Saturday, June 16, 2007

eens op aarde werden er geboren

eens op aarde werden bewustzijnskinderen geboren van het nieuwe hogere niveau.
deze nieuwe bewustzijnskinderen beseften dan leven anders ingevuld zou gaan worden dan door haar voorvaderen ingeprogrameerd was omdat ook zei niet anders en beter wisten.
ooit zouden we beter weten ooit zouden we beter kunnen zien wat leven op aarde in hield.

Ook wij behoorden tot die nieuwe generatie nieuwe bewustzijnskinderen en ja ook ik mocht een van die twee bewustzijnskinderen zijn die geboren werd zoals lang geleden voorspeld werd vanuit de maya inca en farao culturen.

lang werd gezocht naar ons maar werd niet gevonden veel werd gejaagd maar niet geschoten. mestal werd gezien wat zij niet konden zien.
Ja wij mochten u aankondigen een plaats die ons is ontnomen, maar wees niet gevreesd want die nieuwe plaats zal reeds al in wording zijn in onze ruime geest.
Ook zij wisten niet wat komen gaat, een wedergeboorte, een omwenteling een magnetische ompoling der planeet aarde. wel was het niet zo dat een ieder waar dan ook ter planeet aarde wonend een andere belevenis heeft van zijn bewustzijnsniveau.
Wat wij mooi vinden kan een ander zeer lelijk vinden, dik zou niet mooier dan dun hoeven zijn mits wij onze smaak niet zouden voorprogrameren.
Vaak werd nooit bij nagedacht dat zien niet altidj doet geloven omdat nu eindelijk de mensheid omgetild IS tot het nieuwe bewustzijnsniveau de 5e dimensie nl Voelen.

Deze ook wel 5e zonspassage zal de history ingaan als groots herstel van de levenscyclus der moeder aarde.
Ook ik mocht ervaren wat mijn spiegelbeeld inhield. de jongen die ik mocht ontmoeten in het wonderschone Zuid Afrika werd mij gestuurd om te mogen waarschuwen voor wat komen zou gaan.
Maar hoe zeer het ook deed dat dit werd tegengewerkt hoe tegenstrijdig ook deze strijd al reeds verloren is want die connectie tussen de zon en de maan is al reeds gemaakt al duizenden jaren geleden mochten wij weten wat komen ging.
Duizenden jaren heb ik mogen slapen mogen dromen van hetgeen nu komen gaat.
Ik hoefde niets te regelen dit werd gedaan voor mij ik hoefde enkel te vergeven want de vloek die reeds vanuit Zuid Afrika al deccenia lang werd uitgesproken geld nog steeds.
Mensen die trachten ons oneruit te halen kwamen keihard op de koffie en werden geprojecteerd wat ze zelf aan hadden gericht.
ze beseften niet dat ze te maken hadden met de mirrors van deze planeet aarde de zon en de maan onze bron van ons bestaan.

Sikelela Afrika hoe mooi zou het kunnen zijn al onze kennis samen te voegen en te mogen weten waar wat op welke wijze plaats zal gaan vinden.
deze kennis zal worden gedeeld de komende weken want op diverse lokaties zal worden begonnen met het uitleggen van deze wonderbaarlijke geschiedenis van Zuid Afrika en Nederland.
Ons land Zal samen met die republiek van Zuidelijk Afrika de hoofdtaken toegewezen krijgen de mensheid te mogen aansturen ten tijde van deze ompoling.

Niet werd geweten dat ook Zuid Afrika gebruik mocht maken van de kennis der manipulaties uit de natuur.
Een groot dier wat gevaarlijk bleek werd gemaakt tot beste vriend zodat zij konden meeliften op zijn of haar rug.
Nooit wetende dat in wind water vuur lucht en aarde levensvormen voor kwamen die de mensheid volledig onderschatte, nu echter zal zij er niet mee romheen kunnen omdat zij haar in gedachten zijnde kleinste vijand de bacterie tot haar grootste vijanden heeft gemaakt.

O mamela hoe graag zou ik willen delen met deze mensheid maar werd mij dit ontboden., nog steeds zoek ik die kracht in mijzelf en ik wacht ik wacht op wat komen gaat en ik dat juiste teken zal krijgen van bovem dat het moment daar is om naar buiten te mogen treden.
Wij leefden in wind en water in de zon en de maan want hoe eenzaam we ook waren de kongingen keken vanuit boven en stuurden ons de richtingen op wat verlangd werd van ons een keus nee die hadden we niet..

Er werd nooit met de spiegel rekening gehouden om hetgeen wat komen gaat in goede banen te leiden.
echter mocht ik weten echter heb ik mogen voelen echter heb ik mogen beseffen opdatgeen ik wist te mogen leren delen.
Wij zullen onze strijd wereldwijd voortzetten de waarheid overal aan het licht te doen komen hier word gebruik gemaakt van ALLE natuurlijke krachten der moeder natuur moeder gaya en moeder mamela.

O sobona o sobona sikelela afrika.

one by one zullen wij de boodschap doen aankondigen van wat komen ZAL.,Houi vol mijn volk word niet moe ik weet wat gij denkt ik voel wat gij ziet ik zie wat gij aandoet.
Verlies de kracht niet want deze is onze kracht onze levenskracht en geef deze door aan derden die nog niet hebben mogen weten.
Wij zullen zorgen dat zij niet slaagden die niet de beste intenties hadden met deze planeet aarde.

Sobona sikelela afrika. one by one,

wij weten dat we gaan zegevieren zeer spoedig, hou vol mijn volk hou vol,wij weten wie we zijn zij hebben niet geweten.
Kom en zie de lafaards vluchten omdat datgeen hun aangericht heben op hun eigen weg terug heeft mogen keren.
dit land ons volk ons bloed ik zal ervoor vechten want wij zijn er nog steeds trots op,

dit land van onze voorvaderen zal ik ze niet geven maar ook niet ontnemen omdat ik wist dit was de onze.
o ja het is mooi die visie en kracht van het wonderschone zuidelijk Afrika onze krachten zullen worden gebonden die aarde zal breken die wateren grote muren bouwen in tegengestelde richtingen. die winden zullen die lucht doen veranderen en samenwerken met moeder aarde die opdracht uit te gaan voeren wat door de sterren de zon en de maan ingefluisterd werd duizenden jaren geleden.
ik weet wie ik ben en weet welke weg ik mag begaan en wist al jaren lang waarom ik deze ontmoetingen heb mogen laten gebeuren.
het is echter de menselijke keus wat te doen bij deze omwenteling. de channelingen die door worden gegeven zullen buiten de gewone ether plaatsvinden zodat ook zij niet zullen weten wanneer wat komen zal om zo het meest grootste Goddelijke plan ooit begaan uit te mogen gaan voeren.
de kracht der aarde is die vergeving te mogen vinden om haar haar werk te doen laten uitvoeren want zij weet wat ik voel zij ziet wat ik denk zij doet wat ik heb mogen denken zij creert wat ik loslaat. opdat zij al van haar geboorte af aan wist dat vergeving iets is wat voor uzelf is en niet voor die ander.

zien doet geloven gaat niet altijd op voelen van wat komen gaat is erg duidelijk op te maken dat uw haren ( eerste sensoren van mensheid voor zintuig gevoel) u zullen waarschuwen voor wat komen zal.

onze mensheid behoort puur tot een levensyclus die toebehoort zoals een bacterie leeft, echter is nu die tijd aangekomen om haar natuurlijke opschoning te laten plaats vinden want ja ik wist wat komen mocht ik vetrouwde op wat ik kreeg ik voelde liefde maar kreeg hat echter stomverbaasd besefte ik dat alles vanuit spiegelbeeld te werk zou gaan.

Ik wens u veel vrede en liefde toe en zal mij gaan storten op de lezingen die wereldwijd al uitgevoerd worden door de diverse " personen" gestuurd van alle lichten. om zo samen de regenboog te mogen gaan vormen ten tijde van het ware keerpunt de komende maanden, echter zal dit alles plaatsvinden volgens puur natuurlijk proces in tijd dimensie en ons bestaan.


gesproken heeft di ge di christi re vanuit moeder gaya moeder aarde.

2203een en al16072007gedichristi re zoon van ra