Saturday, April 15, 2006

losmaken van geloof

losmaken van geloof vergt een van de zwaarste taken die voor handen ligt op dit moment in ons leven.
kerken die alles proberen de banken weer vol te krijgen valse beloftes valse voorwenselen worden aangemaakt. geloof word vaak misbruikt om macht uit te oefenen over mensen bewijzen worden weggemoffeld zodat macht grootser en wijder uitgezet kan worden. wereldwijd ondervinden wij hier de bewijzen van.

Ik hoef me niet te bewijzen menselijk getuige te zijn van het tegenkomen van mijn exacte spiegelbeeld in 2002 in zuid afrika ik hoef geen uitleg te geven dat mijn naam staat voor wedergeboorte en mijn achternaam staat voor drinkplaats ofwel ontmoetingsplaats, mijn geboorte met mijn gezicht gekeerd naar de zon was geen enkel symbool maar een overduidelijk teken dat dit keer twee " kinderen" van de zon en de maan naar aarde zijn gestuurd mensen tot inkeer te mogen brengen van hetgeen wij op aarde fout hebben gedaan.
ik hoef me niet te bewijzen dat de gouden engel die nadat ik gesmeekt had snachts om een teken of er iets bestond opeens naast me lag in mijn bed face to face, ik hoef niet te bewijzen dat mensen enkel aan zichzelf denken en niet aan anderen, mijn denken en doen is inderdaad anders dan anderen ik geef liever dan ik krijg ik heb liever lief dan dan ik lief gevonden word, ik hou liever van dan dat er van me gehouden word.
de overduidelijke tekenen in het klimaat wereldwijd geven zeer goed aan dat inderdaad een keerpunt van de aarde aan is gebroken, waarheid die wereldwijd aan het licht zal gaan gekomen maar nog stil op achtergrond gehouden word door middel van macht.
om in onszelf te mogen geloven is daadkracht nodig kracht die word gestuurd vanuit de kosmos dat wij als mens die zelfde kracht om kunnen zetten te creeren en te schapen maar niet te vernietigen.
doordat de mensheid geen weet had van gebruik van moeder aarde zal dit haar nu erg zwaar komen te staan en vele mensen zullen hierbij het leven mogen gaan laten maar wees niet gevreesd want ook deze mensen gaan naar een nieuwe planeet een nieuwe aarde om daar nog eens opnieuw te mogen proberen te creeren echter ook daar word een zeer grote selectie in gemaakt.
ik heb als kind mogen komen hier op aarde een duidelijke boodschap te mogen brengen welke niet gehoord word.
een gewaarschuwd mens telt voor twee maar dit keer zal dit vele miljoenen zijn.
diverse mensen zijn gewaarschuwd maar hebben niet willen luisteren, om mij op te gaan maken voor hetgeen er komen gaat heb ik me al enige tijd vrijwel terug getrokken en zal dat nog meer gaan doen, ook mijn gezondeheid is niet 100 % geweest maar heeft puur te maken gehad met het loslaten van mensen die me dierbaar waren, mensen waar ik van dacht dat dit vrienden waren maar zich enkel puur mooi voordeden meer niet. ook zij hebben gebruik willen maken van.. maar waarheid zal dit jaar allemaal aan het licht komen en Moeder aarde zal hier korte metten mee maken.
ik ben niet boos ik ben niet bang ik ben enkel zeer teleurgesteld weer er achter te komen dat de mens nu eenmaal zo inelkaar zit maar of ik daar aan zal kunnen wennen nee dat nooit ik ben wie ik ben ik ben gekomen voor waar ik voor mocht komen net als 2000 jaar geleden, enkel in andere lichaamsvorm van deze tijd samen met een broertje van de zon; een kind van de maan.
de komende maanden en jaren zullen zeer grote dissasters plaats maken wereldwijd voor waarheid en inzien geven aan mensen maar ik hoop en ik wens bij deze dat de personen die ik nog steeds lief heb maar me hebben laten vallen ook in gaan zien wie ik ben geweest en waarom ik in hun leven ben gestapt en waarom ik zo snel weer verdween uit hun leven de meesten mocht ik maar drie maanden in mijn leven in passen de anderen iets langer de personen die voorgeschoteld werden hebben niet gehapt en zijn weer verdwenen uit mijn leven. ik weet dat dit jaar alles goed zal komen ongeacht ik dit zelf mag gaan "overleven" ja of nee, of ik dan net zo weer klaar zal staan is echter de grote vraag ook ik heb mijn les geleerd in dit leven en ingezien dat niet iedereen fair is en helaas ik met lede ogen in zal moeten zien dat helaas dit ook personen zijn die de komende weerspiegeling niet WiLLEn en zullen overleven.
enkel wilskracht en openstaan voor dingen die voor onmogelijk leken maar puur door deze site door te spitten zult u inzien dat helaas de dingend die komen gaan op pure feiten worden gesteld pure waarheid en helaas doordat de mens niet WIL luisteren zal dit vele vele mensenlevens kosten wereldwijd maar vooral de rijke landen schaden.
economie zal verbannen worden de mens zal puur weer moeten leren te overleven, huize zullen andere vormen aannemen wegen zullen omgelegd worden de sky zal weer bevrijd worden en dit alles zal gedaan worden door moeder aarde zij zal haar plaats terug eisen.

ik kijk naar boven en zie een ster ik kijk naar boven en zie de zon ik kijk naar boven en voel de maan en als ik dan naar beneden kijk voel ik die koude aarde. ik verlang terug te mogen gaan naar huis ik verlang terug te mogen naar de warmte die ook ik ooit in mijn leven dacht gekend te hebben maar helaas allemaal fake bleek te zijn en tja wat is liefde als dit geen liefde bleek te zijn wat is houden van als dit geen houden van bleek te zijn wat is geven aan als dit niet uit pure eerlijkheid geschonken is, wat is delen als de mens niet weet wat delen is, wat is geven als de mens niet in "staat" ( niet wil omdat dit hem niet uitkomt op dit moment) is elkaar te helpen in moeilijke tijden waarom zou ik dan klaar gaan staan als de aarde zich keerd om die juiste mensen naar die juiste plaats te mogen brengen waarom vraag ik me vaak af waarom heeft mijn Vader hier geen antwoord opgegeven.
ik mag inderdaad als doorgeefluik fungeren voor de mensheid samen met nog 1 persoon op moeder aarde maar helaas is ook naar deze persoon niet geluisterd en is ook hij zijn weg gegaan en helaas zal dit de mensheid zeer duur komen te staan puur door te ervaren zal de mens in gaan zien echter heb ik te veel en te vaak feiten moeten aantonen mensen te overtuigen voor hetgeen er komen gaat maar blijven mensen het vertikken zich aan te passen of hun "ogen" te openen voor werkelijke waarheid wel ervaar en voel het de komenden maanden.

mijn teken is gegeven naar boven dat ik er klaar voor ben hetgeen er komen gaat mijn taak zit er bijna op ook ik zie wat er komt maar werd net als vele mensen in zuid afrika niet gelooft Nelson mandela werd om dezelfde reden vastgezet maar bleef vasthouden aan zijn geloof en visie op de toekomst geloven is inderdaad vasthouden zodat het universum in deze chaos van puzzelstukjes de juiste stukjes op de juiste plaats zal gaan leggen, enkel de mensen die willen geloven zullen gaan overleven uit pure waarheid en liefde gegeven.

Ware vriendschap is als de Zon die maakt zich niet druk om een paar wolken....

Rene van den Brink