Friday, February 29, 2008

Het besproken en beschreven woord..

Het besproken en woord heeft meer impact dan menig mens hier op aarde beseft, een gesproken woord op welke wijze dan ook heeft directe invloed op de leefwijze en het volgend leefpatroon van mensen.

Vrijwel niemand staat er bij stil dat een uitgesproken woord meer impact heeft dan iemand voor mogelijk houd, neem bijvoorbeeld het aanbieden van een kopje koffie en ook ikzelf betrapte me erop dat ook ik zelf die fout maakte, ik vroeg en goede vriend van me wat hij in zijn koffie wilde en toen hij ook suiker noemde gaf ik hem aan dat witte suiker k.....verwekkend is, dit woord wil ik eigenlijk niet uitspreken omdat ik weet dat juist door uitvoer van deze spreuk de vloek op dat moment over het gegetene of gedronken. als we deze gesproken woorden teruglinken op alle religieuze boeken dan ontdekken we dat deze teksten overduidelijk aangegeven worden en als gevaar gezien mogen worden als het ontstaan voor ziektes zoals de K....

Bij het besef van het juiste gebruik van dit gesproken en beschreven woord zal uiteindelijk de oplossing veel dichterbij gevonden worden dan menig wetenschapper kon denken.

Wie weet is dit eens de voedingsbron voor mensen en wetenschappers erbij stil te staan en na te denken voordat je wat zegt of zelfs denkt.
Hopelijk beseffen mensen nu ook dat als ze een gesproken woord tegen iemand uitspreken dit direct effect kan hebben op ons menselijk bewustzijn en de uitvoering daarvan.

Hopende u voldoende aanzet gegeven te hebben voor het besef en de bewustwording hiervan.