Thursday, June 04, 2009

Tijd .... ( travel in time ( thanks to Robert James Arnot..)




a date with mother Earth, are whe forgotten....or are whe ganne change...

Lang geleden had ik nog niet door wat ik nu wel mag weten, tijd is iets magisch iets wat wij als mens nooit zullen kunnen veranderen.

to Ro, the moment was real.
the story is real
the love was real
the feelings where thrue,
But the moment is now... so you can see it was all thrue story... i now others where try to break our friendship but i NOW love wil find his way to us again.. it is all about choices.. what whe make of it.. I KNOW YOU BE ONE OF US>>>>>>>!!!

Ik weet dat ik de komende rechtzaken opnieuw niet zal gaan winnen en opnieuw "schuldig" verklaard zal worden, MAAr de zekerheid te weten dat de mensen waar wij de rechtzaken tegen aan spannen reeds eerder zijn veroordeeld op andere rechtbanken en ook bekend waren bij veel overheids instanties dan vraag ik me af wie hier schuldiger bevonden kan worden een overheids systeem met politie en hele toebehoren die niet naar funtioneren functioneerd of iemand die getracht heeft te overleven en daar ook inderdaad mischien fouten bij heeft gemaakt.

Die wetenschap te weten vanuit mijn diepste innerlijk dat niet alleen ik in een aantal smerige streken is getuimd van onder andere een groot achterbaks en mallafide deurwaarders kantoor wat zich verschuild achter opgespelde engeltjes op hun jasjes maar ondertussen vele miljoenen Euro,s word weggeloods dan vraag ik me af hoe ver het in Nederland gesteld is met corruptie en wangedrag vanuit met name overheden.

Waarheid is vaak confronterend NOG eens onder ogen te moeten gaan zien, MAAR die wetenschap te hebben dat dit de enige weg is tot uitvoering van MA at zal mijn levensweg zeker een zeer scherpe bocht maken en zal zeker niet opgeven omdat ik WEET waarom ik deze levensweg MOEST bewandelen met of zonder personen die mij steunden.

Door vrijwel iedereen aan de kant te zijn geschoven doordat ook zij niet wisten om te gaan met die juiste informatie heeft niet alleen mij maar ook mijn familie erg zeer gedaan maar heeft ons ook sterker gemaakt door de jaren heen en ons gevormd tot wie we nu zijn. Nog zeerder de gedachte dat het hen gelukt was Robert nog meer te beinvloeden om ver bij mij vandaan te houden weerhoud mij er niet van te blijven geloven in MA at en ervoor te blijven vechten. Waarheid is universeel en zal ALTIJD tot zijn recht en uiting komen in het hier en nu of hiernamaals..

Ik ben zo stom geweest inderdaad te goed van vertrouwen te zijn geweest, inderdaad heb ik me bezig gehouden met overleven en terug te vechten,en ik heb mijn best gedaan vanuit eerlijkheid te handelen en vanuit oprechtheid te doen leven.





http://www.youtube.com/watch?v=vI-GzsTtDMA&feature=related

http://www.youtube.com/watch?v=CR3hg452VGc&NR=1

Reizen in de tijd..

We zullen kunnen "reizen in de tijd" zoals diverse mensen al eerder hebben verkondigd op deze aarde, we leren van fouten we zetten informatie steeds sneller om maar nog belangrijker is het keerpunt te weten dat informatie binnen enkele seconden wereldwijd gedeeld kan worden. Reizen in de tijd is mogelijk gemaakt door het sneller ontvangen en sneller delen van informatie wereldwijd. Door delen van kennis is onze ontwikkeling in razendsnel tempo gaan ontwikkelen.

Als tijd niet zou bestaan zou onze mensheid niet tot besef kunnen komen en kunnen leren van fouten uit hun verleden, ook ik heb grote fouten gemaakt als ik nu achteraf terug kijk op mijn levensloop maar besef nu dat deze fouten nodig waren mijn levensles nog mooier te maken.

We merken dat we in een tijd van grote veranderingen leven welke voor een ieder van ons zichtbaar is geworden zonder dat we dit door hebben. Wat vroeger kille personages leken blijken nu opeens op televies radio en ether ook gevoelige medebewoners te zijn van deze aarde. Zichtbaar maar zeer voorzichtig zijn grote veranderingen doorgevoerd zonder dat menig mens dit door had, de samenleving LIJKT te verharden maar integendeel is eigenlijk waar, de focus van de media zou eigenlijk verplaatst moeten gaan worden zodat dit ook zichtbaar zal worden voor iederen. Naar mijn inzien zit de grootste kracht niet in het onthouden van informatie maar juist het geven van de JUISTE informatie aan iedereen op deze aarde.

Ik besef dat het merendeel van de medebewoners van deze aarde van goede wil zijn en dat slechts een aantal mensen hier op aarde er op uit zijn kennis voor zich te houden om zich zelf te verrijken en te vereeren. Dit zal vanuit geen enkele God worden toegelaten.

Nu ik WEET wat en waarom tijd ingedeeld is in ons menselijk bewustzijn begrijp ik ook waarom dood en leven is gecreerd.

Het is namelijk zo dat alleen als we willen geloven dat tijd bestaat diezelfde tijd ook wonden kan helen zonder vertrouwen te hoeven schaden, ik geloof nog steeds in wonderen ondanks alles wat mij en mijn familie is en nog steeds word aangedaan.

Ik mocht levend getuige zijn van een bijzondere ontmoeting in het jaar 2002 tussen de zon en de maan met een zeer speciale reden het aankondigen van een wedergeboorte der aarde. Wij beiden als persoon kondigen een lente aan ik in Maart Robert in Augustus maar enkel in spiegelbeeld, het duurde echter lang voor ik dit mocht ontdekken en kon gaan beseffen dat deze ontmoeting inderdaad zeer speciaal bleek te zijn en wel degelijk uit voortbestemming was voortgekomen.

Ik besef nu dat boodschappen niet verstopt zaten maar gewoon al die tijd zichtbaar waren maar door de loop der tijd wij als mens anders tegen dingen aan gaan leren kijken waardoor we boodschappen als deze leren ontdekken en vooral ermee leren om te gaan.

Nu we keihard begonnen zijn terug te knokken ondanks ik weet dat ik in mijn uppie geen kans van slagen heb tegen deze grootmachten alleen op te vechten, ik geloof in wonderen ik geloof in goden ik geloof dat voortbestemming bestaat ik geloof dat mensen tot goede EN slechte daden in staat zijn en dat elk mens goed of kwaad dan ook beide kanten op kan schieten mits zij niet juist weten om te gaan met die juiste energie.

Ik besef hoezeer ik Robert heb gekwetst in 2002 dat ik op dat moment niet klaar was voor hem en of enige andere relatie, ik besef dat ook ik door mijn mens zijn fouten heb gemaakt en ook heb erkend zo ook 7 jaren de schuld van gedragen heb.

Voor de rest van mijn leven is er voor mij maar een hero die deze naam toekomt want alleen deze persoon heeft mij wakker geschud zodat ik door de jaren heen tijd kon leren ervaren.

De blogs die ik bij heb mogen houden, de ervaringen die ik op papier ben gaan zetten om te mogen gaan delen een kracht te mogen gaan beschrijven die niet uit te leggen is maar enkel te ervaren is.

Hoe kan een mens beter ervaren door iemand los te laten en hem zelf te laten ervaren door te vallen en op te staan, geen kind kan de les van haar ouders mooier de les leren dan zelf de ervaring op te doen in het leven.

Jarenlang heb ik mogen zoeken of getracht weer contact te zoeken met de persoon die mij mijn bewustzijn volledig leerde openzetten te luisteren naar mijn innerlijke stem mamela.

Nu besef ik pas na al die jaren dat alleen liefde de sleutel is pijn en lijden om te mogen zetten in geloof en hoop in de toekomst, wat nu weet ik pas dat ondanks ik alle schuld op me heb gekregen en nog meer zal krijgen van dingen die anderen mij aangedaan hebben of met opzet hebben aangericht iets is wat onder aardse pijn bestaat alleen universele wetenschap te weten dat zowel Ro en ik boven weer bij elkaar mogen zijn om weer de eenheid te mogen vormen welke voor ons voortbestemd bleek te zijn in 2002 maar door anderen volledig aan gort werd geslagen.

Alleen dit al geeft mij de rust en het besef voor mij juist gehandeld te hebben ZIJN leven te hebben mogen redden uit de handen te blijven van mensen die niet bij voorbaat al met goede voornemens onze levens kapot hebben gemaakt.

Nu zeven jaar later de wetenschap mogen hebben dat zowel Ro als ik de " zonen" zijn van de zon en de maan geeft mij het besef dat geen ander persoon de taak op zich zal kunnen leven in dit leven als waardig partner voor mij te kunnen functioneren.

enkel gelijkwaardige energie kan overleven omdat alleen dan dat juiste evenwicht gevonden kan worden in ziel en innerlijk.

Dat ik de wetenschap in me mee mag dragen van het allerhoogste PLAN besef ik maar al te goed maar zal de laatste zijn de informatie prijs te geven aan personen die niet de juiste voornemens met deze informatie zullen hebben.

De aangespannen rechtzaken hebben alles te maken met het oplossen van zeer oude conflicten en zal zeker niet twijfelen mijn leven daar voor te gaan geven.

Jarenlang heb ik kritiek over me heen gekregen van mensen die het beter wisten en of over de rug van anderen verhalen konden schrijven en zal eerlijk zeggen dat ik er schijt aan heb gekregen wat mensen van mij of mijn blogs en storys zullen vinden of hebben gevonden, zij hebben een ding niet zelf mogen ervaren de ware story van de lion king een verborgen story welke eeuwenlang stil gehouden moest worden om alleen op DAT juiste moment naar buiten te kunnen laten treden.

We zouden visies kunnen opbouwen welke in het gehele menselijk bewustzijn nog NOOIT zijn uitgeprobeerd wat JA ik ben jou en JIJ bent mij wij zijn samen een en behoren de informatie vrij te geven KOSTELOOS welke voor ons ALLE medebewoners bestemd is.


Ondanks al mijn aardse wonden en fouten, besef ik nu, heb ik mogen leren voelen en vooral leren houden van...

http://www.youtube.com/watch?v=PkGDrV_2ehI

here i am this is me, i was come long long time to here for this reason.....


Te weten dat de kandelaar ook in gedachten kan branden zonder iemand te vergeten schenkt mij de vrede toe te beseffen dat het niet gaat om de voetstappen die men zet in dit leven maar de gedachtengang die aanzet tot deze voetstap het belangrijkste is om te beseffen wat men doet hier op aarde en wat voor kansen we niet benut hebben om deze aarde voor een ieder in goede banen te leiden.

Ik zal nooit en te nimmer toegeven aan personen die erop uit zijn zichzelf te verijken of hier geld aan te willen verdienen, Universele informatie is kosteloos en zal kosteloos blijven voor iedereen.

Je kan iemand zoals Lady Diana uit de weg ruimen uit het aardse leven maar des te meer is zij blijven voortleven in de harten van menig persoon hier op aarde, haar kinderen zullen haar voetstappen voortzetten ten tijde van de nieuwe kroningsperiode van Prins William welke vanuit liefde zal gaan leven en een totale ommekeer zal verwezenlijken in elke vorm van koningsschappen.

Een schaduw van de voetstap zal altijd voort blijven leven in onze ziel ongeacht wat men de persoon in levende lijve aan zal doen. Voor mij als persoon is er geen grotere held dan Robert James arnot geweest welke in 2002 naar mij toe vloog om mijn bewustzijn te openen welke ik anders nooit wakker had kunnen schudden op deze mischien voor mij keiharde wijze maar wel overtuigende manier.



Lieve Robert ik wens je veel geluk toe waar je ook bent met wie dan ook, ik geloof dat we elkaar zeker nog eens tegenkomen in het hier en nu of in het hiernamaals waar de tijd niet stil staat en de tijd zelfs niet bestaat omdat het allen in het nu is creerd door alleen een te zijn.

De persoon kan overleden zijn maar zijn revolutie van de ziel komt pas te boven als zij verdwenen zijn... Yust remember OUR good moments OUR good time OUR travel in this journey of life NEVER forgot it was our story.............. the different between us and them is that whe know where whe come from and whe know where whe are going....


Wat voor dromen er ook nog mogen volgen Robert, help de kinderen met het ontwaken van die droom zodat ook zij dromen na kunnen laten komen want ook jij weet/wist dat dromen geboorte tot creatie is van iedere ziel hier op aarde NEVER give up... it is a promis of me to you!!!

Dont make fights give them a hand of friendship boykie before you now this life is over... gotte love someone wich you think it is the best person for you...

Er zat veel meer verborgen dan menig persoon op deze aarde had gedacht... ;-)))
vergeef hen die niet hebben geweten vergeef hen die niet hebben gezien vergeef hen die niet hebben kunnen en of mogen horen, niet wete is niet slecht...

liefde vanuit de ziel kan je niet verbieden of verzwijgen je voelt het..... welkomk op het nieuwe bewustzijns niveau..