Friday, March 28, 2008

Reactie aan Dhr; Jules troifontaine ( helaas geen adres achterlatend dus vandaar via deze wijze reactie...

Reactie aan dhr Jules Troisfontaine

In reactie op uw schrijven meld ik u het volgende.
de levenstory wat nu geschreven is betreft enkel pas de story dat Robert nog in Nederland aanwezig was, de meeste gebeurtenissen zoals het tot inzicht komen en mijn paranormale ontwikkelingen zijn pas gaan " groeien" toen Robert weg was en betreft vrijwel 99 % van de echte story.

Ik verzoek u daarom ook geduldig te zijn en het ware verhaal af te wachten zodat ook u straks in zal zien dat deze levens- story niet een is die alledaags is geweest en nog steeds volop gaande is. Het ontdekken van een grootschalige fraudenetwerk richting Afrika maken het voor mij dan ook niet erg makkelijk alles open en vooral duidelijk zonder smaad aan mijn broek te krijgen het ware levensverhaal duidelijk, begrijpbaar maar vooral eerlijk op deze site te schrijven.

Ik dank u voor de vriendelijke email en wens ook u in de komende hoofdstukken veel leeplezier want dat het echte verhaal nog moet starten zal pas later duidelijk worden maar dit soort dingen besef je veelal achterafpas dat een ontmoeting als deze pure voortbestemming was en geen uit de lucht gegrepen story is.

Ik wil door het opschrijven van mijn story aan geven dat gebeurtenissen in een mensenleven niet te plannen zijn maar zeer nauwkeurig met elkaar in verband staan en achteraf gezien zeer direct met elkaar in verband staan en dus niets aan het toeval overgelaten kan worden.
Ik hoop dat door het opschrijven van mijn levensverhaal dit ook voor anderen de aanzet zal zijn voor het juist naar buiten brengen van wonderbaarlijke levensstorys als deze.

Ik kon helaas niet op andere wijze op uw email reageren omdat via de contact button bij ons geen afzenderadres bekend is en ik niet via de blogspothosting uw adres wil achterhalen. ;-)

vriendelijke groet verblijf ik,

Rene van den Brink

Jules has left a new comment on your post "levensverhaal where the Sun was meet the Moon,dee...":

Geachte heer Christiaans,

Met mijn ervaring van 38 jaar reporter voor twee landelijke dagbladen en 3 tijdschriften, ben ik zo vrij om u te vragen, of U nu werkelijk van mening bent dat de mensheid zit te wachten op Uw slaapverwekkende vakantie-herinneringen. Gebruik de talenten die U gegeven zijn en zie mijn opmerking als opbouwende kritiek.
Hoogachtend,

Jules Troisfontaine.