Thursday, March 30, 2006

2 e brief gericht aan minister Donner

geachte mevrouw meneer, veenendaal 30-03-2006

aangezien dit een klacht betreft over het gehele systeem wat niet werkt hier in Nederland richt ik mij nogmaals tot u toe voordat de dingen hier in Veenendaal voledig uit de hand lopen.

ik roep u nogmaals op de zaak voor te leggen aan de VERANTWOORDELIJK MINISTER VAN YUSTITIE dhr Donner.

aangezien ik de reeds vele stappen voor ben geweest die vrijwel elke instantie mij doorverwijst herroep ik mij op het recht van inwoner van Europa een gesprek aan te gaan met de minister samen met mijn advocaat evt.
ik ben helaas door toedoen van de Nederlandse overheid te lang dwars gezeten en onderuit gehaald en acht me hier nu niet meer van het kastje naar de muur gestuurd te laten worden.
bij deze roep ik u nogmaals de vorige mail en tevens dit bericht door te geven aan de verantwoordelijk gehouden minister(s).
alle schade die mij en of mijn familie oplopen zullen op u worden verhaald.
aangezien de politie, weigerd aangifte op te nemen, de rechtbank weigerd de verantwoording te nemen terwijl ze op de hoogte zijn van de betrokken criminele organisatie. etc etc

ik verzoek u nogmaals op mijn verzoek in te gaan en mij in contact te brengen met de verantwoordelijk minister omdat ik kenbaar wil maken van de zeer grote problemen van onder andere het falen van vele instanties van de Nederlandse overheid.
mocht u hier niet toe overgaan zie ik mij genoodzaakt mijn zaak voor te leggen aan het europese hof.

het betreft een zaak die al ruim 4 jaar gaande is en wil dit nu eens tot goed einde laten komen.
ik ben bang dat als er geen reactie komt vanuit uwer zijde de mensen in Veenendaal het recht volledig in eigen hand zullen gaan nemen.


ook zie ik mij genoodzaakt de gestuurde mails en correspondentie direct op internet te plaatsen en openbaar te maken om zo eens te laten zien hoe enorm laks de overheid met mensenlevens omgaat.

ik zie het als een verplichting de mensen tot stoppen te wanen want als een overheid dit niet doet dan heb ik mijn grote twijfels aan het functioneren van vele personen in de functie die toebehoort aan de bescherming van de burgers in de staat der Nederlanden.
Ook ik behoor tot het staatsburgerschap van Nederland en het is mijn recht om hiervoor op te komen.

in afwachting van uw nader bericht,

met vriendelijke groet verblijf ik hoogachtend,

Rene van den Brink

G.D.C.R van den Brink