Monday, June 19, 2006

Bevestiging verstuurd bericht knmi

From : Contact met het KNMI
Sent : Monday, June 19, 2006 8:33 PM
To : "dirk christians"
Subject : seismometers

| | | Inbox


=============================
U heeft via de KNMI-internetsite contact gezocht met
de Klimatologische Dienst van het KNMI.


Uw naam is:
dirk christians

Uw emailadres is:
dirk_christians@hotmail.com

Uw woonplaats is:
veenendaal
Het onderwerp van uw vraag is:
seismometers

Uw vraag is:
geachte mevrouw meneer, ik vraag me af waarom uw seismo meter al weken lang
niet goed is afgesteld..?? om de afgelopen dagen geeft hij geen duidelijke
weergave aan is dit met opzet gedaan of?? volgens mij heeft dit ales te maken
met de magnetische ompoling ik weet dat ik jaren ben uitgelachen door ook uw
instelling maar alle bewijzen wereldwijd wijzen er nu toch op dat er wel
degelijk sprake is van een ompoling begonnen in 2005 ook de jaartelling klopt
niet astrologisch waardoor uw seismometers in de war kunnen zijn geraakt.
vriendelijke groeten dirk christians

Pas als u op onderstaande link
http://www.knmi.nl/contact/emailformulier.htm?/contact/cgi-bin/mail2knmi.cgi?confirmationid=145.23.236.28-1150749226
klikt kunnen wij uw vraag in behandeling nemen. (done)


Bedankt voor uw inzending

Wij streven ernaar uw mail binnen 5 werkdagen te beantwoorden.