Tuesday, August 26, 2008

Groeiproces aarde exact hetzelfde als opbouw Nautilus schelp..


Aan de vooravond van de tijdsberekeningen gemaakt door de maya inca en zulu culturen mogen we inzage gehad hebben in hetgeen komen zal.

Lieve mensen ik zou graag willen en ik zou graag wensen dat we dit stukje puur natuur van waar ook wij deel van uit maken over konden slaan, maar kan niet anders zeggen dan dat dit grootse plan vanuit de Goddelijke dimmensies uitgevoerd zal moeten worden om de mensheid tot een hoger bewustzijn te mogen gaan brengen.

Ook dit bericht schrijf ik met de tranen in mijn ogen op omdat de dingen die ik heb mogen inzien niet in woorden te bevatten zijn voor ons menselijk brain.
Aan de vooravond van de officele opstart van de gerechtelijke procedures besef ik me dat ze mij op alle fronten hebben getracht af te leiden omdat de visioenen die ik door kreeg en nog steeds krijg onze mensheid van veel elende had kunnen af helpen en helpen voorkomen.

We zijn reeds begonnen draaiboeken te maken omtrent de dingen die aanstaande zijn de komende maanden, de scenarios zullen ook onze overheden ver te buiten gaan an ook hun zullen onhandelbare situaties mee gaan maken, lieve mensen ik vraag u met klem het volgende;

Blijf vooral rustig tot op het laatste moment en blijf de dagelijkse dingen doen die u moet doen op dit moment, de dierenwereld zal ons tijdig inseinen wanneer de grote dissasters aanstaande zijn en we ons op zullen mogen gaan maken voor de grote trek.

Ook wij in Nederland zullen moeten helpen met het opnieuw herrijzen van een land wat zijn faam niet alleen verdiend had maar ook gewaarborgd DACHT te hebben, het gevaar van water bleek geweken maar hebben het komende gevaar ernstig onderschat, het zal van boven komen met zon grote getalen dat mens en dier groots verrast zullen worden.

Ik vraag u met klem rustig te blijven en ook overheden aan te sturen op nieuwe ideen zonder enige stempel op een persoon of overheids instantie toe te drukken, het betreft ons immers allemaal lieve mensen Goed of kwaad lang of dik of dun het maakt niet uit, we zullen ALLEN overgeleverd worden aan zulke immense krachten dat er geen tijd meer zal bestaan te KUNNEN denken wat goed of kwaad is, het zal slechts kwestie van overleven worden en juist daarom vraag ik u met klem vanuit liefde te bLIJVEN handelen.

Ik roep bij deze NOGMAALs op of er mensen bereid zijn te helpen grafische ontwerpen uit te werken en zo ook de scenarios die aanstaande zijn verder uit te werken om zo ook overheden met ALLE hulp bij te staan die nodig zal zijn.

wraak of haat zijn geen universele oplossingen lieve mensen, liefde en verdraagzaamheid wel.
Het volledige vertrouwen in boven dat de rechtsgangen gewonnen gaan worden, vanuit alle hoeken word hulp aangeboden omtrent deze rechtzaken, reeds meerdere bedrijven hebben gemeld te maken gehad te hebben met diezelfde personen die ook mijn bedrijf om zeept hebben geholpen en uit wraakactie mijn zaak toendertijd kapot hebben laten slaan doordat ik een volledig kwijtscheldingsverdrag onder dwang heb moeten tekenen.

Zoals ik al zei lieve mensen kunnen we PROBEREN door te gaan met ons leven maar zal van bovenuit toch aangestuurd worden op het oplossen van conflicten of het openbaren van zowel waarheid als getuigenis en of ik dit nu wil of niet de rechtsgangen zullen verder uitgewerkt worden of ik dat nu wil of niet.

Vergeten is het proces van de Nautilusschelp welke telkense in ronde vorm doorgroeit en telkens haar baan verlegd om zo uiteindelijk weer terug te zijn op haar plaats van bestemming.

de maya gaf al aan dat de Nautilusschelp veel geheimen waarborgde vanuit de natuur en het groeiproces der aarde,

Wij zullen hier de komende tijd nader op in gaan.
Zolang de internetsystemen nog werken zullen wij trachten u te voorzien van juiste informatie.

ik groet u liefdevol,

Rene van den Brink