Tuesday, December 25, 2007

Een ware engel is de persoon die je jezelf durft te schenken

Een ware engel is de persoon die je jezelf durft te schenken….

VAAK WORD ER GEPRAAT OVER ENGELEN EN NAGEDACHT OVER DE FUNCTIE VAN DEZE GEDAANTES.

De Bedoeling vanuit het goddelijke was de engel in ons zelf te vinden door het woord te noemen en zo ook onze gedachtengang in positieve werking te laten treden.
Is het niet zo dat een bode van God een gedachtengang is die we zelf in werking kunnen zetten door te leren delen en met anderen onze gedachtengang te samenvoegen zodat deze positieve denkwijze als een olievlek groter en groter word.
In een donkere nacht klonk een diepe scherpe stem die de kerstnacht inluide voor miljoenen aardbewoners,het kind was geboren, hoe mooi kon een verhaal klinken en hoe mooi kan het verhaal verteld worden als we niet zelf weten hoe we een engel juist in ons eigen innerlijk kunnen vinden.

No El de eerste twee woorden vanuit de galaxy bezongen het lied der engelen gezongen om mensen tot inkeer te laten komen en te zien dat een engel juist in ons zelf huist door klaar te staan voor anderen en juist tijdens de voordagen van onze wedergeboorte der aarde word ons bewustzijn hoger en hoger opgetild om zo straks klaar te zijn tijdens de enorme schat aan kennis die onze aarde geschonken word ofwel het allermooiste kerstgeschenk wat onze mensheid ooit heeft kunnen krijgen.
We leren te voorspellen we leren te delen we leren onze gedachten een richting op te sturen we leren te beseffen we leren te genieten we leren mensen los te laten en niet bang te zijn voor de dood wetende dat dit een reisproces is die we allemaal staan te wachten.

Alles bestaat uit trillingen en zo ook onze kosmos geeft dit aan in de vorm van miljarden trillingen die ons menselijk lichaam allemaal oppikt.
We gingen inzien dat vluchten beter was dan te blijven staan we zagen in dat niet ieder dier voor de mens vredelievend was, we leerden het water in te lopen totdat onze voeten de grond niet meer raakten en creerden manieren om te kunnen zwemmen in water.

We leerden gewassen te verbouwen,akkers om te ploegen om zo onze voedingswaarden aan te vullen maar vergaten te delen en creerden honger en onenigheid op deze waterplaneet van overvloed van voedingsbronnen.

We dromen we denken aan dingen maar houden nog niet vast omdat we niet wisten dat juist deze gedachtengang de werkelijkheid ook zou gaan bepalen.
Juist vanmorgen wist ik pas welke zin ik deze kerst wilde geven aan mijn blogspot want wetende dat een persoon pas overleden is als de werkelijk uit je gedachten verdwenen is en niet meer voorkomt in onze dagelijks leven door eraan te denken dan pas is ze dood…
eigenlijk zou het elke dag kerst mogen zijn want dit vrede gevoel wat over de gehele aarde gevoeld word en gedeeld word door middel van uiting van licht zal alleen maar grootser en grootser worden.

De klanken in een cathedraal zijn vaak hemels als we een sopraan horen zingen en die stem weergalmt tussen de pilaren door van deze cathedraal maar wil mensen nu eens laten inzien dat ook die cathedraal juist door mensenhanden is gebouwd.We maken de grootste fout voor de volgende generatie door te bouwen zonder de mooie gaven van mensenhanden mee te mogen nemen en het van geld afhankelijk te laten zijn.
Waarom creeren we dan geen hemel op aarde en laten we anderen zien dat juist deze manier van denken een kwestie van ook doen is en een start te doen maken voor creatie van hemel op aarde, we gooien dingen weg die juist goed van pas kunnen zijn voor anderen maar doordat het ons tijd kost we niet tijd willen creeren deze goederen aan anderen te schenken.

We kunnen creeren met middelen die geen enkele cent kosten maar alleen wat op zouden kunnen leveren door ze op andere wijze te gaan gebruiken.
Ik probeer met deze blogspot mensen tot anders denken te doen aanzetten een denken in de vorm van delen en geven aan mensen die het nodig hebben omdat ze beter verdienen dan ze nu meemaken.

Gloria gloria schelt er door alle kerken op dit moment maar weten we wel wat gloria betekent ,… een mens welbehagen maar laten de mensen ondertussen op andere continenten zitten en kramperen terwijl wij de kennis en machte en tevens kracht hebben deze gecreerde ongenoegen weg te kunnen nemen van deze aarde puur door te delen want juist een miljardair zou al genoeg zijn een geheel continent Afrika van gezond drinkwater te doen voorzien om voldoende voedingswaren te kunnen gaan verbouwen.

Een engel zweverig.. nee ik denk de gedachtengang die we zelf kunnen creeren door juist voor elkaar op te komen en te laten zien dat de wereld juist onwijs mooi is en het niet verdient ook maar enig mens of levend wezen dood te laten gaan door honger en dorst.

Ik heb mogen beseffen door te mogen leren ik heb mogen leren om te mogen ervaren ik heb mogen ervaren door te mogen leren delen ik heb mogen zien dat dakloze geen dakloze mag zijn omdat ook hij een medebewoner is van onze planeet aarde en het verdient dezelfde dingen te mogen ervaren als dat ik deed.
Ik geniet met volle teugen maar ben ook vol van verdriet te zien dat deze aarde kapot gemaakt worden door mensen die zicht verschuilen achter verschillende grootmachten en kerkelijke instanties om zo een schuilmantel te creeren voor mensen die nog niet tot het bewustzijnsniveau zijn gekomen van wat wij deze kerstnacht op 25 december 2007 hebben mogen ervaren.

We creeren hoog en laag door verschil te laten blijken op onze aarde maar vergaten dat we niet allemaal dezelfde smaak hebben en ook niet allemaal in datzelfde grote huis zouden willen wonen, onze wereld is geschapen in overvloed en zal ook worden herstel in overvloed de komende maanden echter dit proces zal puur volgens natuurlijk tijdsbestek plaatsvinden.
We zullen nieuwe bergen creeren in het jaar 2008 we zullen rivieren gaan bevrijden en hun hun oorspronkelijke loop terug geven om zo ook tevens nieuwe te laten vormen, we nemen hoge obstakels weg die winden in de weg staan, lucht zal gereinigd worden zoals nooit tevoren ziekte zal weggenomen worden van onze aarde uw zon zal vanaf andere zijde gaan schijnen op uwer aard doordat wij weten hoe we met ons bewustzijn om behoren te gaan en gaan beseffen dat wij ook onderdeel uit maken van een zeer kwetsbaar geheel van een circle of life, naar mijn mening is juist dit geweten het allermooiste kersgeschenk dat onze mensheid ooit heeft mogen kunnen ontvangen want wetende dat juist die engel in ons zelf gecreerd kan worden door angst pijn en lijden om te kunnen zetten in liefde delen en leren geven aan hen die dit nodig hebben.

Ik zal mijn poging wagen voor u die kleine engel te mogen zijn, ook ik heb grove fouten begaan in mijn leven, ook ik heb verkeerde wegen bewandeld mijn welgemeende excuses daarvoor mocht ik menig mens gekwetst hebben, maar ik weet en heb mogen ervaren dat juist door die wegen te bewandelen we mochten leren en leerden te zien wat werkelijk leven op aard inhield.

Ik blijf geloven dat de Christ is geboren met een reden deze mensheid tot hoger besef te laten komen en te gaan laten zien dat we de kennis bezitten in onze genen te weten dat elk mens een engel in zich heeft ongeacht of we moordenaar zijn of moslim of wat dan ook onafhankelijk van religie vanuit neutraal oogpunt gezien.
Ik weet dat het niet in onze uitingsvorm zit maar in onze denkwijze welke wij willen volgen want we mogen geloven wat we willen maar de kik iemand iets te mogen geven puur omdat hij of zij dit nodig heeft is niet te beschrijven echter vraag ik het toch schenk u naasten een licht en geef dit door want elke lichtje zal meer licht brengen op deze aarde en ook meer mensen tot hun nieuwe gedachtengang doen leiden.
Ik ben gekomen om iets recht te mogen zetten op deze wereld want iemand de schuld doen toewijzen terwijl deze puur gedaan heeft wat hem gevraagd werd en GOD vertrouwde dat zijn gelofte waargemaakt werd als hij dit deed zal menig mens verbazen dat juist dit grootste levenslicht in onze kosmos de Judasster is geworden puur doordat hij deed wat van hem gevraagd werd en vertrouwde op boven want vertrouwen is iets universeels wat niemand kan uitgelegd worden u voelt het of u voelt het niet…

U zijt welbecome

Vrede op aarde in ons menschen die welbehagen,

Ik beloof u dat die wedergeboorte voor de deur staat hou vol mijn volk want het einde van deze gemanipuleerde wereld is nabij zodat we zullen kunnen gaan beginnen aan de creastie van onze hemel op aarde.
Ik wens u vredevolle maar ook vooral liefdevolle kerstdagen toe.
Mogen het licht van de maan en de zon u deze kerstnacht het bewustzijn te doen ontwaken.

Gloria i exelcios deo,

Ge de Christi re