Sunday, March 28, 2010

Vanuit stof zijt gij gekomen, tot stof zult gij wederkeren...





Wel eens nagedacht bij deze gedachte dat elke opbouw vanuit Dna vanuit stof begonnen is...

Onze aarde, het universum, onze materie alles wat maar vaste vorm aanneemt is vanuit stof vormgegeven..

Let eens goed op de vorm van een beginnend stofweb en houd goed in de gaten welke structuur zij begint en opvolgt.. Dit alles volgt een perfecte volgorde op welke wetenschappers nog steeds zeer onderschatten..

Alles is gekoppeld aan een perfecte basis opbouw welke gebasseerd is op Ma ati.. ( MA At) Als we kijken naar het verschuiven van klimaatzones en vooral de opbouw van onze aarde mogen we concluderen dat de aarde als basis begonnen is met het opbouwen van stof in combinatie met de elementen die beschikbaar zijn gesteld voor de aarde.

Alles wat niet gebonden is aan het dna van onze aarde zal worden afgestoten, alles wat gekoppeld is aan onze aarde zal worden aangetrokken. dit vormt een perfecte basis voor alle wat ademt en leeft zonder dat wij daar als mens enige vorm van invloed op hebben. Alles is dus als het ware voortbestemd zonder dat we hier gedoende bij stil staan.

Als je kijkt naar de basis structuur waarin een stofweb zich opbouwt zie je een erg duidelijke structuur opgevolgd worden welke we kunnen koppelen met de structuur die een scheur opvolgt en uiteindelijk een barst word welke als eindresultaat een van de takken vormt van de veer van Ma at.

Door op deze manier te concentreren in volledige stilte is me iets duidelijk geworden dat het proces waarin de aarde denkt en alles opvolgt eigenlijk bestaat uit verschillende dimmensionale volgordes welke uiteindelijk alles als rond gecreerd zal hebben.

Ik heb op de afbeelding getracht uit te leggen zoals mij dit word voorgelegd vanuit boven.

Aangezien er geen hulp aangeboden is vanuit de wetenschappelijke wereld is het voor mij onwijs moeilijk de materie online te plaatsen welke mij word uitgelegd.

Je kan deze wet van Ma at vergelijken met uiteindelijk het creeren van de ronde materie welke vanuit de basis word opgevolgd.

Probeer eens voor te stellen dat een pauw die zijn veren spreid pas een stukje is van het rond creeren zoals de veer van Ma at inhoud. Ik kan niet goed genoeg uitgelegd krijgen doordat mij op alle fronten geprobeerd word de onthouden mij op de visioenen te richten. De mensen die het al jaren op mij gemunt hebben waren puur uit op deze informatie welke zeer veel geld op hadden kunnen brengen. Ik ben en blijf van mening dat de informatie die mij gratis word doorgegeven ook gratis moet worden en blijven worden verspreid.

ik HOOP dat de afbeelding een klein stukje logica uitlegd hoe de natuur en alles wat in onze leefomgeving plaatsvind en gecreerd word deze volgorde opvolgt.

Ook het afbreken van asfaltlagen van snelwegen volgen exact deze volgorde op, zodra er eindelijk eens meer naar me geluisterd zou worden dan zou deze mensheid eens kunnen beginnen met het uiteindelijk opbouwen en creeren van een wereld waarin iedereen het beter krijgt en niet waar slechts een aantal leiders en of machtsbelusten erop gericht waren zichzelf te verrijken..

Ik betreur het en vind het nogmaals erg jammer dat mensen op geen enkele wijze te hulp zijn geschoten bij het helpen omzetten van deze informatie welke voor zeer grote doorbraken zou kunnen zorgen in de wetenschap.

www.ge-di-christi-re.com geeft een zeer duidelijk maar alweer achterhaalde weergave weer van de informatie welke ik door heb mogen krijgen. doordat ik nu weer enige tijd verder ben is de informatie meer en meer duidelijk geworden voor mij.

Liefdevolle groet,

Rene van den Brink