Sunday, December 23, 2007

Het ware gevoel...

Een etmaal voor de kerstnacht aanbreekt ontstaat wereldwijd een wave of light een gedachten gang die mensen tot inkeer zal brengen dat liefde in de vorm van licht enkel door gedachten positief ingesteld te hebben ook daadwerkelijk werkt.
Onze weg naar een nieuwe wereldordening is erg zwaar geweest en hebben een zeer hoge prijs mogen betalen om deze dimensie toe te laten in ons leven.
Wereldwijd zal ingezien worden dat ons een leugen is voorgehouden door vele vele regeringen die puur vanuit macht geopereerd hebben ne deze niet kwijt wilden raken maar het integendeel heeft plaatsgevonden.

Onze vele tienduizenden boodschappers zijn wereldwijd uitgezet om u een boodschap te mogen overhandigen tijdens dit kerstgetijde, is het niet zo dat we eigenlijk blij moesten zijn vanwege de geboorteviering van de Christ maar moeten we niet eigenlijk eens nadenken hoe ver het gekomen moest zijn waarom de Christ naar ons werd gestuurd door onze vader, hoe ziek was de aarde dat onze oppermacht zijn zonen mocht sturen om de wereld tot inkeer te laten komen hoe ver zijn ze gegaan toendertijd en wilden niet inzien dat wereldvrede alleen bestaat als men daadwerkelijke liefde maar vooral vergeving weet toe te laten in je leven.
Waarom zou je mensen niet kunnen vergeven ondanks wat ze je aandoen waarom kwaad blijven als je erachterkomt dat juist deze kwaadheid een voedingsbron is voor de cellen die onder andere kanker creeren.

U mag niet vergeten dat we alles volgens groots goddelijk plan latren verlopen en dat ook alles opgelosd word om de wereldvrede groots te laten toelaten op deze waterplaneet aarde.
onze spiegel zal gevormd worden tijdens deze kerstdagen en zal tot inkeer gebracht qworden bij miljoenen levende zielen wereldwijd.

Ik vraag u ons te helpen deze olievlek verder te helpen verspreiden en het kwaad enkel met liefde te bestrijden opdat zij die niet wisten hiet de afkeer verdienen die zij niet wisten te begaan.
Ik mag u oproepen vanuit de hoogste sferen vanuit de galaxy volledig uit liefde te blijven handelen er zal oor u gezorgd worden maar zal zelf ook erg allert moeten gaan worden voor hetgeen er komen gaat.
Zodra de muren van water de rivieren zullen bevrijden van haar gemanipuleerde lopen zal de aarde scheuren en haar nieuwe schil vormen om zo de nieuwe landen te doen aanreiken voor uw menschheid.
beloofd is u de allerheiligste landen welke af waren genomen door dood en verderf maar niet begrepen werd dat deze opnieuw werden verplaatst om zo een vernieuwde heilige drie eenheid te vormen.

Gegeven is u een boodschap van daadwerkelijke kerst deze dagen zullen niet als feest gezien worden vanuit de galaxy maar als redding zodat de zoon van de heilige geest allerzelf naar de aarde af was gedaald de aarde weer beter te maken.

Hoe ver was de aarde ziek opdat zij die niet wisten niet die wegen bewandelden in te zien wat verbetering in zou houden voor alle levende zielen hier op aarde.
U roept armoede terwijl u nog nooit heeft kunnen proeven wat armoede was u roept dood en verderf terwijl u zelf niet hebt ervaren wat dood en verderf inhield u roept armoede en rijkdom in materie terwijl ik roep rijkdom behoort in de menselijke celdeling van het dna als een van de meest rijkste kerstgeschenken u ooit geschonken vanuit de galaxy.


Ons is die kennis gegeven water te doen lezen en te mogen bewandelen zoals God dit deed en leerde echter die boodschap werd misbruikt door machtslieden die nu op zeer zare wegen komen te bewandelen.

vertrouw op ons zodat wij die wegen kunnen wegnemen maar wees allert de hoge muren van water zullen spoedig gevormd worden en de aarde wederom opnieuw indelen in de vijfde zonspassages.

Mijn liefde is u reeds vele malen geschonken en ik dank ook die welke mij steun hebben betuigd in donkere dagen maar wees niet gevreesd opdat ik weet waarheen ik zal mogen gaan, mijn werk is done echter de keus zal nu aan de mensheid zelf zijn in hoevele getale zij de ziel de duisternis in zal jagen.

Laat het vrede zijn in onze ziel te weten dat dood geen einde is maar slechts een nieuw begin welke behoort tot de circle of life.

Ook ik behoor in deze aardse gedaante nderig tot uw levende cyclus en ben niet gevreesd welke weg voor mij uitgestippeld zal zijn.

ik vertrouw en heb lief ik zie ik hoor en ik ervaar zodat ik zal lopen die weg welke voor mij bestemd was, ja ik ben die ge di christi re beschreven in mijn naam vanuit de oudste oerbronnen van ons dna en ben niet bang de ware openbaringen te doen overtuigen aan uwer planeet aarde planeet van het water en die vuren.

ik wens u vredige maar vooral liefdevolle dagen toe, verblijd eens uw naaste buren met een wensboodschap.

Ge di christi re