Sunday, January 14, 2007

De keus van het woord is aan u

Om sommige redenen is mij gevraagd meer uitleg te geven omtrent the second chance of mother earth ofwel ons aardling word een nieuwe kans gegeven een nieuwe "natie" te vormen die wel voldoet aan de normen en waarden zoals ze voor ons ALLEN bedoeld zijn.

Woorden schieten tekort als wij onze voorbereidingen teniet gedaan zien worden door vele overheden ter wereld die enkel vanuit macht willen handelen omdat geld belangrijker was dan samenzijn en het samen creeren van een nieuwe lifestyle ofwel de creatie van de nieuwe aarde zoals wij reeds duizenden jaren voorspeld hebben.

Het herstel wat nu zal plaatsvinden zal helaas nodig zijn en ik vraag u om begrip hiervoor omdat ook wij anders geen andere uitweg zagen het kwade van het goede te onderscheiden.
geweld, leed, iemand pijn doen terwijl hij of zij er niet om heeft gevraagd is iets wat vrijwel niet meer weg te denken is in deze tijd maar toch vraag ik u met klem vol te houden zoals het lied sobona op onze hoofdsites wereldwijd aangeven.

De aarde zal niet vergaan zoals velen denken maar recht zal zegevieren ongeacht de groote hiervan de personen die tot kwaad zijn geroepen zullen tot hun recht gewezen worden in de komende maanden.
Helaas is mijn antwoord ja we staan nu letterlijk en figuurlijk voor het beginpunt van de creatie der nieuwe aarde.

breuklijnen die groots in beweging zullen komen, miljoenen wegen die weggevaagd worden omdat zij niet toegestaan is vanuit de wet der natuur.
Huizen gebouwen complete steden zullen plaats moeten maken voor nieuwe creatie zoasl wij reeds eerder voorspeld hebben.
Miljarden mensen zullen een nieuw heenkomen moeten zoeken omdat zij niet geluisterd en geleefd heeft naar de oerwetten der natuur en toch op haar levenstromen is gaan wonen.

Wat is nog een keus als iemand vanuit macht oproept tot moorden van miljoenen medeaardlingen, wat is de kracht van het woord keus als wij terug kijken in onze history.
Was het niet zo dat inderdaad de grootste tiranie gekozen zijn door het volk zelf..? was het niet zo dat wij miljarden dieren lieten lijden omdat we er zelf beter van wilden worden omdat onze make up anders niet ontworpen of bedacht zou worden. was het niet zo dat we net even de andere kant opkijken als het over het milieu gaat maar ondertussen zelf in de grootste auto rijden of liever twee voor de boodschappen en ondertussen de vaatwasser aan zetten en het bad diverse malen vol laten lopen.

Was het niet zo dat de wereld zelf toekeek en niet ingreep terwijl er miljoenen mensenlevens dagelijks bedreig worden doordat mensen macht uitoefenen.

Aan al dit lijden komt een einde ook ditr behoord tot de wedergeboorte der planeet aarde welke wij voorspeld hebben op het komende keerpunt het jaar der magic ofwel de heilige celdeling van die twee cellen ofwel de acht maakt die 2.
vergeten was de history dat ook in het verleden klakkeloos werd gebouwd ondanks de waarschuwingen vanuit boven respect en waardering te hebben voor natuur en flora en fauna.
Nu is het echter aan hen te bepalen welke "diersoort mag gaan overleven maar was het niet zo dat de mens nu in deze dierenriem zelf aan de beurt is voor herstel der evolutie..?

Ik ben geen doemdenker zoals vele mensen mij jarenlang hebben genoemd maar ik leef op feiten en bewijzen die me dagelijks wakker schudden wat de werkelijke gang van zaken is op de aarde, een waarheid die niet gepubliceerd is omdat toevallig anderen geld willen verdienen aan de schatten der aarde terwijl dit het leven zal gaan kosten van miljarden medeaardlingen..

Wij doen er alles aan vanuit stille kracht te werken onze visie door te geven zoals onze moeder onze bloedlijnen doorgaf via onze dna.
de magic zal wederkeren op aarde liefde zal groter zijn dan haat, het aantal mensen behoeft niet teruggedrongen te worden miots wij in goede samenhang zouden gaan leven met natuur flora EN FAUNA.

Is het niet zo dat ook de lion king oproept tot respect voor alles wat leeft maar de mens vaak waardering vergeet omdat het zo gewoontjes is geworden.
Is het niet zo dat mensen leed word aangedaan omdat zij zelf niet allert genoeg waren dit gevaar aan te zien komen..

Ook ik heb van die fout geleerd en ben er sterker uitgekomen omdat ik weet dat alles wat er gebeurt is behoort tot die levensles die we allen moeten doorgaan MITS we de lange weg bewandelen van het leven..
Ik ben opgevoed te leren delen ik ben opgevoed te leren voeden ik ben opgevoed te leren geven ik ben opgevoed te leren genieten ik ben opgevoed te leren respecteren alles wat leeft, ik ben opgevoed te leren geduld te hebben en vertrouwen te hebben in boven ik ben opgevoed omdat mijn ouders dit wisten en door hebben gegeven van generatie op generatie.
Liefde is geven liefde bestaat uit genegenheid liefde is samenzijn, liefde is voor elkaar opkomen liefde is elkaar steunen in goed en het kwaad liefde is voor anderen opkomen als zij dit zelf niet kunnen.

Liefde is respect eisen liefde is niet meer dingen toelaten die anderen zeer konden doen. liefde is leren delen leren kijken om zo onze hersen die opdracht uit te laten voeren wat wij zelf ingeprogrameerd hebben zonder dat de mensheid dit zelf wist.
Ons onderbewustzijn word beinvloed door onze directe leefomgeving, wij zien luisteren en nemen op als een soort videoband die onze hersen registreren in minder dan 1-8e seconde dit sturen wij door naar onze hersenkamers om hun de ledematen die opdracht uit te laten oefenen die van kinds af aan ingeprogrameerd is zonder dat we dit zelf door hadden.

Ik roep op tot grootse verandering ik roep op om te kijken te leren omgaan met wetten der natuur ik roep op om uw instinct op te volgen omdat uw gevoel dit aangeeft.
een ieder persoon op deze planeet weet wat nu komen gaat maar doet niets omdat zij bang is en te laks dingen te ondernemen en er zelf slechter van te worden.
Ik heb juist gegeven om mensen te laten lerenm loslaten soms moet de dood komen ons in te zien wat leven inhoud soms moeten we dingen kwijt raken om pas door te krijgen waarom dit alles moest gebeuren.
Ik mag u zeggen dat dood een connectie is van de magic of een onderdeel van ons volgende leven want ook ik weet en vergeet nooit de woorden die mij ingeprent zijn vroeger al in mijn kinderjaren, ook ik liep met de kattepult over de boerderij en schaam me nu dat ook ik dieren heb gepest maar werd er op gewezen door mijn ouders en grootouders dat dit niet kon en niet mocht. ik heb zien lijden ik heb pijn gezien en gevoeld ik heb mogen ervaren wat een ander niet heeft kunnen weten en juist daarom roep ik u op tot verandering want de keus aan overleven is aan u u bepaald wat te doen u bepaald welke weg u nu inslaat.
Olie, chemische industrien, leed moord laat al deze woorden tot het verleden gaan behoren, laten we gaan leven in het nu het jaar van 2007 staat als jaar van oplossen, elke leven word een oplossing gegeven door middel van keus, de oceanen zullen niet worden leegevisd de wereld zal niet vergaan, ons ecosysteem wereldwijd maakt zich op voor een van de grootste rotatie die de mensheid ooit heeft meegemaakt.

Dieren en mensen zullen in haar natuurlijke evenwicht hersteld worden, vuil wat op aarde ie gecreerd zal door moeder aarde ongenadeloos opgeslokt worden en diep in de grond "opgeslagen" worden om de aarde zelf haar werk te doen vanuit natuurlijke kracht deze stoffen om te zetten in natuurlijke nieuwe stoffen.

Ik kan nog wel uren door gaan met doorgeven wat mij gezegd word in mijn dromen wat mij ingefluisterd word door mOeder guaya.
Ik mag inderdaad als doorgeefluik fungeren voor de planeet aarde en als een van de twee bakens fungeren die gestuurd is naar planeet aarde straks de lichtschepen onze kosmos in te begeleiden.
Ik roep u op niet uw hoofd te keren naar rampspeod maar juist voor te bereiden op wat komen gaat want wist u dat juist 99 % van de ongekomen mensen en dieren in rampen omgekomen zijn omdat zij naar het gevaar keken en ernaar toeliepen vanuit nieuwsgierigheid..

Wij letten op de krachten der natuur want ook de leeuw gebruikt de regen als aanvalspunt juist omdat haar prooi met haar rug in de wind zal gaan staan valt de leeuw vanuit de windrichting aan omdat haar prooi dit niet verwachte..

Ik noem bij deze alvalst enkele plaatsen op die staan te verdwijnen binnen de komende twee jaren tijdens het keerpunt wat komen gaat, ik kan en mag NIets meer deon dat u op tillen naar de vijfde dimensie ofwel de 5e zonpassages zoals wij die in alle hiroglieven hebben laten schilderen omdat zij als doorgeefluik fungeerden van onse leven hiernamaals.

De landen die als eerste zullen gaan " herstellen"

Verenigde staten- 80 % zal wegzakken en verdwijnen door middel van breuklijnen, blackholes overstromingen en de nieuw te vormen polen.

China zal vrijwel volledig gaan verdwijne en onder zand bedolven worden omdat deze gebieden aangewezen zijn als nieuwe dessertlines, ook hier zullen breuklijnen voor ZEER groot herstel zorgen.

Olieboringen zullen stopgezet worden omdat onderaardse bevingen het gevaar van ontploffingen te groot maakt.

Rusland idem als China, ruim 80.000 2km zal terug keren als moeras mensen zal het leven hier vrijwel onmogelijke gemaakt worden.

Europa zal opgedeeld worden in een 9 tal eilanden welke als onderste vijf de vorm van de voet aan zullen nemen als teken vanuit boven dat dit genoeg is.

Verder zal Sweden Noorwegen en de andere baltische landen vrijwel allemaal opgebroken worden in duizenden eilanden groepen welke ervoor gaan zorgen voor nieuw leven, miljoenen dierenlevsn zullen hun heil naar deze regios zoeken.

Noord en zuidpool, deze zullen verplaatst worden volgens de heilige coordinatie richting Azie en Mid west van de Verenigde staten, Grote steden Zoals New York, Los Angeles, Bangkok, Filipijnen, Nieuw Zeeland, Australie etc zullen tot verleden gaan behoren en enkel gaan behoren tot history in onze boeken.

De regios welek nooit in vrede hebben gelefd zullen volledig opgeschoond worden van het kwade om nieuw leven weer toe te laten de oceanen te laten vullen, Vrijwel het gehele midden oosten zal hier tot de history boeken gaan behoren, regios als Italie griekenland, Zuiden van Spanje, Turkije, en vele andere Baltische staten zullen opgebroken worden en meesten niet meer terugkeren op onze landkaarten.
Zwitserland zal sprake zijn van zeer groot herstel, oostenrijk idem, frankrijk idem Grote scheuren zullen deze landen opdelen en grote regio,s compleete wegvagen nieuwe meren zullen hier toegevoegd kunnen worden.

Zuiden Amerika zal opgeleverd worden als tweede kans voor emnsen om te laten zien dat hier niet de zelfde fout gemaakt zal mogen worden als de westerse wereld wel heeft gedaan.

Afrika zal vrijwel geheel behouden blijven dit continent zal enkel haar Noordelijk en oost Noordelijke Flank kwijtraken doordat de blackholes zullen toeslaan binnen de komende jaren.

Canada zal volledig moeras worden en leven zal ook hier overgeven worden aan natuur.
bOSBRANDEN zullen wereldwijd zorgen voor creatie van nieuwe levensvormen en nieuwe wegen die bewandeld mogen gaan worden.
bacterie,s hebben de mensheid de oorlog verklaard en zullen nu in opdrachtr van boven de mensheid gaan terug dringen tot het juiste aantal op die juiste plaatsen.

Ook het westen van Nederland staat helaas niet op onze lijst te overleven omdat ook de Nederlandse overheid de keus en de kans niet aangrijpt deze rampspoed te voorkomen. Nederland zal een Subtropisch klimaat toegewezen krijgen, Jagen zal in andere termen gegoten worden want respect en waardering voor moeder natuur zal beginnen bij het creeren van nieuwe lifestyle.

Het magnetische veld van de aarde is reeds gedraaid, windstromen zijn veranderd rivieren zijn onderaards al aangepast volgens natuurlijke wetten nu volgt enkel de natuurlijke rotatie van de aarde die zal zorgen voor volledig herstel van de energie die ons al miljoenen aarde heeft beschermd. Het nulpunt zal bestaan uit het tijdelijk wegvallen van ALLE energievormen welke zal gaan zorgen voor gedeeltelijke verduistering der aarde van 40 dagen.

Ik roep u op tot het maken van UW duidelijke keus, gaat u behoren tot de cirlce van de levende organismen of heeft u de keus gemaakt te gaan behoren bij de mensen die mij na roepen als doemdenker maar niet weten dat juist zij degeen zijn dit niet zullen gaan overleven omdat zij niet allert genoeg waren op de ware krachten der natuur.

Ik ben nogmaals geen doemdenker maar leef met feiten en bewijslast om die ervaring door te geven juist niet in isolatie te gaan leven maar een leven te kiezen van leren delen van onze kennis zonder hier geld voor te vragen.

Wij zullen alle kansen aangrijpen kenniscentra op te gaan bouwen om het doorgegeven van kennis te bemoedigen onze kinderen in de toekomst niet diezelfde fouten te laten maken die onze voorouders over het hoofd hebben gezien.

Wat is uw keus ,,?? zorgt u dat u voorbereid bent en geen risicos neemt of...? Zorgt u juist net als ik dat ik de krachten der natuur aangrijp die informatie binnen te krijgen zodat we op het juiste moment op de juiste plaats zijn op het moment dat het gebeurd.

Ik weet er word al tijden geroepen dat dingen gaan veranderen, maar die keus is aan u ik heb gekozen omdat ik geroepen ben tot het opvolgen als Ambassadeur van moeder ofwel planeet aarde.

hOE VAAK MOETEN WE BEELDEN ZIEN VAN DIEREN DIE LIJDEN OMDAT DE MENS WIL GENIETEN VANB DINGEN DEI WIJ HUN OPDRAGEN, HOE LANG MOETEN WIJ NOG LEREN VAN GEVOLG WAARVAN WE DE OORZAAK EIGENLIJK AL LANG WISTEN.................



Aan u roep ik op waar komt u vandaan en waar gaat u heen, ......................................


de keus is aan u.................

Planeet aarde staat aan vooravond van zelfvernietiging OF MAAKT DE KEUS DE MENS WIJZER..................
wAT HEBEN WE KUNNEN LEREN VAN WILDE DIEREN, WAT HEBBEN WE KUNNEN VOORKOMEN ALS WE DIEZELFDE ZINTUIGEN VAN DE DIEREN ZOUDEN GEBRUIKEN ZOALS DE DIERENWERELD DIE OOK KENT, OOK ZIJ GAAT OP GEVOEL AF WANT OOK GEVOEL LEERT DOOR VALLEN EN OPSTAAN

IK VEROORDEEL NIEMAND OP DEZE PLANEET AARDE MAAR ROEP OP EEN DUIDELIJKE KEUS TE MAKEN VOOR VERANDERING WANT HOE EIGENWIJS DE MENS OOK ZAL ZIJN MOEDER NATUUR ZAL NU DOEN WAT ZIJ WILDE DOEN HERSTEL DER LEYLIJNEN ZAL WORDEN UITGEVOERD..

mET VRIENDELIJKE GROETEN VERBLIJF IK IN HET NU GELEERD VAN HET VERLEDEN MAAR KIJKEND NAAR DE TOEKOMST WETENDE DAT DE DINGEN DIE GEBEURD ZIJN MIJ STERKER MOESTEN MAKEN VOOR HETGEEN NU KOMEN GAAT.

kIJK EN OORDEEL ZELF MAAR KIES DIE JUISTE WEG VAN DE CIRLCE OF LIFE DIE KEUS WORD U GEGEVEN EN WEET DAT HET MOEILIJK IS EEN WEG TE VERLATEN DIE MOOI LEEK EN VERTROUWD MAAR EIGENLIJK ONDER ONZE VOETEN DE AARDE WEGSLIPTE ZONDER TE WETEN DAT EEN MENSENLEVEN IS GEMAAKT OM BERGEN TE BEKLIMMEN EN RIVIEREN TE VERLEGGEN NIET TE VERLENGEN...............

iN LIEFDE BEN IK BIJ U, IK STA KLAAR VOOR U.

U MAG TEN ALLE TIJDEN VRAGEN OM WELKE GEBIEDEN HET NOG MEER GAAT MAAR ROEP U OP NIET MEER TE VLIEGEN TEN TIJDE DE OMPOLING GAANDE IS IK ROEP U NADER OP DE BERICHTEN DAGELIJKS IN DE GATEN TE HOUDEN OMDAT DIT VAN GROOT LEVENSBELANG KAN ZIJN VOOR U MAAR OOK UW MEDEAARDLING.

Dit alles wat nu komen gaat behoort tot het natuurlijke groeiproces der moeder aarde en is op geen enkele manier te verwijten naar een ieder persoon op moeder aarde omdat zij vergaten te kijken zij vergaten te denken zij vergaten dat pijn pijn is maar pijn omgezet kan worden in geloof en hoop in de toekomst alleen als wij die overduidelijke keus maken.
Ik heb besloten die weg te bewandelen die voor mij uitgestippeld is zonder mijn vertrouwen en geduld in boven op te geven omdat ik weet dat vergeven behoort tot de kracht van de kosmos.

Leef in het nu want het nu zal geleerd worden vanuit het verleden ..........

verblijvende met de lach, warmte en de liefde van de zon zal mijn lichtbaken opengezet worden op het juiste moment op de juiste tijd de nieuwe ochtendgloren welkom te heten.
Channeling freq 22=30sun4110014130.

In liefde zal ik bij u zijn met dank aan Moeder gaya moeder der aarde God der Ganesh,


Rene van den brink