Friday, October 16, 2009

Onvoorwaardelijke liefde....


Onvoorwaardelijke liefde....

Wel eens afgevraagd wat eindig is..., wat eeuwig is... Rond is rond en eeuwig is dan ook eeuwig.

Mensen nemen afstand en komen terug in je leven als je op momenten er geen rekening meer mee houd. Mensen doen je zeer, plaatsen opmerkingen en proberen je in hoeken te drukken om maar enige vorm van machtspositie boven hen te plaatsen.

Liefde is eeuwig laat ons hier nooit van afwijken, liefde is altijd de boventoon geweest waaruit de hele evolutie gebasseerd is en vanuit opgebouwd is.

Als we ervanuit gaan dat hetgene boven ons bestaat uit liefde dan WEET je supergoed dat liefde de overtoon is in ook deze wereld waarvan wij DENKEN dat ze slecht is of niet door een God of dien hogere gecreerd is. Hoe durven wij als mens zijnde dan spreken over slecht en of zondenaren, is het niet zo dat ze vanuit boven ons een les proberen te leren elkaar te helpen en elkaar te helpen overleven.

Wat nou als je zeker weet dat liefde BOVEN ons staat en dat haat iets is wat door mensen in gedachten zelf toegelaten is, JUIST Robert zowel ik zijn gecreerd op deze aarde mensen in te laten zien wat en waaruit liefde en haat gecreerd zijn. Hetgeen voor u haat is kan voor de andere persoon uit liefde bestaan en andersom.

Het hele universum bestaat inderdaad vanuit twee immens mooie krachten aantrekkingskracht en afstoting maar vergeten is de magic die JUIST deze energien moet koppelen. Wat voor energie je ook toetrekt je zal ALTIJD de magic moeten hebben en de chemie moeten vinden deze energie net zoals electronen te mogen binden.

Het is maar net vanuit welk perspectief je dit wilt zien en of je het toe wilt laten in je leven uit te gaan van angst verdriet en van haat, of dat je juist WEET dat liefde oneindig is en de overhand heeft van de donkere zijde van de aarde welke naar HUN geweten OOK vanuit liefde handeld.

Iets weten is iets onwijs moois als je ervanuit gaat dat zwarte materie ook vanuit liefde haar oorsprong gevonden heeft als je ervan uit gaat dat niet de sterktste maar de slimste veelal overleeft in de weg/ reis die evolutie heet in uw volksmond.

Vaak leven we allen in angst niet verwachtende wat onze partner of wederpersoon met ons in petto heeft, we houden informatie achter omdat we niet weten hoe die ander persoon zal reageren. Is het niet zo dat juist lichtwerkers beter zouden moeten weten zicht NOOIT hoger te plaatsen als anderen en zich JUIST gelijkwaardig te plaatsen van die wederpersoon.

Ik weet wie de overhand heeft die onze aarde in een overfermende hand heeft geplaatst en zich zeer liefdevol heeft ontfermd JUIST over deze aarde.

Juist om deze redenen WEET ik dat de ontmoeting tussen Robert en mij in Zuid Afrika 2002 als voorbeeld gesteld mocht worden dat juist de zichtwijze en positie waarop wij naar onze aarde kijken uitmaakt of iets positief of iets negatief inhoud. JUIST die weergave en wetenschap maakt ons als mens een zeer rijk mens omdat je weet dat mischien wel hetgeen jij mooi vind de andere te dik vind, of hetgeen jij aantrekkelijk vind de andere juist lelijk vind en afstotelijk is voor die persoon.

Ik kan en mag juist nu zeggen dat ik van beiden zijden informatie doorkrijg vanuit het hoogste niveau, de duivel bestaat niet in de vorm zoals deze voorgeschoteld is vanuit vele religies, reptielen in negatieve vorm kennen geen kwaadheid en gedrog, ze kennen slechts een ding net zoals elk mens in ons diepste innerlijk ; de enorme drang te willen overleven MEER niet...

Universele liefde gaat vele vele malen verder dan wij op aarde in kunnen denken, het betreft kennis, op juiste manier afwegen en wegen, en vooral het innerlijke in jezelf de ruimte geven te luisteren naar je zelf en die stem te horen van de ware innerlijke draad in je zelf die jou dat antwoord zal aanreiken of het uit waarheid bestaat of niet..

Ik heb zover in MIJN kunnen ligt mijn handen in liefde omringd over onze aarde, ik spreek en ik MAG niet spreken van slecht en of goede mensen, verlichte mensen of duistere mensen, ik behoor de Goden toe waar een plaats word gecreerd in de creatie van hemel op aarde waarvoor vor IEDEREEN hier op aarde een plaats word gecreerd onder de zon.. Voor iedereen word een plaats gecreerd onder de zon. het is niet aan mij te oordelen of iemand slecht en of kwaad is, of dik aantrekkelijk is of juist dun, het is puur de zichtswaarde van ons als mens daarover te oordelen. hetgeen in onze gedachten zit bepaald de rest van onze levensweg.

ontwaakt ook u eens uit die onbeschrijvelijke waanzin dat wat voor u goed en of kwaad is voor die andere mischien JUIST wel goed kan zijn.

JUIST daarom spreken de Goden van onvoorwaardelijke liefde omdat ZIJ weten ZIJ hebben willen delen. ZIj hebben willen laten inzien hoe wij als mens elk op zich ons eigen waanbeeld hebben geschapen niet door te hebben onze eigen perfecte wereld geschapen te hebben voorafgaande in onze gedachten...

Ik stel me niet hoger op dan de medemens maar sta juist gelijkwaardig omdat ik enkel dan de wetenschap kan en mag overhandigen in begrijpbare bewoordingen u de informatie door te mogen geven zoals de Goden met mij bedoeld hebben.

Dit was en is mijn onvoorwaardelijke levenstaak en hoe immens teleurgesteld ik ook ben in vele mensen omdat hun emotie de overhand neemt in gesprekken zowel uitlatingen omdat ze niet op de hoogte zijn van HET PLAN der goden alles in het werk te zetten creatie HIER te laten plaatsvinden op aarde waarbij grote delen van hemel op aarde zullen worden gerealiseerd. Dan nog bepaald de keuze van u als mens zijnde de gedachten die u wilt toelaten of ditgene nu geschreven is bij het goede en of kwade behoorde.

Het gaat niet om wat wij gedaan hebben in ons verleden en vanuit welke reincarnaties we bestaan hebben en hoe immens veel levenservaringen we hebben gehad, Nee het gaat er dit keer om simpel weg welke weg wij in willen slaan om te WILLEN overleven en te WILLEN luisteren en vooral te WILLEN geduldig zijn als we de Goden diep in ons toe willen laten treden tot elke microcel voor zich , en dan nog is de keuze aan u NOOIT te oordelen over goed en of kwaad als je weet dat ook ons eigen lichaam bepaald word vanuit rode en witte bloedlichaampjes werkzaam te zijn ofwel posi activa of nega activa.. ;-)

Ik heb zelfs de duivel mijn liefde geschonken omdat ik WEET wat en wie mijn hogeren inhouden juist dat heeft mij door de jaren heen gemaakt als de persoon die ik ben, Rene van den Brink, gegeven is mij die naam van wedergeboorte NET zoals Robert mijn mirror.

Ik HOOP dat dit bericht een einde zal maken in het oneindig zwart maken van personen zoals Robert en of anderen omdat NOOIT geweten kan worden met welk doel de Goden ons mensen laten ontmoeten in goede en of kwade zin.. het gaat om die les van onvoorwaardelijke liefde waarvan je het antwoord uiteraard enkel krijgt als je de ervaring van het leven hebt mogen leren van vallen en het opstaan omdat je WEET dat je MOET vallen om te leren op te staan...

Wetenschap en onvoorwaardelijke liefde.. wel eens op deze manier over nagedacht...?? Houden van is datgene JIJ zelf als mens toe wilt laten in de persoon van je eigen ik en het eigen ziel zijn....


Hetgeen mij niet meer bang maakt de rechtzaken toch in hoger beroep uit te vechten met de wetenschap dat waarheid vanuit Ma at nodig zal zijn de deur open te mogen draaien en de sleutel aan deze mensheid te gaan mogen overhandigen van de allereerste creaties van hemel op aarde...

In liefdevolle groet verblijf ik,

re zoon van ra

rene