Thursday, March 30, 2006

klacht gedeponeerd gemeente Veenendaal

Veenendaal 30-03-2006

geachte mevrouw meneer leden van de gemeente raad te Veenendaal,

via dit schrijven wil ik erg graag een klacht deponeren op het functioneren van Wethouder dhr W van Maanen.

Aangezien deze man totaal niet luisterd naar de bewoners van de gemeente Veenendaal acht ik deze meneer niet waardig te KUNNEN functioneren in de gemeenteraad.

De klachten die wij zeker als gegrond noemen zijn als volgend.
een visie die gericht is op uitbreidingen van de gemeenten Veenendaal richting Renswoude acht ik zeer achterhaald aangezien er in Veenendaal een leegstand van gebouwen is gecreerd van ruim 20.000 m2 enkel kantoor ruimte laat staan de bedrijfsruimtes vinden wij het ten zeerste belangrijker te kijken naar een oplossing deze ruimtes goed op te vullen.

Dhr Wim van Maanen niet luisterd naar de belangen van een groep ouderen die overduidelijk aangeeft een veilige oversteekplaats te wensen op een plaats die daar zeer geschikt voor is, echter word de opmerking van dhr Wim van Maanen echter niet op prijs gesteld dat deze mensen maar een blokje om moeten lopen naar het eerste beste volgend stoplicht aangezien de leeftijd van de mensen dusdanig hoog is word het uitgesloten deze mensen te verplichten ruim 300 meter om te moeten lopen.

dhr van Maanen zich volgens zeggen over " onze centen" wil ontfermen wel ook hier hebben wij onze grote twijfels over als dhr W van Maanen zijn eigen pand aan de zandstraat te Veenendaal een nieuw dak laat plaatsen op kosten van de gemeentekas dan hebben wij ook over deze kwestie geen vertrouwen in deze persoon.

Laat staan de kwestie een grote discotheek te bouwen in de gereformeerde kerk te Veenendaal.
blijkbaar is zelfs het respect voor anderen nog teveel voor deze wethouder en verzoeken dan ook de gemeenteraad deze wethouder af te laten treden want zo,n man is zeker zijn functie niet waard en zet de gemeente Veenendaal landelijk in zeer slecht daglicht.

aangezien ik mij het lot aantrek van de vele mensen die niet de mond open kunnen of durven trekken zie ik mij genoodzaakt dit via deze weg wel te doen.

ook een lopend gerechtelijk onderzoek naar de werkwijze van deze wethouder heeft van ons de aandacht getrokken.

met vriendelijke groet verblijf ik in afwachting van uw nader bericht,


G.D.C.R van den Brink

Rene van den Brink