Monday, December 31, 2007

२००८ इन वील्बेवोगें नियूव्जार...

Dromen zijn geboorte van creatie waren vele jaren mijn woorden onder andere op deze site.
Niet wetende dat een koninkrijk gevormd zou worden waar menig mens naar gesnakt heeft, ofwel the sunshine lands zijn eindelijk in wording.
Grote wegen zijn begaanbaar geworden doordat eindelijk onze voetsporen uit zijn gezet over de gehele wereld, Onze war of goodness zal overal wereldwijd nu voelbaar zichtbaar maar vooral herkenbaar gaan worden.
Wereldwijd zullen mensen opstaan en aangezet worden tot enkel goede daden en het voor elkaar over hebben van geschenken en creaties.
We mogen leren delen we mogen elkaar leren inzien wat goed en of fout was en zelf de kracht mogen laten ervaren wat we zelf willen geloven.
Nooit is die intentie gegeven aan de mensheid te zien dat geloven dat geen is dat juist jijzelf wilt zien door te ervaren te voelen en te delen.
Vaak komen we in droomdimensies tijdens speciale dagen bijvoorbeeld rond kerst maar wat zou het een groots Godsgeschenk zijn als elke dag in een jaar het gevoel geschonken zou mogen worden zoals dat tijdens kerst gegeven word aan ons.
We staan aan het begin van een nieuw jaar, de laatste uren van wederom een veel bewogen jaar zijn aangebroken en het aftellen is begonnen kijkend naar een klok die ons aangeeft wat een nieuw tijdsmoment in zal mogen luiden het jaar der wedergeboorte der aarde.
Ik mocht vaak dromen van boven, ik mocht de dingen weergeven zoals zij mij die hebben getoond in mijn dromen , ik mocht leren zien ik mocht leren loslaten van die personen waar ik zo van hield, ik mocht leren delen ik mocht leren genieten ik mocht leren geven juist die levensintenties waar anderen zo naar snakten.
Ik ben blij te mogen zijn wie ik ben ik ben blij te mogen lijden zoals ik dat heb mogen doen ik ben blij die mensen te mogen ontmoeten in mijn levens zoals ik heb mogen doen elke persoon weer goed is slecht deze opvatting was namelijk niet aan mij bestemd maar zal alleen boven bepalen.
kortom ik mag ook terugkijken op een zeer leerzaam jaar wetende dat juist de leerprocessen die we in ons leven voorgeschoteld worden niet afhankelijk behoren te zijn van onze leermeesters want een leermeester is pas een meester als zijzelf heeft mogen leren ervaren door datgeen niet te doen wat hem opgedragen is alleen dan kan van een leerproces gesproken worden.
Ik wil een ieder die deze site leest eens vragen stil te staan van wat u eigenlijk heeft mogen leren dit afgelopen jaar en wat we er uiteindelijk mee hebben willen doen, leerden we loslaten of hielden ze juist dat gevoel vast wat ons juist zo beklemd…
Soms is houden van juist loslaten om die ander de vrijheid te gunnen waar hij of zij wil gaan.
Vaak is loslaten weten dat iemand voor je bestemd is maar juist nog niet bij je mag zijn omdat het moment nog niet daar is en je leerproces nog niet klaar is om genoeg te mogen geven aan anderen.
Vaak vertrouwen we er niet op dat dingen goed komen ondanks wat ons aangedaan is, onze lijdensweg is misschien wel ons leerproces wat we zullen moeten ervaren en dan te mogen inzien dat lijden een weg is die ons naar een uiteindelijk punt van grootse wijsheid zal brengen, wijsheid is een onderdeel van onwetendheid niet wetende wat komen gaat want voor mij is elke dag die ervaring zoals de klok die een minuut voor twaalf tikt tijdens een nieuwe jaarsaankondiging want ik ervaar elke dag als nieuwe dag elk uur als nieuw uur elke seconde als nieuwe seconde want een seconde niet gelachen is niet geleefd en niet geleefd is niet geleerd.
We mogen leren we moeten niet… we mogen zien we moeten niet …we mogen kiezen we moeten niet …we mogen leren delen we moeten niet… vaak is dit vergeten dat juist ons universum is bepaald door de vrije wil van wat wij willen alleen dan zal ons bewustzijn opgetild worden tot een van de vijf dimensies die klaar zal staan tijdens het moment dat we de nieuwe zonspassage mogen verwelkomen.
Ik wil via dit bericht een ieder te vragen om eens te kijken van wat JIJ wilt toestaan wat anderen aangedaan word, te kijken van wat jij tegen kan houden zonder dat een andere zeer gedaan word want die keus is toch echt aan ons wat een ander aangedaan is konden wij vaak voorkomen door onze informatie te delen juist dan kunnen we voorkomen die fouten waar wij in waren getrapt doordat anderen vaak erop uit waren die macht uit te oefenen over mensen om meer en meer te krijgen in hun leven.

Ik beloof u vanuit de hoogste dimensies van de zon en het licht dat juist deze mensen zich in hun laatste fases bevinden en ook hun het recht zal worden gewezen op dat geen wat ook zij fout hebben gedaan omdat zij niet wisten en juist daarom vraag ik u het jaar 2008 uit te roepen als jaar van vergeving want hoe kunnen we mensen iets kwalijk nemen als ook die mens niet op de hoogte is van hetgeen er komende is…

Ik wens voor een ieder in het komende jaar rust toe en de kracht om te mogen vergeven want leer te verdragen leer te geven aan hen die niet mogen hebben, leer te zien leer te ervaren en leer te leren van wat wij niet mochten weten……….


Wij wensen u een zeer wijsvol en liefdevol 2008 toe...


Embassadorion group Nederland