Thursday, June 22, 2006

Message of the sunshine lands

Vader en Moeder, Zon en de Maan,

Wij zijn klaar u die toestemming te geven voor hetgeen wat moet gedaan worden.
Herstel der evolutie zal uitgevoerd worden volleidg volgens plan, alles zal opnieuw wederopgebouwd worden vanuit vrije keus vrije wil.

Liefde kent geen moeten liefde kent geen vasthouden maar liefde is durven loslaten durven vertrouwen wat ons voortbestemd is.

IK zal klaarstaan op mijn plaats als lichtbaken zo groot als de Zon, ik roep u met licht ik zal u wekken als de eerste zonnestraal die op aarde u geschonken is.
Ik heb me terug getrokken op mijn plaats en zal me op gaan maken Onze plaats te gaan creeren en vrij te maken avn negatieve wegen, de doornen zal ik wegnemen voor u.

Lieve Vader en lieve Moeder Zon van de Maan Maan van de Zon, kind van de duisternis, kind van het licht, maak eenheid vorm een samenhang in die eeuwige circle of life.

DE zuidelijke zon continenten zullen als eerste mogen voelen wat de krachten der Moeder aarde inhouden, de aardmens zal verplicht worden nu naar ons te luisteren om straks volledige vrije wil de vrije hand te geven.


Maak u klaar ook dat lichtbaken te zijn en volg uw weg naar dat juiste lichtbaken wat reeds is begonnen met uitzenden van dat GROOTSE Licht, namelijk liefde.

Liefde maakt licht, liefde maakt vrij liefde is als vuur en kent geen water wat wind zal mogen begrijpen zal lucht u uitleggen.

Moeder aarde ik ben klaar om te mogen gaan waar u mij wil hebben, Lieve Vader ik sta klaar uw weg te volgen, lieve Moeder ik sta klaar om op mijn gevoel te handelen, lieve mensen ik sta klaar voor u om die weg aan te wijzen waar het licht heenschijnt, denk in spiegel bij het verkeerd gebruik van deze spiegel zal u eeuwige duisternis wachten.


Compartiments of the Sunshinelands ,