..