Tuesday, June 27, 2006

heiliger der kroniken

Lieve mensen van moeder aarde,
zoals u heeft kunnen ervaren hebben wij reeds de trillingen der aarde verder opgevoerd.
Breuklijnen zullen zichtbaar worden, aardlijnen nieuwe landsgrenzen doen ontwaken.
Het nieuwe land word gecreerd, een groep is reeds gevormd welke de laatste zich zullen mogen toevoegen want de tijd is daar om samen te zijn, samen te genieten, samen te mogen ervaren, samen te beseffen deze fouten nooit meer te laten maken en of toestaan.
DE Heilige sleutel der kronieken is geplaatst hedendage en mag u doorgeven dat ik heb gevonden waarvoor ik gekomen ben.
Mijn sleutel wil ik graag aan u doorgeven om als generatie op generatie nooit meer diezelfde fouten te hoeven maken want een les is geleerd.
IK stel me op om As vrijdag me volledig aan het lot van Moeder Mamela over te laten, maak u op want komende dagen zal de aarde doen beven zoals ze nog nooit tevoren gedaan heeft.
OOk zij ademt en leeft ook zij beseft ook zij leert ook zij groeit,
ook zij weet veel meer dan wij ooit konden beseffen en konden denken.
enkel door een perfecte balans op de aarde terug te brengen zal de mens weer mogen ervaren wat samen leven is samen genieten samen schenken wat moeder mamela ons geleerd heeft.
We hebben ons jaren lang verstopt we zijn jarenlang op de vlucht geweest en hebben geleefd in leugens in dromen die als donkere dromen bekend stonden, het is nu tijd voor dromen van ligthnes dromen van geluk dromen van liefde en dromen van samenzijn.
Wij mogen nu we moeten niet we zijn uitgenodigd de weg op te mogen gaan lopen die u zal wijzen naar de sunshine lands.

Ik ben klaar en ben tot mezelf gekomen om eerst plaats te maken voor onze nieuwe dimensies die ik alleen mocht toelaten als ik afstand deed van alles en iedereen die mij lief wasen of is want ja ik ben bereid voor elk persoon of levend wezen hier op aarde mijn leven te schenken.
Ik roep de glinsterende zeeEn op, de dappere, ik roep de grote westelijke wouden op, Rechtvaardigden, ik roep de stralende Zuiderzon op. de goede, Ik roep naar de heldere Noorder hemel, de Grote van alles de grote van het een, ik roep hen op om voor eens en voor altijd het perfecte evenwicht te gaan herstellen op Planeet aarde de moeder der kosmos de vader der planeten.
De komende rechtzaken maak ik me op klaar te staan voor de mensheid om voor eens en altijd uw toekomst te gaan waarborgen als vrijheid in liefde en vrijheid in geven.
IK heb geleerd door te zoeken ik heb geleerd door te ervaren ik heb geleerd die kennis over te mogen dragen u uw leven te mogen aanbieden als vrijwe wil als vrije macht.
Ik heb die sleutels gevonden om pijn en lijden om te mogen zetten in geloof en hoop in die toekomst die wij nooit van te voren weten te gaan want ook een droom word geboren in onze gedachten en zonder die fantasy zal de mens nooit kunnen creeren en schapen.
Ik roep u op uw eigen keuze te maken uw eigen weg te kiezen.
As vrijdag 30 juni zal ik op de rechtbank de waarheid gaan openbaren de middag van half twee in paleis van yustitia te yustitiaplein Nr 1 te Utrecht.

IK ben klaar en sterk genoeg me op te maken voor de strijd die komen gaat ik vertrouw 1000 % op moeder mamela wetend dat de mensheid nog nooit door het aantal in geld of persoon een oorlog gewonnen heeft enkel geloof vast te houden dat vrijheid iets is wat magic inhoud die sleutel mag u nooit meer afgenomen worden die sleutel is u nu gegeven.

Aan u de keuze wat u doet om deze wereld te willen veranderen, wat u doet deze wereld in het goede te laten keren, maak u op om onafhankelijk te zijn van mens en haard en samen met mij naar die plaats te trekken die ons aangwezen zal worden door het licht.

DE tijd is aangebroken,

Ik roep u op.......

Vriendelijke groet verblijf ik Gerard dirk cristiaan rene van den Brink geboren te Veenendaal 01-03-1971 het jaar van het licht het jaar van openbaringen ik ben gekomen u die antwoorden te mogen geven de aarde te mogen herstellen ik mag de kennis der heiligen bij me dragen zonder de leugen meet te dragen ik leef in vrijheid ik geniet in liefde en ik spreek uit ervaring.


Mogen jullie de wijsheid gegeven worden totdat de sterren neer zullen dalen en u mogen gaan begeleiden.

Ik ben klaar.