Thursday, February 01, 2007

gemanipuleerd vanuit duistere krachten

Vaak word gedacht wat leven nu eigenlijk inhoud vandaar dat ik zal gaan proberen meer duidelijkheid te geven met duidelijkere voorbeelden om ook u te laten inzien dat manipulatie een zeer krachtige vorm KAN zijn van creatie van kennis.

Vanuit oeroude kennis is er al sprake van twee zijdes die de aarde kenbaar heeft gemaakt ofwel het goede en het kwade ook wel dark en lightnes genoemd ofwel het spiegelbeeld licht en duisternis.
ik ga proberen via korte uitleggen deze blogspot neer duidelijke te laten geven van wat WERKELIJK op aarde gaande is. de zoekbutton links bovenin deze blogspot geeft u de mogelijkheid alles te vinden wat u zoekt.
EEN VERBORGEN UITLEG IS TE VINDEN IN DE MAAND AUGUST VAN HET JAAR 2005 VAN DEZE BLOGSPOT.

iK WENS U VEEL LEESPLEZIER MET DEZE SITE EN WIL MIJN VERONTSCHULDIGINGEN AANBIEDEN VOOR EVENTUELE SCHRIJFFOUTEN OMDAT CHANNELIN BESTAAT UIT CONTACT MAKEN MET DE KOSMOS WAT ERG VEEL ENERGIE KOST OMDAT "IEMAND" ANDERS GEBRUIK MAAT VAN IN DIT GEVAL MIJN LICHAAM OM TE CORRESPONDEREN MET ONS ALS AARDLING DIT IS ALTIJD ZO GEWEEST EN ZAL OOK NOOIT VERANDEREN.

mET VRIENDELIJKE GROET, RENE VAN DEN BRINK

ONLY TOGETHER WHE CAN BUILD THE SUSHINE LANDS...