Sunday, June 24, 2007

de wetten der kosmos

Vaak weten we niet waarom dingen gebeuren in ons leven en vragen we ons af waarom is hier oorlog waarom gaat nu juist die persoon dood en de ander niet.
wel die vraag kreeg ik erg vaak te horen en daarom hebben we een commercial in gang gezet die u het geheim zal gaan prijsgeven van the sectret of the galaxy.
De komende maanden zal ook Nederland niet meer onderuit kunnen een het proces wat wij in gang heben gezet omtrent het "optillen" of opwaarderen van het bewustzijnsniveau der mensheid.

WAs het niet ons gegeven vanuit elke religie waar je om vraagt is wat je krijgt..?
Waarom kijken we niet eens een keer naar de oorzaak van het ontstaan van iets voordat we oorlog maken om iets uit te vechten van iets wat we niet willen.
Waarom beginnen wij mensheid niet eens te denken wat we WEL willen, dan zou de aarde gecreerd gaan worden zoals die bedoeld is we genieten leren delen leren ons jonger te voelen terwijl we ouder zijn.
Leren onze denkwijze ook te gebruiken dingen te creeren die we graag willen hebben en dingen die we niet meer toe willen laten in ons leven want ja zo simpel is het het niet meer toelaten is een gegeven waar de mensheid niet vaak bijstil staat.
vaak werd niet begrepen dat elk deeltje van ons menselijk lichamam bestaat uit energie ofwel trillingen die werken zoals een magneet doet het omzetten van energie in een plus of een min.
Die keus is echter aan onszelf gegeven niet wetende dat deze kracht in onszelf zit en niet bij anderen behaald mag worden.
Ons lichaam is gebouwd om zichzelf te mogen en kunnen genezen maar worden vaak lekker gemaakt door mooie commercials omdat daar meer geld mee verdient kan worden MAAr of dit nu beter is voor de mensheid of worden we nu bewuster, mijn antwoord is daarop JA we worden bewuster omdat wij een weg gevonden hebben u allerter te mogen gaan maken voor wat komen gaat.
DE processen die komende weken zullen beginnen behoren tot een groeiproces der aarde en mag ook ik niet tegen houden ik heb WEL MOGEN waarschuwen maar werd niet geluisterd naar me.
De planeet aarde zal zich gaan opmaken haar oude "huid" te laten vervellen en een nieuwe huid te gaan creeren echter bestaat in de kosmos ook voor de mensheid geen vaste verblijfplaats en zijn geboren als reiziger om te mogen genieten wat GOD gecreerd heeft of eigenlijk beter gezegd wat wij gecreerd hebben want onze denkwijze is de creatie van de wereld van morgen, wij denken en onze hersens voeren die opdracht uit in ettelijke seconden zonder dat wij dit beseften.
Ook ik heb mogen leren energy om te mogen zeten in positieve energie om de negatieve niet meer toe te laten en em er ook niet meer voor open te stellen.
ik denk aan mooi en krijg mooi ik denk aan liefde en krijg liefde ik zie en ik geniet, inderdaad is mijn zaak letterlijk en figuurlijk kapotgeslagen door een aantal personen waar nu de rechtzaken tegen lopen maar tochj heb ik mogen leren deze mensen te vergeven en vooral over te laten aan boven want wat zij niet wisten is dat zij een eeuwige regel vanuit de galaxy gebroken hebben en onrecht aangedaan hebben aan een groep mensen die een goed doel voor ogen had nl kinderen helpen wereldwijd die op straat zijn komen te staan doordat ouders en of family overleden waren.
Echter nu we op een keerpunt zijn gekomen van creatie mekr ook ik dat doordat ik dingen los durfde te laten dingen zichzelf ook op gingen lossen.
Rechtzaken namen een andere wending en Negatief werd omgezet in positief.
Ik dacht niet na over dingen die konden Gebeuren DOORDAT iker aan dacht, nog erger ik liet ze toe omdat ik niet inzag wat er werkelijk gaande was.
Een gebroken regel vanuit de galaxy zal zichzelf altijd oplossen deze mensen krijgen ALTIJD terug hetgeen zij creeren. ALTIJD.
Ik heb mogen leren wat liefde is ik heb mogen leren wat genieten is, ook ik heb mogen waarderen dat dingen veel makkelijker begrijpbaar worden als je de mooie dingen gaat ontdekken die eigenlijk slecht dachten te zijn, want nee we waren bezig met de creatie van the sunshine lands en ja dit werd kapot gemaakt wederom, maar wat deze mensen niet wisten is dat tijdens het kapotmaken van deze creatie op andere plaatsen diverse sunshine lands werden gecreerd en ondertussen volop draaien.
Ik leerde vertrouwen en ik kreeg vertrouwen ik leerde genieten en ik ging dingen anders benaderen zodat een negatieve denkwijze bij mij als persoon geen enkele kans meer zou krijgen want het ontnemen van energie is iets wat de mensheid niet aangeleerd is vanuit de natuurlijke kracht der kosmos maar aangestuurd is dor mensen die macht uit hebben willen oefenen om zo meer geld en status te hebben.
Want is het niet zo als iemand van een flat valt het niet meer uitmaakt of die persoon goed en slecht was hij raakt de grond nl zo en zo onde denkwijze is puur aan verandering toe door vooruit te gaan denken en naar een eindresultaat te kijken en nog mooier dit ook op te schrijven en ergens op een plaats te leggen waarwe er ook constant aan denken, alleen dan pas krijgen we door wat de oude inca culturen en maya culteren zo ook de faraos door hadden nl : denken is creatie ofwel eigenlijk dromen behoort tot de geboortebron van creatie.
Ook ik heb dit reeds aan veel mensen mogen leren met name aan een jongen een eigenlijk zeer goede vriend geworden persoon uit litouwen.
Zijn denkwijzewas volledig gericht op hetgeen wat hij niet bezat en sleepte zich zelf in de ene depressie naar de ander en zelfs klanten vroegen mij toendertijd deze jongen ( die wij opvingen als gastgezin elk jaar )maar niet meer mee te nemen maar ik bleef vragen en ik bleef sturen en op een dag zei ik hem op te schrijven wat zijn doole was en kreeg een boos antwoord HIJ had geen doel en leefde in een rotland en dit was voor mij de aanzet tot creatie van de lifestyle per persoon.
ik leerde hem te mogen ontvangen wat de kosmos hem wel wilde geven maar hij gewoon niet wilde zien, ik leerde hem dromen op te schrijven om deze door ziijn denkwijze aan te pasen ook te gaan creeren. vaak met vallen en opstaan en veel telefoontjes werd duidelijk dat mijn gevoel juist was ik geloofde in hem en bleef hem steunen ik zag iets in hem wat mijn geloof deed vasthouden nl die magic die hijzelf niet zag maar ik hem aleen aan mocht reiken.
HIj schreerf tien jaar geleden alle 7 dromen en wensen op en legde dit neer. de eerste jaren was het veel foeteren tegen me en op een dag kwam hij naar me toe en zei me dat hij me toen pas begrijpte na 8 jaar begreep hij mijn werkwijze. ik leerde hem te zien ik leerde hem te onthouden ik leerde hem te genieten van dingen die hij WEL bezat en ook zijn ouders zagen toen een persoon in wording die niet in enkele woorden uit te leggen is in een bericht als deze, want een tijdsbestek van 14 jaar kan alleen al een boek over geschreven worden want hoe zeer vele klanten bij mij ook aandrongen hem niet meer mee te nemen naar ze hoe meer ik hem juist meenam ook hen in te laten zien dat iemand kan veranderen als hij dat zelf maar wil en vooral toe wil laten.
DE betrokken persoon leeft inmiddels een erg druk leventje in Litouwen ik bleef in hem geloven omdat ik wist dat dit zijn doel was, en hoe vaak ik het hem ook vertelde dat dromen iets is waar je je aan vast moet houden ongeacht wat je leefomgeving je influisterd je moet vasthouden aan dat geloof wat je gevoel je aangeeft alleen dan zal je de wetten der kosmos door gaan krijgen want hetgeen jij creert zal je ook mogen ontvangen.

o ja de persoon in kwestie is in mijn familie opgenomen als tweede broer en behoort tot onze " familie" is getrouwd heeft inmiddels een schitterende dochter, een eigen hondje huis schitterende vrouw en nog het mooiste van alles hij creerde zij eigen droom omdat hij de mogelijkheid zag doordat ik hem mocht zeggen datgeen hij dacht dat niet bereikbaar was voor hem WEL bereikbaar was maar hij puur zijn denkwijze zou mogen gaan veranderen en niet meer te zeggen dit lukt me niet maar dit gaat me lukken. deze techniek is inmiddels bij veel anderen mensen ook gedaan en is met zeer goed succes uitgwerkt.
Justinas stucinskas leeft zeer gelukkig in litouwen lithaunia ofwel Kaunas, is afgestudeerd als een van de meest hoge studenten in de orde drs chirurgie traumatologie en word begeleid door de staat litouwen vanwege uitmuntende resultaten want ja hoe vaak kan ik niet blijven zeggen als je in iets geloven wil doe dat ook droom die droom datgeen jij juist wilt aleen dan zal de sleutel tot creaatie vanuit de kosmos je aangereikt worden.

Wees niet bang voor wat komen gaat vertrouw op the galaxy om in te mogen gaan zien dat intuitie en overleven een gegeven is wat van nature ingebouwd is inonze menselijke genen.
Vergeef mensen die je zeer doen en laat dit los aan boven zij lost dit op voor uw en u hoeft enkel toe te kijken" in jaren in volle afwachting van hetgeen er komen gaat want zij ja zij wisten niet beter............

Met vriendelijke groet verblijf ik

ge di christi re