Tuesday, April 20, 2010

Mijn reactie op antwoord van waterschap.. ( om de reden van privacy ben ik gekozen geen naam te vermelden.. )



Afbeelding geeft weergave weer hoe de kosmische orde bepaald is. de databank www.the-embassadorion.blogspot.com is een bijgehouden database voor hen die de volgende generaties willen behoeden voor datgene wij ontzien en ontboden kregen..


To: dirk_christians@hotmail.com
Subject: Re: Waterschappen Gelderse Vallei en Eem T.av dhr Andries kamstra en Carla Dik..
Date: Sun, 18 Apr 2010 21:57:39 +0200


Hallo Rene/Dirk,

Dank voor je mailtjes. Als christen geloof ik in een levende God die de wereld en de kosmos heeft geschapen en ze nog steeds onderhoudt en regeert. Hij heeft wetten in de schepping gelegd die wij mogen opsporen en onderzoeken. Hierbij vind ik dat statistisch onderzoek zeer behulpzaam kan zijn bij het begrijpen en beschrijven van het klimaat. Het is verstandig en de verantwoordelijkheid van de mens om het te voeren waterbeheer hierop af te stemmen. Voor de Grebbedijk heeft het waterschap Vallei en Eem onlangs een persbericht laten uitgaan. Dit bericht hecht ik ter kennisneming voor u aan deze mail. Wat mij betreft sluiten wij hiermee ons mailverkeer. Het allerbeste toegewenst ook met uw gezondheid,


Beste ,...

Ik begrijp jullie afstandelijkheid en begrijp dat je het contact wilt stoppen.

Ik heb daar geen enkele problemen mee omdat ook de Nederlandse overheid ( Vrom.. en andere overheids instellingen) volledig op de hoogte zijn van mijn websites..)

De komende 2 jaren zullen voor deze wereld de meest angstvallige worden ooit meegemaakt.

Ik heb het niet over overstromen van dijken gehad maar heb het constant gehad over de capaciteit van regenwater wat van bovenaf komt.;-) dit is ook de misvatting de gegevens zoals KNMI etc gebruikt op het verleden te basseren, WIJ hebben reeds deze cijfers op gehele andere manier bekeken en zijn tot totaal andere conclusie gekomen.

Ik ben geen seconde bang dood te gaan omdat ik mag weten wat boven is en mag weten dat de website die de mensen vanuit Australie gemaakt hebben voor mij bestaat uit volledige waarheid.

Ik heb jarenlang gedaan wat in mijn kunnen lag ondanks dat ze mijn zaak kapot hebben gemaakt vanwege mijn visie, ik heb mogen vastblijven houden en vooral mogen blijven geloven dat het oordeel niet op deze aarde komt maar van bovenuit zal geschieden.

Ik wens ook voor jullie en alle naasten alle goeds toe de komende twee jaar.

De breuklijnen die wij ontdekt hebben en ervoor zal zorgen dat Europa op vele fronten niet meer een continent zal zijn, zullen voor veel mensen een geheel nieuwe kijk gaan geven op wetenschap, religie en vooral het accepteren van elk mens individu wat hij of zij zal willen geloven.

Ik heb me volledig terug getrokken van alles en iedereen op de blog na en heb er dus geen enkel probleem mee dat dit ook mijn laatste email is geweest een overduidelijk waarschuwing te geven de bevolking van Veenendaal voor te bereiden op iets wat veel mensen onwerkelijk hebben geacht.

De websites zijn wereldwijd gecopieerd en gadegeslagen.

Ook ik twijfel geen seconde aan het bestaan van een levende God, twijfel daar geen seconde aan.. ik twijfel wel op de manier waarop veel mensen de regilie boven wetenschap hebben willen zetten ;-)

Het patroon wat ik ( wij) hebben mogen ontdekken in de natuurrampen geld een patroon wat van bovenuit bepaald is en door de mens op geen enkele manier kan worden beinvloed, wel kan worden opgevolgd.

Daar mijn gezondheid de laatste tijd niet oke is lijkt het mij ook beter geen contact met niemand meer te hebben, de mensen komen toch vaak achter de waarheid als mensen er niet meer zijn...

De manier waarop mensen op deze aarde met elkaar omgaan is werkelijk schandalig te benoemen maar ben ondanks alles blijven hopen blijven vasthouden aan datgene mij door werd gegeven.

Ik wens ook u alle beste toe in deze vijfde zonspassage die niemand maar dan ook niemand meer zal kunnen ontkennen.

Het is NIET mijn taak straks de verantwoording af te leggen voor beleid van onder andere waterschappen welke hun gegevens hebben gebasseerd op statistieken en verleden niet gekeken naar de nabije toekomst.

De krachten die wij nu kunnen verwachten zullen dusdanig heftig zijn dat geen deltadijk ons meer zal kunnen beschermen.

De WET waar u het over heeft die van boven uit bepaald is betreft de Kosmische orde ofwel de wet van Ma at.. de enige manier waarop natuur flora en fauna kan mag en zal groeien en ontbinden, dat de mens hier enige vorm aan heeft willen geven is HEN probleem nu de komende problemen te aanvaarden, accepteren maar vooral door te willen geven onze volgende generaties te willen behoeden voor de "fouten" die deze generaties gemaakt hebben..

Als we vanuit boven kijken bestaan er geen fouten, bestaan er gen verkeerde keuzen, echter is wel de verwachting van ons mens zijnde ernstig op de proef gesteld.

Voor u en alle waterschappen geld een gewaarschuwd mens telt voor..



Ik wil het contact ook bij deze hierbij laten ;-)





Liefdevolle groet,

Rene van den Brink