Wednesday, December 24, 2008

Dark i am..


Zo donker als ik was ik wilde niet schijnen, zo kreupel ik was ik wilde niet leren lopen, zo blind als ik was ik wilde niet zien, zo doof als ik was ik wilde niet horen zo stom als ik was ik wilde niet leren houden van, pleasse dont hate me omdat ik niet wilde leren pleasse dont hate me omdat ik niet wilde luisteren pleasse dont hate me omdat ik niet wilde leren zien pleasse dont hate me omdat ik niet heb willen leren lopen zoals JIJ dat wilde en zoals JIJ dat wenste,

Ik dacht teveel, ik DACHT dat ik kon lopen ik DACHT dat ik kon zien ik DACHT dat ik kon luisteren ik DACHT dat ik WIST wat een waar kerstfeest inhield maar nu 7 jaar later na onze ontmoeting besef ik dat hoever we ook weg willen rennen van onze waarheid, we altijd geconfronteerd worden met ons ware ikke ons ware twinsoul die we maybe eens in ons leven tegen zullen komen.

Ik dank daarom bij deze nogmaals dat onwijs mooie gevoel te hebben bevoorrecht te mogen zijn mijn twinsoul te mogen hebben ontmoeten,

Hoe donker je ook mocht zijn in dit leven het gaat erom waar je doel is en welke weg ook jou naar dat licht leid waartoeje geleid word vaak met name de kerstdagen.

Hoeveel verschillende woorden we ook verzinnen voor een stille nacht, hoe vaak en hoe ver we ook van elkaar verwijderd zijn we WETEN dat licht liefdeen universum onlosmakelijk met elkaar verbonden zijn, de wetenschap dat kerst gecreerd is mensen tot elkaar te mogen brengen schenkt mij rust in mijn ziel iemand los te mogen laten en te mogen zien in het hiernamaals.

Samenzijn is niet zo vanzelfsprekend in dit leven, koester eens die personen om u heen met name tijdens de kerst want wees eerlijk als de hele jaarstelling zoals kerst zou zijn dan was dat kerstgevoel niet zoals de ervaring als wij die nu mogen ervaren.

Lieve mensen wees blij, geniet en vier samen, denk ook eens aan die ander die met diezelfde kerstgedachte aan de andere zijde van de aarde WEET dat ook JIJ aan die persoon denkt..

Ik kan als geen ander zeggen dat hoezeer de pijn ook ervaren mag worden in dit leven mensen te moeten laten gaan en door te moeten gaan met je leven, toch zeker te weten dat ooit eens hier of in het hiernamaals ook wij weer bij elkaar verbonden zullen worden.

Alleen die gedachte alleen al schenkt mij een mooiste kerstwens.

Blijf dromen blijf wensen blijf geven zodat ook jij de volgende generaties weet te vertellen wat het ware kerstfeest inhield.

soms is zeker weten dat gevoel jou te overtuigen dat houden van iets is wat universeel is hoe ver we ook wegrennen...

Run away,... Escape ... slechts woorden die hoe groots dit universum ook lijkt zullen worden weerkaatst in de trillingen die wij dit universum in zenden.

What goes around wil comes around..........

Een iemand leerde mij ooit; als ik zou vallen in mijn leven zo snel mogelijk weer op te staan want een gezegde in het Afrikaans werd mij ooit verteld dat het er niet om gaat hoe vaak men valt in een leven maar hoe snel men weer opstaat in dit leven alleen dan zal ook jij als persoon mogen ervaren met welke moeite de kerkklokken wereldwijd hebben mogen luiden U allen ook dat mooie gevoel te willen laten delen van wat kerst daadwerkelijk inhoud.

Iemand van 21 jaar mocht mij dat ooit in 2002 leren en laten ervaren en daar ben ik dagelijks nog zeer dankbaar voor.
ik heb mogen leren zien, ik heb mogen leren lopen ik heb mogen leren luisteren en ik heb mogen leren delen dat gevoel van wat de ware kerst inhoud.

Voor mij blijft maar een wens het hele jaar mijn kerstwens, een hersteld contact tussen Robert james en mij zodat de kennis gedeeld kan worden en een samenzijn in vriendschap niet alleen mij maar ook Robert zal mogen schenken de rest van ons leven.

Veel is kapot gemaakt door personen die dachten slimmer af te zijn als ons, ons met de dood te bedreigen beiden maar ik mocht niet wijken zoals mij geleerd was en zal dan ook zeker mijn deel beschermen dat hele jaar lang omdat ik nooit heb willen geloven dat achter dat zwarte licht een hel was en het einde was, ik heb mogen leren ervaren ik heb mogen zien en ik heb mogen horen dat zowel Zwart en wit beiden behoren tot de grote levensaders in ons universum.

Ik bedank allen tijdens deze kerstdagen voor het steunen en lezen van deze blogs.

In het speciaal;

Robert James Arnot..

voor het doorgeven van zijn kennis.

(((-: r x my 2 t 9 ;-))) ....

Ik wens een ieder,

Gezegende en liefdevolle kerstdagen toe...

liefdevolle kerstgroet,

Rene van den Brink

zo licht ben ik geworden...