Wednesday, November 22, 2006

"Vrijheid van meningsuiting"

Vrijheid van meningsuiting wat is dat eigenlijk...

waarom moet een groep mensen in Nederland het onderspit delven als zij puur anders denkt..
Waarom durven wij te spreken over vrijheid als we niet eens weten wat dat inhoud, overheid die ons dingen opdraagt OMDAT ZIJ DAT ZO WIL....

is het normaal dat mensen zoals ik paranoide Psychisch niet op orde verklaard worden PUUR OMDAT ZIJ SPIRITUEEL INGESTELD ZIJN EN INDERDAAD MISCHIEN GEWOON ANDERS DENKEN.
Het is toch van de gekke dat punten waar juist om gevraagd is die achterwege te laten die juist wel vermeld word in de onderzoeken.
Is het normaal dat een psycholoog die vanuit overheid word gestuurd het heeft OVER; dat ik niet te vergelijken met met de "JAn boerenlul" op straat ik vind deze woorden echter zeer ongeplaatst voor een persoon als bv een psycholoog maar sta ook nu zoals de meesten met mijn rug tegen de muur omdat mij ook geen andere keus word nagelaten dat als ik niet teken voor de verklaring dat ik mezelf psychisch paranoide niet op orde vind mijn uitkering per direct geweigerd word EN IK NIET MEER IN MIJN EERSTE LEVENSBEHOEFTEN KAN VOLDOEN.

Ik vind dit persoonlijk groots machtsmisbruik van HUN positie want alleen deze site bewijst al overduidelijk dat er dingen gaande zijn in het klimaat dat een Magnetische ompoling wel degelijk reeds gaande is maar ook deze uitgave van het nieuws groots gedwarsboomd word ook door de Nederlandse overheid.

Ik hoop dan ook dat u het mij niet kwalijk neemt dat ik nu een stap terug MOET doen omdat mij geen andere keus treft.

Blijkbaar is het groepje mensen wat aangestuurd word vanuit overheid alleen gefocusd op een eigen visie en word niet opengestaan voor een zeer groot gedeelte van Nederland die wel openstaat voor spiritueel niveau maar dit is voor mij niet de reden dat ik dit stuk schrijf.

Het belangrijkste vind ik dat mensen niet meer mogen zeggen wat ze denken een overduidelijke keuze vanuit overheid word opgelegd zonder ook maar enig weerwoord te mogen geven.

Via dit bericht stel ik dan ook de Nederlandse overheid met AL haar zogenaamde instellingen hoogstpersoonlijk verantwoordelijk voor dingen die ons nu zullen gaan overkomen.

via dit bericht bent u allen getuige en roep ik u op met klem te gaan stemmen om verandering in deze zeer nonchalante houding van onze regering niet meer toe te laten.

Ik zal proberen te doen wat in mijn kunnen ligt deze site online proberen te houden maar hoe vaak en hoe lang ik ook om hulp smeekte vrijwel iedereen beloofde gouden bergen maar voegde geen woord bij de daad wat me erg zeer heeft gedaan.

Ik geef nu alles over aan moeder natuur om haar het werk te laten volbrengen waar ik zo voor gewaarschuwd had blijkbaar behoort dit tot het grootse plan vanuit bvoven om inderdaad de mensheid EERST te laten VOELEN voordat zij wil geloven.
UITSTEL ZAL NIET MEER VERLEEND WORDEN VOOR DE DINGEN DIE KOMEN GAAN EN ZULLEN DAN OOK ZEKER GAAN GEBEUREN.

VRIENDELIJKE GROET RENE VAN DEN BRINK