Thursday, January 01, 2009

2009 aangebroken ( Year Zero, Jaar 0 2008 8 8002 )



http://nl.youtube.com/watch?v=S3EdX8-heAc&feature=related

Alweer hebben we een jaar achter ons mogen laten, een jaar wat te boek is gaan staan als zeer groot rampjaar met veel gewonden en vaak onnodige slachtoffers.

We keren om en gaan door met ons leven net zoals de dagen in een jaar doen zonder wat van dingen aan te trekken of om ons ergens zorgen over te willen maken.

We vergeten dat thuis is dat thuis waar je hart ligt en waar je het meest aan denkt, je geboortegronden, de plaatsen waar je op dit moment leeft kenmerken zich door de herrinneringen voortlevend uit de past en the coming...

We renden weg voor dingen in dit leven, ( run away) Escapes... en stapten op reis om dingen niet 0nder ogen te willen durven komen, 2009 zal in het teken staan van vele openbaringen welke een einde zullen maken aan vele regeringsleiders wereldwijd.

We stomen een nieuw tijdperk in, een tijdperk waarin geleerd mag worden ZELF te ervaren dat je voor jezelf zal moeten zorgen voordat je voor een ander kan zorgen.
Gezondheid, liefde en haat alles is ons gegeven een les te willen leren.

DE lach.. een huil... is het niet zo dat zonderhuilen geen blijdschap bestaat en zonder emoties de aarde TE kil en koudbloedig of te warm en te heet zou zijn voor ons om te leven....

Word het niet eens tijd NU die juiste stappen te gaan ondernemen om grootschalig voorbereid te zijn op de pole shift welke voor onze deur staat of we dit nu willen of niet.

Tijd voor verandering is aangebroken tijd voor openbaringen en voor jezelf leren opkomen zal nieuw leven op deze aardbol toelaten.

Is het niet zo geweest in onze history dat we nooit hebben willen luisteren naar voorspellingen gedaan vanuit paranormale aard of mediums..

Is het niet eens tijd een compromie met elkaar te gaan sluiten en vrede en vriendschap met elkaar te sluiten en samen de schouders eronder te schuiven zodat men deze pole shift met zoveel mogelijk mensen zal mogen gaan overleven.

Glorie is aan hen die hebben durven opkomen voor onrecht, glorie is aan hen die hebben weten te ervaren wat huilen en verdriet inhoud, glorie is aan hen die niet de rechtsgang zal bewandelen vanuit Haat en kwaadheid maar vanuit eerlijkheid en waarheid. Gloria is aan hen die pro zijn voor hetgeen zij wilen steunen vanuit elk vredesoogpunt gezien..

Is het niet zo dat wij als mensen unieke magnifieke wezens zijn die in de history alles voor elkaar hebben weten te krijgen door juist samen te werken. is het niet zo dat we samen met zijn allen de zeven wereldwonderen gebouwd hebben JUIST door perfecte samenwerking, is het niet zo ..piramides en bouwcomplexen van onvoorstelbare historische waarde hebben weten te bouwen om een les en inspiratiebron te mogen zijn voor onze kinderen..

Wat hebben we geleerd van ons verleden en wat doen we ermee in dit heden hier en nu.

we kunnen zweverig haleluja gaan roepen en samen bidden voor de dijk hopende dat deze niet zal doorbreken maar wees eens eerlijk en ECHT oprecht, de voorste stoel in de kerk gekocht met aards " geld" is geen garantie voor doorlaten bij de hemelpoorten want als JIj God was en JIJ mensen zoals ons iets zou willen leren dan zou je het zelf moeten ervaren zonder te lang in negative spiralen van het leven te blijven hangen.

Ik ben opgestaan na zeer diep gevallen te zijn, en heb mogen leren vechten en voor mezelf leren op te komen, ik ben blij om wie ik ben en om wat ik ben geworden door de jaren heen, ik de vele mensen om mij heen di mij gemaakt hebben zoals ik nu mag zijn... ook ik ben nog niet volmaakt en wil nog elke dag veranderen liefst zoveel mogelijk in elke goede zin van het woord.

Ik zou niets meer van mezelf willen veranderen gebasseerd op fouten uit het verleden, maar zou die dingen willen veranderen die ze mij geleerd hebben SNELLER op te staan nadat ik diep gevallen ben, omdat ik weet dat mensen onvolmaakt behoren te zijn, we behoren fouten te maken we behoren dingen soms op gemanipuleerde wijze in elkaar te zetten zodat de wereld eindelijk door heeft wat echte waarheid inhoud.

Onmogelijk bestaat voor mij niet MOGELIJK WEL...het zoeken naar oplossingen BLIJFT ALTIJD MOGELIJK..

Gloria is aan hen die voor elkander hebben weten op te komen, glorie is aan hen die het voor elkaar over hebben elkaar datgeen te gunnen wat die ander niet kan creeren, zo kan de ontwerper van de wedergeboorte zijn ideen werelds laten blijken in het jaar 2009 om de wereld te mogen laten meedelen van datgeen wat ons doorgeven is.

Wat anderen mensen als troep en vuilnis zagen hebben culturen zoals in Zuid afrika om weten te zetten in kunnen en doen en omgezet in producten te mogen verkopen aan "rijke westersen... ", maar hoe rijk is die persoon die niet kon weten wat je met vuilnis uit kan halen, inspiratie van gedachten en creatie ontdek je pas als je hebt leren vallen en hebt leren huilen alleen dan mag je zeggen ik heb een levensles geleerd..

We hebben geleerd van onze fouten, we mochten leren delen we mochten leren ervaren wat waarheid inhoud.

Vaak heb ook ik gedroomd van een groot samenzijn in menselijk denken en menselijk kunnen, wees blij om wie je bent en om wat je mag zijn in dit leven, jij bent diegene die jij wilt zijn je behoort tot de reincarnaties toe die door ook jou voorvaderen en voormoeders vele decenia terug al zijn bepaald.

WEES DIE PERSOON DIE JIJ WILT ZIJN, KOM OP VOORJEZELF EN SCHAAM JE NIET VOOR JE WARE IK. iK HEB GELEERD TE MOGEN ZIJN EN TE MOGEN ACCEPTEREN WIE IK mag ZIJN IN DIT LEVEN.


Wees blij met de zeer unieke informatie die we hebben kunnen omzetten en wees eerlijk een succes in je leven is alleen behaaldals je SAMEN succes benaderd.
Succes creer je niet door alleen te werken maar enkel door samen te binden en compromissen te sluiten met die grootste " vijanden" die je maar voor ogen kon houden.

Ik heb vele jaren onder andere in deze blog de aankondiging mogen doen van de wedergeboorte van uw planeet aarde, wees genadig naar elkaar schenk elkaar liefde toe en geef bloemen in plaats van bommen, want hoe duidelijk kan het teken zijn vanuit boven te beschrijven op plaats tijd en delict de Zogenaamde heilige landen in grootste stille kracht te verplaatsen naar nieuwe lokaties, nieuwe valleien waarin geen plaats meer is voor oorlogen of haat.

We zullen met elkaar samen deze wereld moeten verzorgen, er zuinig op zijn als jou eigen kind, elke gewas met zoveel liefde ontvangen, elke graankorrel als verlorene beschouwen alleen dan kan oorlog onvrede en haat uitgebannen worden en zal eerlijkheid en oprechtheid op deze aarde de boventoon gaan krijgen.

De komende maanden zal sprake zijn van uitvoering van het jaar nul ofwel year zero.
De zonne en maan wenteling ook wel in volksmond pole shift genoemd zal zoveel teweeg brengen en losmaken in menselijk denken dat geen een persoon het in zijn hoofd zal laten oooit nog vanuit macht ZELF te zullen toe-eigenen van dingen die zij niet toebehoord.

PAntheon is geboden aan ALLE goden en niet op een religie gericht, succes kan alleen behaald worden op het juiste tijdstip en de juiste plaats op het moment dat de shift zal plaatsvinden.

De Dalai lama is al exact volgens plan weggehaald uit zijn land tibet omdat ook dit gebied volledig zal verdwijnen.

Glorie zal aan hen voorgeschreven zijn die de confrontaties aan durven gaan met grote oneerlijke overmachten, Gloria zal geschonken worden aan hen die altijd geweten hebben en die altijd hebben vertrouwd op datgeen het Goddelijke boven ons met ons van plan is.

Alles gebeurd in het hier en nu in deze volledige galaxy zo ook het lot van moeder aarde is in energievorm reeds omgekeerd en zal vanuit de binnenkern naar buiten gaan treden.

Gloria is aan hen die voorzichzelf op durven komen om daarna JUIST sterker te staan die anderen een helpende arm te kunnen bieden. til je ziel op wees je zelf en kies voor jezelf in dit leven, enige relatie op deze aarde gecreerd vanuit ook maar enige onperfecte balans zal worden stopgezet en worden beeindigd.

Keala Boga, dank ALLE goden welke geloofsvorm we ook willen verzinnen, wees blij om wie je bent en in wie je WILT geloven, respecteer die ander zoals hij of zou wil zijn vanuit vredevol en liefdevol oogpunt want ook jij zal dan ooit dat licht mogen ervaren dater maar slechts een sleutelgat is waardoor hier op aarde licht kan worden opgevangen, want wees eerlijk er is maar een deur die open gaat voor jou voor mij en de vele anderen die ervoor kiezen te WILLEN overleven en te WILLEN zien wat komen gaat.

Evolutie is verandering en openstaan voor nieuwe ideen, niet willen leren is niet willen openstaan en blijven vasthouden in oudheden welke de fouten grootschalig vele mensenlevens reeds hebben gekost in deze history of planet earth

Ik zal de rechtsgang in Maart de 9e met trots benaderen omdat ik weet wat het einde mag zijn, ik weet mijn weg die ik mocht bewandelen ik weet hetgeen zij nooit hebben kunnen weten, ik mocht zien door te vallen, ik mocht leren op te staan sneller als het opkomen van de zon.

Ik mocht, ik wilde en ik zou graag... willen dat ook jij als elk individu een begin gaat maken aan het koppelen van elke individu als mens zijnde hier op aarde.

Het gaat er niet om waar we vandaan komen of welke roets we ergens hebben liggen, het gaat er om welke nieuwe weg van wijsheid en les uit geschiedenis geleerd we zullen inslaan ten tijde van de polar shift 2008 8 8002.

Dank aan ALLE Goden in welke religievorm dan ook aangeduid voor het mogen ontvangen van deze informatie.

De blog als deze zal worden beeindigd op het getal 8002 om dan volledig klaar en voorbereid te zijn op het shiften van onze schitterende planeet aarde met of zonder haar mensheid de aarde draait door....

leer delen, leer liefde te schenken aan hen die je altijd gehaat hebt leer te zien wat anderen nooit hebben kunnen zien of willen zien. leer vragen om antwoorden te krijgen en discussies los te laten barsten om SAMEN met Zijn ALLEN volledig voorbereid te zijn op de aankomende shift.

Ook in elke relatie gaat het om een compromie sluiten met je partner want wees eerlijk NIEMAND is perfect en niemand heeft het recht zich voor te doen als een GOD.
Ik heb de afgelopen maanden ook zelf mogen ervaren dat er ook lieve mensen zijn die weer in je leven passen, een familie in een stad wonend ver van hier wonende in twee steden niet wetende waar hun huis is..

Ik heb leren accepteren keuses te aanvaarden van elke weg die ook je levenspartner in zal willen slaan, ook daar heb ik de compromie in gevonden in vrede en harmoney te komen tot oplossingen, ik heb mogen luisteren ik heb opnieuw mogen leren liefhebben zoals mij geleerd was..

Ik kan niet vaak genoeg de vele dank uitspreken voor de lieve familie te Den Haag die mij de ogen opnieuw hebben doen openen dat wegrennen die de keus is die je zal moeten maken in dit leven maar juist de confrontatie in dit leven de enige weg is om oplossingen te mogen vinden in dit leven.

Jp heeft mij geleerd compromissen te vinden te zoeken en vooral te sluiten, als jij dit WILT doen dan ZAL ik dat doen dit zou de enige bron van liefde mogen zijn van elke relatie en niet vaak genoeg kan ik zeggen en ondervinden mijn dank uit te spreken naar de onwijs mooie en liefdevolle maanden die Jp en zijn familie mij geschonken hebben, dit heeft mij de keus gegeven niet weg te rennen maar de confrontatie aan te gaan op het gerechtshof 9 maart aanstaande.

bedankt voor het mij sterker maken lieve familie en Jp..
Jullie zijn dat ZOnnestraaltje geweest van hetgeen ik nodig had om weer op krachten te mogen komen in dit leven.

Ik heb weer mensen opnieuw in mijn hart durven sluiten om te mogen zien dat niet de wereld slecht is maar slechts een aantal mensen hier op aarde op kwaadheid berust is..

Alle voortekenen zijn reeds voorhanden dat de shift in 2009 zal plaatsvinden, echter de vraag hoeveel mensen dit WILLEN overleven hangt van de wilskracht van onze gehele mensheid af, we kunnen en we zullen straks EEN familie zijn sprekende vanuit een taal noodgedwongen zullen legers hulpverleners zijn in de gebieden van haar vijand.

Niemand maar dan ook niemand zal zijn daadwerkelijke gevoel kunnen onderschatten tijdens uitvoer van deze zeer voortreffelijke en voorspelbare pole shift.

2009 here whe come, South Africa the answer is found in the mirror..

Delete hate, give love to every one on this planet..................

Ik zal doen wat in MIJN kunnen ligt de antwoorden op de site te gaan plaatsen om de komende pole shift met zoveel mogelijk mensen te willen overleven.

Ik zal doen wat in MIJN kunnen ligt de waarheid aan het licht te brengen omtrent de eerder genoemde personen op deze blogspots..
Ik zal vechten zoals mij geleerd is vanuit mA AT EN MIRROR LICHT WEERSCHIJNEND OP DEZE AARDE....


Ik GELOOF in overlevingsdrang en intuitie van ons als menselijk ras, WIJ zijn met zijn allen in staat grootschalig hele continentale bevolkingen en dieren zowel planten te verplaatsen, klimaatzones in toom te houden en nieuwe wegen te gaan creeren in perfecte harmoney met natuur flora zowel fauna zodat NOOIT maar dan ook NOOIT meer de vergeten les en zoals de mayas zeiden de grote fout meer te onderschatten.

Wees jezelf, kom voor jezelf op en als ook JIJ als persoon dan sterk genoeg bent dat leven te ervaren steun juist dan je medemens om die ook te laten ervaren wat groeien en wilskracht is in dit leven zodat we met zijn allen een vernieuwde aarde kunnen gaan creeren.

leer te zien wat waarheid is hoe hard it ook onder ogen word genomen, leer te vallen zodat je telkens weer sneller leert op te staan, leer onafhankelijk van elkaar je eigen kracht te creeren zodat ook jij die steunde arm en toeverlaat kan en mag zijn voor jou medemens in die nieuwe wereld..

2012 is 2012 niet als je eerlijk en oprecht kijkt, ontdekt en hebt willen delen.

Natuur is grootschalige manipulatie en weten dat zodra je ruikt dat gevaar van links komt je JUIST naar rechts zal moeten kijken.............


want wees heel eerlijk tegen niet alleen jezelf maar ook je medemens, alles is reeds voorhanden een verbeterde wereld te creeren voor alles en iedereen zowel flora en fauna, echter de wilskracht van elk mens individu op zich hangt af van de wil om te veranderen door samen te bouwen aan een nieuwe wereld.

laat ons samen de zwevende steden gaan creeren van de toekoms om ook ONZe kinderen te behouden van de dingen die wij hebben mogen ervaren, laat ZIJ niet boeten van datgeen wij niet hebben willen leren...

Laat ook dit kind van de volgende generaties niet de prijs laten betalen die ONZE voorvaderen niet hebben willen inzien, tijd voor verandering is NU, niet morgen, ontpop je cocon en spreid je vleugels uit zodat ook jij kan vliegen en ronddwarrelen wie je wilt zijn op welke plaats en op welk tijdsbestek allen zelf bepaald.

de wereld zal spoedig een volledig nieuwe weg inslaan en absoluut geen einde der tijden HOEVEN te betekenen als ook JIJ gelooft in samen denken samen creeren en samen compromissen sluiten met elkaar.

Alleen DAn zal de oplossing gevonden worden in het einde van de wereld zoals die nu voorhanden lag, een nieuwe aarde zal GEEN enkele plaats meer schenken aan diegene die uit haat en kwaadheid zullen blijven handelen.

Grote luchtsteden zoals Dubai zullen groots de grond in verzwolgen worden omdat ook daar de gevaren van de inside of moeder gaya niet zijn begrepen nog ontvangen nog uitgewerkt en in een zelfde perspectief gebracht.

SAMEN, Niet alleen dat kan ook JIJ............. dat kleine deeltje uitmaken om met zijn alleen de oceaan te vormen van nieuwe creatie van de nieuwe aarde.

Het jaar NUL verwelkomen WIJ met open armen omdat we weten hoe moeilijk het is onze geboortegronden te zullen moeten verlaten maar nog belangrijker te mogen zien en te mogen ondervinden de nieuwe wegen die we in zullen mogen slaan.

Laat ook dit kind een leven leiden in liefde harmony en voorspoed met zijn allen sprekende in een taal voorspeld in ALLE religies waar dan ook ter wereld.

The prommisses lands is coming..............

Onmogelijk niet haalbaar zijn de woorden van onze voorvaderen maar ook wij als vroegere kinderen weten dat verandering aan onze voeten ligt want alles is handelbaar alles is voorspelbaar en alles is vooraf te zien en te regelen echter de wilskracht van onze volledige mensheid zal zwaar op de proef worden gesteld.

Onmogelijk IS mogelijk, Onbereikbaar IS bereikbaar geworden, Dood is geen dood want dood volgt leven en leven volgt dood in de oneindige cirlce of life,

SOUTH AFRICA and the NETHERLANDS wil thank you for the support of this websites this groups of people ALL over the world,

ARE YOU BELONG THE GROUP WICH WIL SURVIVE....

Gloria is het woord dat jij zelf bepaald van de weg die jij inslaat in jou leven...

Hij zou komen als de persoon met het zwaard, niet wetende dat eerst de twee getuigen gestuurd zouden worden deze wereld op echte waarheid en onrecht te doen ontdekken, hij zou komen als de persoon waar niemand het van zou verwachten, HIJ zou komen zo snel opkomend als de dageraad........


Everything IS possible only if YOU WIL BELIEVE in it... and all wil work together

whe CAn walk on wather en return water in wine...


Niets is onmogelijk, ALLES is mogelijk..

laten we ervoor gaan met zijn allen een team vormen deze pole shift met zoveel mogelijk mensen door te komen LEVENd.

Lets create THE BETTER PROMISSES WORLD

succes in overleven kan ALLEEN behaald worden als we leren samenbundelen en een front zullen vormen.


er is maar een sleutel die de levensweg van je leven kan veranderen. liefde...

Met liefdevolle groet verblijf ik,

Rene van den Brink

alleen liefde kan deze wereld veranderen..

where the sun was meet the moon the sky has no limit south africa 2002 is thrue story in this history..

Never forget that your " home" is the place where your heart is be...

go back to that place before it is to late.

http://nl.youtube.com/watch?v=OBQazCC5K8s&feature=related