Tuesday, May 27, 2008

Ubuntu...

Ubuntu ofwel denken in familieband, ik behandel jou als mijn broer of zuster omdat ik weet dat enkel samen denken een samenleving kan creeren en vormgeven. ubuntu ik kan het me enkel voorstellen zoals de Afrikanen zeggen je hebt een kind nodig een samenleving staande te houden.

Helaas leven we in een tijd waar het normaal is geworden elkaar te beledigen te beschuldigen en vooral te kwetsen zeer diep te kwetsen.
Vanuit de Zuid Afrikaanse visies word vanuit de samenlevingen keihard gewerkt aan de wederopbouw van een samenleving die jarenlang onderdrukt werd.
Samen denken, Samen doen is samen creeren..
Deze visie word geleerd op de universiteit gesponserd door Ophra Winfrey geleid door directeur Taddy Blecher en ik deel volledig hun visie.

Wij in Nederland hebben een samenleving gecreerd die geen enkele familieband meer kent, we ontnemen mensen hun uitkeringen, vervalsen gegevens van mensen die onschuldig zijn om er zelf beter uit te komen en zich te verrijken.
We leren mensen te moorden en niet meer voor elkaar op te komen, we luiden de klokken en rennen er dan zelf hard vandoor zonder te beseffen wat er iemand aangedaan word..

Al deze ervaringen samen maakt onze denkwijze tot eren grote familie waarin we samen een samenleving creeren war we niet meer trots op hoeven te zijn want wees eerlijk een groot leiderschap ook in dit land ontbreekt volledig.
Het onbegrip vanuit een samenleving moet gezocht worden vanuit tegengestelde richtingen waarin juist de kanslozen in een maatschappij opgepikt zouden moeten worden om omgeschoold te gaan worden in het creeren van een samenleving met de visie van Ubuntu samen leven als een familie allen onderdeel van elkaar uitmakend.
Samen helpen een land of samenleving op te bouwen is veel belangrijker dan menig persoon denkt.

Iemand uitkering ontzeggen of enig inkomen onmogelijk maken maakt mensen nog niet kansloos want wetende wat een Afrikaan kan weten is vele malen sterker dan deze personen ooit konden denken of dromen.
Hetgeen mij dan ook persoonlijk gebeurd is heeft me sterker gemaakt en tot de persoon gevormd wie ik nu mag zijn, sterk vastberaden en met maar een doel een samenleving creeren waarin een ieder persoon deel van uit kan en zou moeten maken ongeacht zijn ras huidksleur en of achtergrond.

Diverse gemeentes in onder andere Nederland maken zich groots schuldig aan het met opzet ontnemen van andermans rechten waaronder het behoud van onder andere uitkeringen, iemand die ziek is deze vorm van inkomen ontnemen zorgt voor de creatie van een zeer gevaarlijke en vooral broeiende samenleving waar we geen van allen een scenario van durven uit te zetten.

Slachtoffers die als daders worden aangewezen, Advocaten die voor geld kiezen en niet meer voor waarheid en het wettenlijk grondrecht.
Nee daarom weet ik dat ik Afrikaan ben in een land waarin we aan een vooravond staan van zeer grote veranderingen die op stapel zijn op de planeet aarde waarvan wij allen deelnemers zijn van dit evolutieproces.

Of we het nu leuk vinden of niet we zullen kennis moeten samenvoegen om te WILLEN komen tot oplossingen wereldwijd de klimaatproblemen vooral te begrijpen en open te staan voor nieuwe technieken zowel kennisoverdracht vanuit totaal onverwachte hoek het paranormale denkwezen en planetaria.
Deze denkwijze is grootschalig zeer onderschat en word nog steeds vanuit vele hoeken ernstig misbruikt door veel mensen die dachten dat geld verrijkt en blijer maakt, helaas voor hen zullen ze van een zeer koude kermis thuis komen omdat juis geld het middel is waardoor de virrussen wereldwijd nu razendsnel om zich heen zullen gaan grijpen.

De ervaring te mogen delen dat je diverse keren mensen kwijt raakt die je liefhebt gehad maakt sterk maar slaat toch altijd littekens in je ziel die nooit meer zullen verdwijnen, ieder mens doet zijn eigen dingen en volgt zijn eigen visie,s maar helaas kan ik die niet delen omdat ik nooit iemand zou laten vallen of laten zitten zodra ik de klokken geluid zou hebben.

Mijn ervaring met Robert James Arnot heeft mij dan ook veel wijzer gemaakt te mogen weten dat een levenopbouw alleen voorjezelf geld enkel dan kan je liefde aan die ander tonen om te weten dat liefde universeel is en niet losgelaten kan worden omdat dit behoord tot de universele familieband waarvan wij allen deel van uitmaken.

Het nog steeds niet mogelijkmaken van genieten van mijn uitkering maakt niet mij als persoon schandelijk maar de personen die hieraan ook schuldig zijn en besef ook dat met het schrijven op deze blog ik wederom weer opgeroepen zal gaan worden zoals eerder gebeurd is om me te melden op het politiebureau te Veenendaal omdat het niet toegestaan is je vrije mening te mogen uiten onder ander hier in Nederland.

Ziek zijn maakt je niet meer kwetsbaar maar zet ej in een positie waarin je boven de dood gaat staan en niet meer bang bent en je volledige angst aan boven mag overgeven.
Ze mogen mij weer oppakken onder verhoor zetten, en lastig vallen bedreigen en of intimideren maar een ding zullen ze nooit nooit kunnen begrijpen en of kunnen raken laat staan tastbaar maken voor hen, mijn universele liefde voor het samenzijn op deze wereld want ik ben ik en ik behoor tot te familie die wij Afrikaners noemen. Wij rennen niet weg voor problemen maar gaan de confrontatie aan, wij rennen niet weg als iemand bedreigt word met de dood maar gaan de confrontatie aan met de dood in de ogen kijkend.

Ik ben niet bang, ik leef niet gevreesd omdat ik weet dat mijn footsteps behoren tot de allereerste bewoners van deze wereld de Afrikaner die van oersprong al weet dat Ubuntu de enige manier is een samenleving draaiende te houden.

Ik ben dan ook niet bang apetrots richting het gerechtsgebouw te mogen gaan te weten dat deze weg die ik mag bewandelen behoort tot mijn levensles die volledig voor mij is uitgestippeld.

Wat voor leiders we ook mogen hebben in een land lieve mensen verandering zal en kan altijd voort blijven bestaan echter de vraag wat en in hoeverre wij nog dingen toe willen laten rest mij enkel de vraag want hoever kan je gan een samenleving te creeren die eropuit is mensen ziek te maken door geld te verdienen, elkaar te kwetsen om meer macht uit te oefenen over een religie, elkaar de huid grof te schelden om maar enig gelijk te krijgen.. nee ik geloof of ik weet wel zeker dat de enige reden dat wij als humanmens hier op aarde gekomen zijn om SAMEN dat groepsverand te mogen leren van wat wij in Afrika ubuntu noemen, leven als een familie als ik u behandel als mijn broer en of zuster ontstaat een samenleving vol respect en vol liefde waarin geen enkel mens er meer op uit zal zijn een ander te willen kwetsen.

Wij in Nederland zeggen dat een samenleving nodig is een kind op te voeden maar mogen we en kunnen we niet beter in spiegelbeeld kijken om te weten dat juist kinderen nodig zijn een samenleving te creeren...

Hetgeen u toelaat zal later uw toekomst bepalen...

zien is denken denken is doen ofwel dromen is geboorte tot creatie.

Ubuntu

Rene van den Brink

Ps ik ben niet bang wederom op het politiebureau te moeten melden, ik beroep mij tot het uiten van mijn mening volgens het Nederlands staatsrecht zo ook het Europese.
Het proces wat nu komen zal in natuur, gerecht en vooral lichamelijke krachten zal nodig zijn de mensheid wakker te schudden en de kennis te mogen gaan gebruiken de komende ompoling levend door te komen.

Ik ben niet bang te mogen gaan omdat ik weet wat mijn plaats boven zal zijn.