Saturday, September 29, 2007

WAARDE IN MENSELIJK GELOOF

Vaak droomden we illusies die niet werkelijkheid dachten te worden, meestal werd later vele maanden later pas beseft wat vanuit boven aangestuurd werd en ik alleen maar los mocht maken in mijn puur menselijke gedaante hier op aarde.

Ons heelal onze galaxy onze sterrenstelsels onze lichtstelsels onze eeuwige velden die niet beschrijfbaar zijn in ons aards bewustzijnsniveau.

Onze gedachten creerden dromen welke voor werkelijke creatie gingen zorgen puur door haar magnetische veld uit te gaan stralen en rust te mogen gaan geven.

Inderdaad worden mensen dingen aangedaan die niet voor woorden te bevatten zijn maar is het niet sinds mensenheugenis dat mensen dingen toelieten en dingen voorgeschotelden zoals het volgens hen moest, we moorden uit we creerden macht omdat dit ons gevoel zo op het spel zou zetten toch, hoe vaak oordeelden we niet die Moslim ... of die Hindoe of die Christen...? is het niet zo dat we niet eens de moeite hebben genomen die andere persoon beter te leren kennen puur om zijn persoonlijke status in licht liefde en geluid want ja welke frequentie zend u uit die van liefde of haat.. het is allemaal onze eigen keus hoe hard dit ook klinkt en ja helaas zijn nu dingen in werking gezet die behoren tot een grote gigantische herstelprocedure zoals wij die in de galaxy vernoemen boven ons aardse bewustzijn, want nee wij laten deze schitteren planeet niet verwoesten door een naverwacht van de bacterie die puur uit haar jasje is gegroeid an alles naar eigen macht wil invullen..?
Wij hebben de volledige mogelijkheid gekregen om inderdaad een te mogen zijn met een klein gedeelte van GOds Krachten in welke vorm we die dan ook willen zien willen beleven of willen naleven, wij creeren onze toekomst puur vanuit dromen omdat gedachten deze weg in werking heeft gezet in ons onderbewustzijn.

Ik vraag u bij deze puur eens vanuit een andere hogere dimensie naar deze schitterende aardbol te kijken en hoe deze ontstaan is PUUR VANUIT DE HEILIGE CELDELING VAN mOEDER GALAXY WIJ ZIJN VOORTONSTAAN UIT CELDELING DIE NAAR MATE VAN MILJOENEN JAREN ZICH IS GAAN CREEREN NAAR EEN KLEIN GEDEELTE VAN gods PERFECTIE MAAR WAT IS GOD WIE IS GOD WEL ALLES BESTAAT UIT ENERGY OF WE DIT NU ERKENNEN OF ONTKENNEN ELKE WETENSCHAPPER KAN HIER NIET MEER ONDERUIT ONZE LICHAMEN ZIJN ENERGY AANTREKKINGSPUNEN VAN EEN NEGATIEVE AARD OF EEN POSITIEVE AARD. eCHTER DE GEDACHTEN GANG OM TE MOGEN ZETTEN IN EEN POSITIEVE CREATIE VAN ONZE VOLLEDIGE LIFESTYLE ZONDER OORLOG BEGINT BIJ ONZXE NIEUWE GENERATIE NIET MEEROORLOGSFILMS MEE TE GEVEN IN HUN OPVOEDING OF NEGATIEVE CREATIES TE LATEN VORMGEVEN WANT NEE IK GELOOF IN MAGIC IK GELOOF IN CHEMIE WELKE DOOR DE MENS GEVORMD WORD OMDAT ZIJ ALS ENIGE MENSELIJKE LEVENSVORM EEN KEUS HEEFT GEKREGEN ONGEACHT WELKE goDSVORM WE HIER OOK AAN TOE WILLEN PASSEN. CREERT U OOK EEN NIEUWE AARDE BEGIN DAN BIJ HET OMZETTEN VAN PIJN EN LIJDEN IN GELOOF EN HOOP IN DIE TOEKOMST WELKE ZO VRESELIJK MOOI KAN ZIJN, IK GELOOF IK HOU VAST IK HEB LEREN DELEN WANT IK HEB LIEF DIEGEEN DIE MIJ ZEERDEED DIT IS MIJN KEY VOOR HET LIFE IN DEZE 5E DIMENSIE IN DEZE ZONSPASSAGE..

IK BLIJF DROMEN OMDAT IK WEET HOE TE VERTROUWEN IK BLIJF DELEN OPDAT IK WEET HOE TE MOGEN GEVEN MET NIETS WAT NIET NIETS HEEFT HOEVEN TE ZIJN , ELK PERSOON OP AARDE HEEFT EEN ANDERE VISIE VAN WAT VOOR MIJ NIETS WAARD WAS...........


VANUIT LIEFDE GESCHREVEN RE GE DI CRHISTI