Thursday, December 20, 2007

Vertrouwen het kerstgevoel van 2007

Ik hoop dat mensen via deze site vertrouwen hebben gekregen dat een alles goed zal komen.
Een vraag word pas een antwoord als tijd ingedeeld is in de dimensie die wij daartoe inpassen, tijd word gezien als kostbaar maar vooral als leerproces.
Vaak komen we pas achter dingen als de tijd ons de les heeft geleerd dingen niet te doen.
Hebben we niet vaaqk spijt van dingen die we te laat in hebben gezien of uit zogenaamd tijdgebrek uitstellen omdat we zogenaamd geen tijd hebben of wilden maken...
We beseffen niet hoe kostbaar het begrip tijs is en hoe kostbaar vertrouwen is dat leven ons gegeven word zonder dat het word ontnomen.
Ik spreek niet meer van een ernstige ziekte als iemand ziek is maar van een leerproces, we leren vertrouwen ook mensen los te laten want als iemand aan een leerproces begint zullen mensen in je directe omgeving je ook los gaan laten omdat ze bang zijn voor hetgeen ze niet weten wat komen mag.
Ik zou erg graag met dit bericht een boodschap achter willen laten ofwel een footprint voor de mensen die nog geen leerpoces hebben ondergaan want hoe omvankelijk is maar geld en hebben we ons er niet veel te afhankelijk van gemaakt..?
we denken alles te hebben als we maar geld hebben maar vergeten het ware kerstgevoel wat eigenlijk liefde betekende in de vorm van deling in licht want door een licht te laten schijnen word ook het oog geprikkeld van onze buren die ook dit licht mogen strelen en of ze het er mee eens zijn of niet de straling van dit licht zal ongetwijfeld een kerstgevoel met zich meebrengen om ook deze personen diep in hun hart te laten zien wat liefde is.

Ik heb mogen leren te houden van alles wat leeft of dit nu een vogel is een boom of een huisdier of menselijk levend wezen ik hou van ze gewoon puur zoals ze zijn in goede en of kwade zin want leven en zoal natuur bestaat nu eenmaal uit deze cyclus en beseffen pas dat mensen bj ons blijven omdat we van ze mogen leren.
ik vraag me vaak alleen af waarom het niet het hele jaar kerst mag zijn want het gevoel van liefde gaat zeer sterk de gehele wereld over en word verspreid als een oilevlek welke steeds groter word en lichter want steeds meer mensen vinden ook die kick om mensen te mogen helpen op hun levenspad welke uit een zeer groot leerproces bestaat.
We mogen eens leren beseffen dat mensen in onze leefomgeving ons sneller ontnomen kunnen worden dan dat we zelf kunnen genezen want een ander te zien lijden en dan te vragen of je iets over mag nemen puur door die ander niet meet te hoeven zien lijden is een teken van liefde wat ik niet kan beschrijven in woorden en toch heb mogen doen.
Ik vertrouw er volledig op dat mijn ziekte omgezet word in een zeer groot leerproces wat ik mee mag nemen in de rest van mijn leven of desnoods in mijn volgende leven want kerst geeft bij mij een gevoel van samenzijn een gevoel van deling en niet het iemand loslaten juist als ze het nodig hebben die hugh te krijgen of een gevoel van liefde terug te ontvangen ik vraag me af wat de mensen heeft doen veranderen in de victoriaanse tijd dat mensen opeens elkaar niet meer wilden knuffel of elkaar wilden liefhebben maar puur bij elkaar bleven om materialische belangen.
Na mijn jarenlange zoektocht naar Robert de jongen die mijn leven zo veranderde heb ik een zeer grote les geleerd door te mogen ervaren dat geld geen lokmiddel is en mag zijn iemand te willen binden ik heb mogen leren dat juist door iemand los te kunnen laten ook als die persoon uit je omgeving is gehaald door andere redenen je des te meer van die persoon ben gaan houden puur omdat de aantrekkigskracht groter is geworden en het besef iemand kwijt te kunnen raken mij dierbaarder is dan menig miljonair op zijn rekening zou mogen of kunnen wensen.
Geld is een ziekte geworden in onze mensheid omdat we niet meer weten te delen maar elke dag als we bij de supermarkt kwamen en er iemand stond te bedelen om geld puur door te overleven besef ik dat elke 50 eurocent niet alleen voor mij maar ook voor iemand anders een geschenk uit de hemel is geworden omdat je bent gaan waarderen wat we WEl hebben en mocht leren koesteren want ja het werkt gewoon in spiegelbeeld ik mocht vragen om te leren ik mocht ervaren om te leren ik mocht zien waarom dit juist met mij gebeurd.

Nu ook mijn beste vriendin geconfronteerd word met een zeer ernstige ziekte heb ik mogen beseffen hoe kostbaar het is voor iemand klaar te mogen staan ondanks je eigen leerproces maar is niet juist dat onze les om ondanks alles toch klaar te staan als dit in ons kunnen ligt want geld is maar een object waar wij waarde aan gekoppeld hebben maar weet dat mensen zoals een van mijn beste vriendinnen het net als mij veel belangrijker vinden dat iemand klaarstaat voor je in goede en slechte tijden dan dat iemand je probeert te confronteren met geld wat niet voor jou bestemd mocht zijn.

ik vraag een ieder levend persoon deze kerstdagen eens een ander geschenk te geven zonder geld zonder materialistische kenmerken want het besef dat liefde het allermooiste kerstgeschenk is voor ieder levend wezen is een begrip waar onze mensheid nog veel van zou kunnen leren.

Ik wens al mijn vrienden vriendinnen en vooral alle mensen die ook met name deze site lezen zeer speciale kerstdagen toe die vanuit de diepste intenties gestuurd worden want nee ik vertrouw en heb lief en weet dat ik boven net als hier op aarde de allerbeste zorg zal mogen ontvangen en daarom niet bang ben om mijn overgang naar een nieuwe dimensie tegemoet te mogen zien.
ik hoef niet meer te vechten maar heb mogen leren vertrouwen en leren loslaten die dingen waar wij niet over mogen beslissen.

Ik mis robert nog steeds elke dag en hou nog steeds zielsveel van hem maar begrijp dat ik in dit leven een enorme grote sleutel bij me mocht dragen voor de mensheid om te mogen overleven en besef bij elke lichtgevend kerstlicht dat waar weook zijn het gevoel van liefde ons nooit in de steek zal laten mits we maar vertrouwen op boven.


Ik wens voor een ieder een zeer vreugde vol maar vooral een liefdevolle kerst toe laat elk mens genieten van het licht wat schijnt in de duisternis wetende dat dit het licht is wat vanuit liefde geboren is

weten is mogen beseffen mogen beseffen is mogen weten dat weten beter is dan nooit hebben gedaan wat nooit kon omdat we de tijd daar niet voor namen, besef en weet dat elk persoon in je naaste omgeving met liefde is uitgekozen om ook jou een leerproces te laten ervaren, waardeer dat deze persoon ook in jou leefomgeving even mocht meelopen op jou levenspad maar vergeet nooit dat lopen iets is wat we zelf mogen leren ervaren door te vallen en te leren opstaan.

Mijn kerst dit jaar is de koestering van mijn herinneringen in dit schitterende leven want koester elke ervaring in mijn ziel, ik mocht in dit leven leren ervaren en liefhebben om ook anderen in te laten zien dat houden van iets is waar we geen geld voor nodig hebben maar puur de tijd mogen schenken we zijn bang te lijden in ons leven maar ook ik heb die kracht mogen ondervinden waar ik jarenlang over mocht schrijven om pijn en lijden om te mogen zetten in geloof en hoop in de toekomst en besef dat mijn houden van voor alles wat leeft mijn mooiste kerstgeschenk zal mogen zijn voor deze aardbol.

Ik wens een ieder een vredige kerst in volledige vrijheid toe.

te mogen beseffen dat elke dag een laatste zal kunnen zijn geeft mij des te meer die kracht meer liefde aan anderen te mogen schenken, dit bericht zal hopelijk ook mijn lieve beste "maatje" Sandra veel kracht geven weer ondanks de dingen die ze meemaakt nu weer zin te geven in leven, want die kracht gun ik haar en alle anderen volledig..
Een kleine kerstip ; neem eens contact op met een persoon waar je lange tijd geen contact meer mee hebt gehad en je zal zien dat deze kerst een gevoel van liefde zal overbrengen waar je lang naar gesnakt hebt liefde is ook contact leren maken en een connectie te vormen om straks in onze volgende levendimensie groter te mogen stralen in de vorm van licht puur door te weten hoe onze levensleutel in elkaar steekt.
in liefde gewenst en geschreven, Ge di Christi re