Tuesday, October 13, 2009

Den Vaderland getrouwe...


wel eens nagedacht over deze woorden in hoeverre je kan spreken van vaderland getrouwe..

In hoeverre mogen we spreken van een einde der tijden als van een nieuw begin als men de overgang van dit tijdperk niet eens doorheeft...

In welke gedachte kan men inleven als men spreekt tot in den dood of in levende lijve.. .

Heeft u wel eens nagedacht dat wetenschap nooit ophoud bij weten en zeker weten, wetenschap doorgrond alles zowel een begin als een einde...

Orion, Sirius een nieuw begin en een nieuw einde is maar net in welke oogpositie je dit ziet en van welke zijde je het visierpunt opricht. Op welke manier, rotatiepunt of vanaf welke zijde kijk je naar een einde en een nieuw begin..

Lang heb ik getwijfeld of dit wel mijn plaats zou mogen zijn te mogen leven, een land waar geen plaats is voor mij te wonen, een wereld waar geen waarheid word nagestreefd, een wereld wat niet de woordenbetekenis weet te begrijpen den vaderland getrouwe tot in den dood..

Ik denk of weet vrijwel wel zeker dat ik niet diegene ben die straks met schuldgevoelens behoef te lopen zodra het begin van de daadwerkelijke eclyps in werking zal treden. ik heb gedaan wat in mijn aardse kunnen lag en wat ver in mijn handbereik lag.

Ik weet wat woorden kunnen doen in een universum wat geen einde kent maar ook geen begin kent, eindeloos zijn betekend niets meer dan rond is rond en vierkant is vierkant zonder een einde te bepalen.

Wist men niet vanuit boven de woordenschat zo te bepalen dat mensen hier op aarde eropuit zijn informatie te stelen van derden zonder toestemming te behalen bij die persoon.

Ik vind het vreselijk jammer te moeten zeggen dat mijn ingeving op mijn gevoel niet juist is geweest omtrent mijn reflection ofwel spiegelbeeld te volgen omtrent mijn gevoel.

Ik heb jaren vertrouwd op woorden die geen betekenis hebben gehad blijkt nu voor die persoon aan die andere kant van de wereld.

Terwijl ik dit stuk schrijf weet ik niet waar de goden me heen willen hebben en welke woorden ik zal mogen gebruiken enige manier van herkenning te mogen weergeven van mijn gevoel.

Het is nooit te begrijpen dat iemand woorden gebruikt en later blijkt dat puur de leugen gebruikt is je te mislijden en om de tuin te leiden.

Niet weten is niet dom, niet willen leren van fouten en inzien dat fouten niet bestaan is dom, de wetenschap te mogen weten dat elke keuze die jij maakt in dit leven bepalend is voor al de volgende generaties in deze galaxy doet mij juist beseffen dat ik nooit dwalende ben geweest maar behoor tot die personen die aangestuurd werden vanuit de goden mijn taak te volbrengen. Toch voel me ik immer schuldig dat ik niet mijn volledige taak heb mogen en kunnen volbrengen.

Ik weet dat ik binnenkort opgehaald zal worden naar een van mijn moederschepen terug te mogen keren en bij te mogen komen van een immens zware taak uitgevoerd hier op aarde, ik heb mogen zien de visioenen wat gebeuren gaat met de aarde de komende tijd.

Ik besef reeds dat deze mensheid inmiddels de keuze gemaakt heeft niet te willen overleven en niet te willen luisteren naar boodschappers die vanuit boven aangestuurd zijn enige vorm van boodschap gericht vanuit waarheid te doen aankondigen.

Een gevoel van leegte is nog niet te beschrijven van datgene wat ik nu nog steeds voel, wat heeft men aan een zuivere ziel en zuivere lichtbron op deze aarde als men de bron niet wil gebruiken niet wil inzien dat alleen samenvoegen van deze kennis zal komen tot oplossingen welke aan al den vaderland getrouwe zullen zijn.

Ik heb op gener wijze een partij mogen kiezen op deze aarde om een oordeel te mogen vellen over personen die mij erg veel leed aangedaan hebben maar ik besef nu hoe immens zeer je iemand doet iemand gewoon te laten barsten en niets te laten horen ondanks het vele wat je met elkaar hebt meegemaakt.

Waarom zou ik nog vertrouwen hebben in een wereld van paragnosten en mediums om te weten dat zodra ZIJ de kennis hebben die ze hebben willen weten ze je laten stikken en laten vallen als een baksteen.

Dus waarom zou ik inderdaad nog langer willen wachten op een persoon die in 2002 een omkeer in MIJN zowel mijn familie,s leven bracht en mooie woorden beschreef en toedeelde maar NOOIT , nooit zijn geloftes is nagekomen.. de klepel van de klok geluid maar wegrennende zodra de ogen op ons gericht waren..

Mischien was het juist wel daarom dat ik moest ervaren wat de ontmoeting tussen de zon en maan in moest houden in 2002...

Ik weet nu dat mensen mooie woorden kunnen schrijven en kunnen vastzetten voor nabestaanden maar het uitkomen van die woroden zal enkel in de toekomst worden bepaald maar of ik er dan nog voor open sta enige manier van toenadering te zoeken van een ieder die wil weten omtrent een pole shift en hoe of wat dit inhield betwijfel ik ten zeerste omdat mijn vertrouwen groots geschaad is niet alleen naar Robert toe en of Ro maar velen met hen.

Ondanks die wetenschap reeds in 2002 ben ik de informatie blijven doorgeven, blijven vechten om die juiste informatie online te krijgen zoals de Goden met mij bedoeld hadden.


Het was mijn levenstaak en zou dit doen den Vaderland getrouwe tot in den dood..

Ik hoop dat ik met het bijhouden van deze blog mensen wakker heb mogen schudden dat we niet leven in het jaar dat we denken, niet leven in de illusie die we veelal vasthouden , en niet leven in de droom die we veelal van te voren hebben bepaald voordat we geboren worden en wederkeren zoals de Phoenix doet in haar wedergeboorte...

De tijd is de tijd niet die wij dachten dat de tijd was, niet de toekomst zal uitwijzen naar de weg die komen zal in de toekomst, maar de keuze van ieder mens individu op zich zal uitmaken welke toekomst de bewoners van deze aarde in zullen mogen slaan, wedergeboorte of een einde der tijden... de keuze is aan u...Laat de klok de klok niet zijn als de ware rotatie van de wijzer vergeten is... Tijd is enkel te meten als je weet wat licht en duisternis inhoud..


Vriendelijke liefdevolle groet,

Re zoon van ra

Rene van den brink