Monday, January 28, 2008

Openbaringen van het ware leven....

http://nl.youtube.com/watch?v=4krKYhHVobU&feature=related


hoe kan ik mijn relatie breken met een aarde die ontstaan is uit creatie, hoe kan ik mensen laten vallen die mij gecreerd hebben wie ik nu ben, hoe kan ik loslaten als ik weet dat liefde vasthouden betekent, nee ik zal nooit iemand laten gaan omdat ik weet dat gedachten kracht is die geboorte is voor creatie....
Ik weet dat elke stap in ons leven een stap dichterbij is naar creatie van perfectie.

Hoe kan ik leren als ik niet mocht ervaren hoe mocht ik vallen door te weten dat juist vallen behoort tot een levensles omdat emotie, pijn, en lijden ons zijn aangeleerd juist door te willen delen en dan te ervaren wat ware liefde is,............

Ik heb tenminste geprobeerd iets te creeren ik heb getracht mijn footprints uit te zetten op uw aarde, ik heb mogen ervaren dat mensen allen uit een goede en slechte kan bestaan maar mocht weten dat juist door het perfect in balans brengen van dit evenwicht ik de rest van mijn leven weet wie ik ben waarom ik hier ben en op welke plaats ik behoor te zijn op dit juiste moment die juiste plaats de met de juiste persoon, ik vraag u allen vanuit de hoogste geloftes der profetien,

voegt u samen want de tijd is daar voor de openbaringen van het ware leven,


Een juiste persoon zal u nooit laten vallen in de diepte.

Ik zal MIJN vleugels wijd open zetten zoveel mogelijk mensen te mogen bereiken de openbaringen aan te mogen kondigen.
Lets create the world of creation........