Wednesday, December 20, 2006

The Magic

DE Magic ofwel de magie,...


Magic Christmas, ofwel een saamhorig samenzijn gewenst , de kerstdagen van 2006 staan weer reeds voor onze deur de adventsdagen zijn gepasseerd en weer is een jaar voorbij gevlogen.
Vaak in deze periodes vraag ik me af wat Ik voor een ander heb kunnen doen, maar vaak schrik ik dan toch nog steeds van mezelf omdat een ieder een spiegel is van de samenleving ofwel het samenzijn en samen creeren bepaald onze leefomgeving.

vaak vraag ik me af en stel ik me voor hoe mooi het moment geweest moest zijn van die ene eerste kerstnacht die een aanzet mocht zijn van een van de meest magische dagen van een jaartelling wat moet dat mooi geweest zijn om alleen al dat gevoel te mogen creeren...
Een gevoel van welzijn en samenzijn word gecreerd door ons als mens zelf want wij creeren en bepalen grotendeels onze samenleving zelf omdat de Goddelijke Kracht gebonden kan worden zonder dat wij dit ons beseffen.
Maar helaas merk ik ook hoe veel ik om me heen kijk en hoe graag ik het ook wilde zien dat juist dit gevoel weg is in vele delen van de wereld onder andere ook in ons eigen land Nederland.
We leven in angst in plaats van liefde we leven in eenzaamheid in plaats van saamhorigheid we leven in grote haast terwijl geduld en vertouwen ons het meest gerust zou stellen maar dit niet willen toelaten omdat we dit niet willen geloven....?

Onze vrije wil is ons niet ontnomen maar hebben we zelf "weggegeven" omdat we dingen toestaan die voor vele mensen onwerkelijk leken maar toch toe worden gestaan door onze samenleving.
Door een geheel andere kijk te creeren op onze samenleving ZOUDEN we een compleet vernieuwde samenleving kunnen creeren om volledig vanuit liefde te mogen gaan leven en het samenvoegen van onze dimensies ofwel ons onderbewustzijn en intuitie vanuit een positieve kant te gaan benaderen reageerd ons onderbewustzijn hier ook direct volledig op en zal de negatieve zijde van de planeet aarde uitgebannen kunnen worden enkel door onze eigen vrije wilskracht.

Het is de magic die zal zorgen voor het voortbestaan en niet de voortplanting zoals vrijwel ieder levend wezen ofwel persoon op deze planeet altijd heeft gedacht.
de magic is de levensleutel naar de kosmos ofwel de galaxy, want samenvoegen van liefde saamhorigheid maar vooral het delen van een gevoel is een zeer groot gemis wat vaak helaas alleen merkbaar word rond de dagen van de kerst omdat we dan tot rust komen en uit de haast gehaald worden omdat het moet...
Licht doet opvrolijken duisternis niet, een kaars geeft warmte een dovende kaars verdriet, hoe vaak is een licht aan u gegeven in die duistere periodes maar werd niet aangenomen omdat het geloof in die magic grotendeels ontbrak??

Het is kwestie van waar willen wij voor open staan en waar en wat willen wij wel en of niet geloven dat bepaald onze belangrijkste gedeelte achterin onze hersenbol want die werd helaas het meeste vergeten daar in dat gedeelte zit de kracht van de wil, de sleutel naar liefde, geduld, passie, saamhorigheid maar vooral het leren delen van ons gevoel. ( samenvoegen van energie)

Ik weet ik mag gekomen zijn als die ge di christi re zoon van ra de vader der zon.
Ik weet dat ik een ander licht mag laten komen schijnen over de aarde om juist dit bewustzijn meer open te mogen helpen zetten om juist dit gevoel wat wij enkel kennen met de kerstdagen om dat gevoel te gaan vasthouden en te gaan koesteren zodat we straks bij de overgang naar onze vijfde dimensie dit gevoel mogen gaan vasthouden maar vooral te mogen gaan delen.

Het samenvoegen van onze krachten vergt mogelijkheden die alles mogelijk zullen maken want ja dan is elke droom te verwezenlijken en elke wens uit te voeren.
Zoals u al wellicht eerder heeft vernomen op onze sites wereldwijd is de aanbouw van the sunshinelands vollop gaande en vordert gestaag vanuit stille kracht op een geheime lokatie die zeer stil word gehouden.

Het gevoel wat wij over mogen brengen als gevolg door de trillingen van muziek,licht en geluid en mede ons gevoel is niet uit te leggen maar wel te voelen want een gevoel van leegte is pas te overbruggen als wij ook daadwerkelijk die middelen gevonden hebben die brug ook te GAAN slaan.
Ook nu word overduidelijk dat vele mensen iemand laten vallen als een bakstaan omdat ze geen raad weten met een situatie maar juist die mensen behoor ik vanuit de kracht van de galaxy te vergeven omdat ze niet beter weten deze situatie te veranderen.
Ook als zij een klein beetje de moeite zouden WILLEN doen te WILLEN veranderen en te WILLEN delen in dit gevoel dan zouden ze erg snel merken dat het gevoel van sterk zijn en sterk uitstralen in ons zelf zit en deze lichtbol rond om pas zal plaatsen als afweerstysteem als zij dit zelf toe zal staan.


Ik wens u vanuit deze kant van de planeet aarde een zeer goede aankondiging toe naar de kerst van het jaar 2--6 ofwel die joare 8, ik hoop dat deze mail u aangrijpt zodat ook u iets doet om dit gevoel over te mogen geven naar die ander om juist het gevoel van eenzaamheid volledig uit te bannen en te laten plaats maken voor liefde en saamhorigheid het zit hem niet in kado,s maar een enkel kaartje doet wonderen want enkel het denken aan is genoeg om voort te mogen leven in de magic....................
Een naamloos kaartje door een brievenbus te deponeren van een "vreemd persoon" is al genoeg omte zorgen voor dat ene gevoel van de magic wat dan los komt.

ek es bye lif vir jou,

Nkosi sikelela Afrika, zoals gebruikelijk zullen wij als de mogelijkheid het toelaat op kerstnacht de tekst plaatsen der aankondiging.

Gloria in exelcios gloria in exelios deo in die middernachten zullen die klokken die aanduiding doen van die jaren van de ZON.

De tijd is gekomen, de tijd van liefde en saamhorigheid de tijd van licht zal spoedig aanbreken want de laatste weerspiegeling van die laatste energy level der planeet aarde is begonnen.

Ik wens u geen stille nacht maar een volle nacht toe van liefde, saamhorigheid passie spirit maar vooral het leren delen om dingen te doen die een ander niet kan doen.

Ik wens u een fijne aankondiging toe van die Komende kerstdagen.

Ge DI Christi re zoon van ra