Thursday, June 14, 2007

it is yust the growing proces.............

Het is alleen maar een groeiproces,

met deze woorden willen wij de aanzet geven om de lezingen aan te kondigen die gaan starten onder de naam it,s yust a growing proces.
Kijkend naar de history van ons menselijk bestaan en vooral de bron daarvan leren we begrijpen leren we genieten van dingen die iemand anders niet voor mogelijk heeft kunnen houden.
we gaan dingen doen die nog nooit zijn gedaan in de menselijke heugenis.
We leren begrijpen we leren delen we zien weer dingen die uit ons bewustzijn gewist zijn.
De lezingen die gehouden zullen gaan worden zullen u meer duidelijkheid gaan geven omtrent de ware evolutie der planeet aarde.
Gekozen word om deze lezingen in midden Nederland te laten plaatsvinden om zo voor een ieder goed bereikbaar te zijn.
Ik probeer vaak mensen de kracht door te geven van wat wij in Zuid Afrika energie noemen, blijven geloven is leren blijven vasthouden in dat geloof want zoals ook Nelson Mandela werd ingefluisterd bleef hij geloven in vrijheid en gerechtigheid, en ja na 28 jaar werd ook voor hem overduidelijk dat ook hij niet over werd geslagen hij werd een van de meest besproken Presidenten ter wereld, de President der vrijheid van de republiek Zuid Afrika.

Ook ik heb die kennis vele malen mogen horen van mijn geliefde vrienden van over de gehele wereld, ook ik ben blijven geloven blijven vasthouden en vooral blijven genieten van dingen die anderen ons trachten af te nemen.
echter is hun die kans niet gegeven omdat ze niet hebben kunnen weten wie ik was en waarom ik hier was.
Ja ik was homeles, maar wat is homeles als je thuis niet hier is maar ergens anders.
Vaak dacht ik nachten lang na over dingen die gebeurd waren en waarom dit nu juist mij gebeurde en telkens weer werd ik ervan overtuigd dat ook ik niet werd vergeten.
Ik vroeg kleren omdat ik geen middelen en geen geld daarvoor had, er werden vuilniszakken vol kleding gegeven waardoor ik jaren vooruit kon maar ik nee ik leerde delen om ook anderen meet te mogen laten genieten van wat de kracht der kosmos inhoud.
Ik vroeg en ik heb mogen ontvangen ik bad en ik werd geprezen. ik praate met de wind en zij luisterde, ik voelde aan de lucht waardoor ook zij mij in haar armen insloot, tja ineens besefte ik dat niet de evolutie de sleutel was van het leven maar juist het proces van liefde en leren delen.
Deze omwentelin in mijn leven maakte mij sterker op momenten waarop ik dacht WAAROM ik GOD waarom ik..
Wel dan nog geen enkele minuten later kreeg ik alsnog weer dat teken dat ook ik deel uitmaak van de levensprong die de aarde zal gaan maken de komende maanden.
Vaak werd ik aangeschreven dat er nog niets gebeurd was maar helaas voor hen hielden zij hun ogen gesloten want alles zal verwelkomd worden in puur natuurlijk proces en perfect volgens balans verlopen.
een wedergeboorte zoals al reeds eerder voorspeld waren behoort tot zon levensprong die wij mogen gaan meemaken de komende maanden.
EEn groeiend proces is juist goed voor deze aarde om haar voortbestaan te mogen waarborgen, want geen groei betekent geen leven meer maar zover zal dit niet komen omdat ook wij als Afrikaanders weten dat leven behoort tot de vrije cyclus van de keus voor liefde eenheid en samenwerking in het creeren van dromen.

Ik beroep mij op de kracht van de levensbron, kijk eens vaker naar het licht wat u denkt niet te kunnen doorgronden en tja ook dan zal u tijdens het vasthouden van deze droom mogen gaan erkennen dat dromen de bron is voor creatie ofwel de geboorte voor creatie.

IK leef met liefde mij geschonken vanuit het wonderschone Zuidelijk Afrika.

Daarom heb ik besloten deze visie door te mogen gaan geven omdat ik merk dat ook ik niet alleen stond in dit moeizame proces wat de cirlce of life inhield.

Om deze ervaringen te leren delen hebben wij besloten dit door te gaan geven op lezingen vanuit midden Nederland.

Mocht u hier interesse in hebben dan kunt u reageren via deze sites.
aan de lezingen worden geen kosten verbonden.
Geniet van de kracht van Zuid Afrika want ook zij bleven geloven en bleven hopen want nee thuisloos en ik al lang niet meer hoe vaak mij de deur ook werd geweigerd de vele anderen werden opengegooid.

Laat de zon niet ten onder gaan blijf geloven en blijf vasthouden want dan zal ook voor u eens die zon weer op komen.

Mijn naam is mij gegeven opdat ik mocht vinden naarwaar ik zo lang zocht.

het proces wat wij nu zullen gaan ervaren behoort puur tot de natuurlijke levenscyclus der aarde.
Niet groeien betekent niet meer leven daarom hebben wij vrede met de baan die in aantocht is de 5th dimmension.

Ik wens u veel liefde toe en blijf vasthouden aan dat geloof dat overleven een zintuig is wat ons door God gegeven is.
een iederen leugen zal aan de waarheid ten licht gesteld worden, een iedere leugen.

Ge di christi re