Thursday, November 24, 2005

uitleg lezen wind water,.....

Buitenland



do 24 nov 2005, 20:23
Onderzoekers ontdekken 'zingende' ijsberg
BERLIJN - Wetenschappers die in Antarctica onderzoek doen naar aardbevingen en andere seismische verschijnselen, denken een 'zingende' ijsberg te hebben ontdekt. Zij maken hun ontdekking wereldkundig in het wetenschappelijke tijdschrift Science, dat vrijdag verschijnt.


De ijsberg brengt zeer lage tonen voort, die met het menselijk oor niet zijn waar te nemen. Versneld afgespeeld klinkt de ijsmassa echter als een zwerm bijen of een orkest dat aan het inspelen is.

De ijsberg van vijftig bij twintig kilometer schuurt langzaam langs een onder water gelegen landmassa. Water wordt met hoge snelheid door de gletsjerspleten gejaagd, waardoor de ultralage tonen ontstaan, aldus de onderzoekers.



(opmerking; ook dit bericht vandaag in de media wereldwijd bewijst dat de mens zonder dat ze het zelf door heeft berichten door krijgt van wind, water, vuur, lucht en aarde ( zie ook ons eerder bericht op deze site, omtrent water en de positieve of negeatieve reactie daarop.)
Vele mensen verklaarden me voor gek of wilden zich niet inmengen met mijn denkwijze maar hopelijk begint dit voor erg veel mensen een lichtbaken te worden zodat ook u door gat krijgen dat hetgeen wat we om ons heen zien niet hetgeen is wat het werkelijk lijkt dan het is.
Het loslaten van deze personen heeft me altijd erg zeer gedaan omdat ik wist dat ik waarheid sprak maar niet de juiste woorden kon vinden dit op de juiste wijze uit te leggen.
Ook de mensen die dit laatste jaar op mijn pad zijn gestuurd om samen met mij het negatieve te verwisselen voor het goede hebben helaas niet door gehad welke "persoon" zich in hun leven gevoegd had maar vaak beseffen personen pas als je weg bent uit hun leven wie of wat je was. helaas is het dan vaak te laat dingen terug te draaien want tijd is iets wat we niet terug kunnen zetten, tijd en geduld in stilte zoals ik in de afgelopen 4 jaar ben gaan leven heeft me intens "aards eenzaam" gemaakt maar wetende dat boven de juiste taken aan me door geeft geeft mij intens die kracht om pijn en lijden om te kunnen zetten in geloof en hoop in de toekomst want dit wat er komen gaat is niet het einde maar juist het nieuwe begin wat in ALLE religies voorspeld is maar door het verkeerde lezen in een verkeerd beeld is gezet.
levensvormen waar we het bestaan niet van af wisten, te kunnen "horen" wat we niet dachten te kunnen horen, te kunnen "lezen" in wind, water, vuur, aarde lucht is een gave die menig mens jaloers zou kunnen maken maar al 3,5 jaar op de vlucht te zijn voor mensen die op het negatieve misbruik hiervan uit waren maakt me nu tot een sterk persoon want geloven is vast blijven houden en vertrouwen blijven hebben in boven tot zij hun oordeel zullen vellen over deze personen want de tijd van de waarheid is aangebroken en hulp vanuit onverwachte hoek is aangekomen maar word zeer geheim gehouden.


Ik ben begonnen de confrontaties uit te lokken die mensen uit de kast te lokken die misbruik wilden maken van mijn gave en niet hetjuiste met de mensheid voor hadden.
Ik zal me opmaken voor een keiharde strijd en een ieder die me hier in wil steunen is zeer welkom.
iK BEN NIET BANG MIJN LEVEN TE MOETEN GEVEN OM DE LEVENS VAN HONDERDEN ANDEREN BETER TE MAKEN.
iK VERTROUW VOLLEDIG OP ONZE OPPERMACHT.

Met vriendelijke groet verblijf ik met de lach der Zon, Rene van den Brink