Saturday, April 24, 2010

Waarschuwing




GEEN EINDE DER TIJDEN MAAR NIEUW BEGIN VAN DE WEDERGEBOREN AARDE...


Continentale verplaatsingen komen eraan, aarde is overal zichzelf aan het opbreken volgens patroon kosmische orde en volgt exact de volgorde op zoals vanuit boven bepaald is en word.

Waarschuwing geld voor alle regeringen wereldwijd zich groots op te gaan maken voor het opbreken van alle continenten.

Overal wereldwijd zal nu de trilling en frequentie van de aarde verder worden opgevoerd.

Wereldwijd zal groots sprake zijn van exacte volgorde en uitvoering van het plan van boven uit gestuurd.

Voor alle paragnosten en mediums wereldwijd heb ik slechts een mededeling, focus u niet op het tegenhouden van dit proces maar focus vooral op het voorbereiden van de mensen en het willen voorlichten WAAROM dit proces nodig is.. Het tegenhouden van dit proces zal in alle maten en zinnen des woords het groeien van de aarde beperken en zou alles met alles in strijd zijn tegen de regels en wetten in van de kosmische orde Ma at.

Aangezien geen enkele therapeut, nog medium raad weet met het juiste manier om te gaan met deze orde niet de natuur tegen te houden maar de mensheid en flora zowel fauna veilig te stellen in deze shift die in zijn "laatste fase" is gekomen.

Geen regeringsambtenaar nog koning van deze aarde zal dit proces tegen mogen en of kunnen houden..


Vanuit alle zinnen des woords zal ik alles in de mogelijkheid stellen u te mogen helpen met het groots voorbereiden van het loslaten van de aardse bezittingen van veel mensen hier op aarde.

Stuwdammen zullen groots opbreken omdat de bevingen die nu komen gaan zo intens hevig zullen zijn dat geen stuwdam ter wereld doch het water tegen zal kunnen houden, het water dient de vrije loop niet te worden ontnomen.

Ik blijf alles op alles zetten u ten alle tijde van informatie te blijven voorzien maar besef dat het voor veel mensen ongelooflijk groots is wat ik heb mogen doorgeven.

Ik ben mij 100 % bewust van het feit dat mijn websites angst hebben veroorzaakt op deze aarde maar HOOP dat iedereen ook begaan is met het lot uitverkorene te mogen zijn de dingen te mogen zien te mogen voelen en vooral nu allen mag ervaren dat waarheid alles boven alles staat vanuit de kosmische orde opgevolgt.

Niemand maar dan ook niemand zal het groeiproces van deze aarde meer in de weg mogen staan, de mensheid is opgetild naar een hoger bewustzijn om zijn medesoortgenoten van de evolutie in veiliger vaarwater te mogen gaan stellen.

Geen religie zal nog geloofwaardig overkomen als de volledige waarheid van Ma at zal worden openbaard de komende dagen en maanden.

Nogmaals BEVESTIG ik u volkomen dat de shift in haar laatste fase is beland de aarde ZELF... de bijgehouden databank met inmiddels meer dan 11.000 berichten allen gebasseerd op gebeurtenissen waargebeurd is het feit waarmee bewezen kan worden dat de doorgegeven informatie uit pure informatie bestaat maar voor velen ongeloofwaardig bleek nog tot uitvoer bleek gebracht te zijn, het integendeel is echter waar geworden..

www.the-ebassadorion.blogspot.com ( august 2005 archive vind u volledige uitleg/ voorbereiding..shift..)

www.ge-di-christi-re.com is weergave visie zoon Re zoon van Ra,..websites opgebouwd vanuit Australie met dank aan Litouwen, Denemarken, Ghana, Vs, Noorwegen Belgie en Zweden en Zwitserland.

www.ge-di-christi-re.com

De waarheid is u gegeven aan u de keuze deze waarheid te achterhalen en te doorgronden.

Ik weet dat alles op alles word gezet mij van dit leven te beroven maar de gelofte terug te mogen keren als de nieuwe zoon van Rah geeft mij alle rust en moed de laatste fase uit te voeren van deze shift.

Niemand maar dan ook niemand zal volledige inkijk hebben op het groots Goddelijk plan, deze dnakey zat enkel in de combi van elextrische lading ( ontmoeting)tussen zon en de maan in het jaar 2002.. ( 2002 is mirror.. 2--2.. ) ( 2008 8 8002 ) was de data dat mij het Christusbewustzijn werd getoond. ( visie zoals Ma at.. en pantheons..)

De geheime codes zijn verwerkt in vele dingen zoals stadsplannen, wegen, letters en vooral de eerste innitialen van mensen.

Ik heb gedaan wat in mijn kunnen lag/ligt u te voorzien van de juiste informatie omtrent deze 5e zonspassage. De zon zal op gaan komen vanuit Noordwestelijke richting en zal gedurende 5 a zes dagen brandend zijn voor de helft van de aarde en tegelijkertijd aan de andere zijde de duisternis in luiden voordat de daadwerkelijke shift zal plaatsvinden.

De daadwerkelijke oorsprong van tijd vind plaats volgens de exacte volgorde van Ma at. ( natuurlijke klok/ tijdperk.. zie ook websites.. www.ge-di-christi-re.com www.reflectionmaat.blogspot.com www.2012bestaatniet.blogspot.com/


waar 13 religies werden gemanipuleerd werd de waarheid ondertussen volgens allerhoogst plan uitgewerkt en verwezenlijkt.

Ik ben me bewust van het feit dat mensen mij weer willen vermoorden vanwege mijn informatie, ik ben me zeer bewust van het feit dat de dingen die mij op mijn weg waren gestuurd puur waren bedoeld iedereen af te leiden van het feit van werkelijkheid en waarheid van de kosmische orde Ma at.

Waar nooit iemand bij stil heeft gestaan is dat vanuit de kleinste dimmensies de natuurlijke klok exact word bijgehouden... ( zie afbeelding spinnenweb...)


Liefdevolle groet,

Re zoon van Rah